woensdag 7 maart 2012

denk je dat het bijna zover is......


denk je dat de lente er bijna aankomt.
.... ziet er toch veel belovend uit lijkt mij zo!

Maar dan is het vandaag toch weer zo (dwz regen en veel ook)


En dat is natuurlijk niet iets om blij van te worden. Ik haat regen en al helemaal op de fiets.

Siem wil ook niet iedere keer eten met dat bord met het blije gezichtje......

 dat project is ook al een beetje mislukt denk ik zo.

Dus ik wilde jullie even melden dat het niet altijd zonneschijn en blije gezichtjes is, maar soms alleen maar verregende bloemetjes jurken. 
Zo.

21 opmerkingen:

  1. ach.......... laat de zon maar weer snel komen dan kan de lente zijn stappen verder zetten. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Precies. Ben net totaal natgeregend. Bleh, bleh en nog eens bleh.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo!
    Natuurlijk is dat zo. Maar we kunnen alleen maar genieten als het ook af en toe ^}}$<^(&?&: is, dus des te fijner straks als de zon komt en Siem plotseling z'n bord leeg smult en aflikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is gewoon "hondeweer"en zelfs STAR wordt er niet blij van-die moeten naar buiten gesleurd worden! En wat dat bordje betreft-jammer. Ooit komt het goed. Onlangs vroeg een ouder over haar 2 jarig die slecht at-of hij bij ons televisie kon kijken met het eten-???-want dan alléén at hij goed! Op naar beter Lente-weer-xxx Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja gatver! Ik haat regen ook zo! Maar ik probeer er maar in mee te gaan ipv te mopperen :) Wél een vrolijk bloemenjurkje, dat dan weer wel ha!
    Maar goed, het neemt niet weg dat ik ook naar de lente verlang!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prutdag hè.... wij ook nat geregend op de fiets. Je hebt wel een heel vrolijk jurkje aan! :-) Jammer van het lachende bordje, levert wel een mooie foto op. Slaap lekker straks en morgen is het vast zonniger! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een dipdag was het hé, lekker om onder de dekens te kruipen...
    Ach het kan verkeren, morgen hopelijk weer de zon en anders gaan we zelf wel stralen hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja! En wie heeft er ooit bedacht dat wij hier een hond leuk vinden.....? Ik neem een warme douche, warme melk en ik duik mijn bed in. Zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje wat een weer hè!? Op naar het weekend... met zoals het er nu uitziet beter weer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, leuk geschreven! En dat gezicht van Siem!! Hopelijk gaat het zonnetje gauw schijnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Denk dan maar even aan mij (vanochtend 1 uur met mijn mond open gelegen bij de tandarts) Wist dat ik een grote mond had maar niet dat er zo veel in paste haha zelfs mijn neus doet zeer!

    Het weekend word wel mooi!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Grappig dat andere bloggers vaak hetzelfde denken als ik. Inderdaad, de lente was er toch??? En nu is die weer weg ofzo???

    BeantwoordenVerwijderen
  13. pffff hier ook hoor...k was zo aan de lente toe.... ZON wil ik

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja, en 's ochtends is het ook nog eens heel erg koud. Mooi rokje heb je aan overigens!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jaaaaa, het zonnetje is er!! Bij jullie ook?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jaa inderdaad!! heeft mn gemopper van gister toch nog iets opgeleverd....

      Verwijderen
  16. Hier mooi weer! maar ik wil eigenlijk gewoon maar even zeggen dat ik dat bord echt de max vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. zowel bord als jurk zijn geweldig, dat lokt de zon wel achter de wolken vandaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hier was het zonnetje ook vandaag!
    Ik vind het toch een vrij zonnige post hoor met die mooie krokusjes op de grond en mooie bloemetjes op je rokje!
    De lente komt eraan hoor!
    Fijne avond
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat jammer van het bordje! Kinderen en eten... gewoon moeilijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Toch een leuke foto met die fiets! Ik werd er best blij van hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)