vrijdag 23 maart 2012

Deze week zag ik (nummer trettifire) 34

'deze week zag ik' dit:



Jawel, de Merulastraat!
 Linsey mailde me deze foto van de week. Ze was aan het fietsen in Eindhoven en kwam dit straatbordje tegen. Ze maakte er een foto van en stuurde me deze op. Leuk en lief he!!!! Thanx Linsey!
Onder de straatnaam staat 'rechtsgeleerde 1558-1607', jaja dat wiste jullie ook niet he? Het was een leuke aanvulling geweest op dit berichtje. Mijn ouders hebben mij naam trouwens gewoon uit een namenboekje hoor! merula is Latijn voor merel.....


Benieuwd wat andere deze week hebben gezien of om je aan te melden? 
klik..................................................... hier


20 opmerkingen:

  1. Hey gefeliciteerd met je 'eigenste straat'! :)
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toe maar, je eigen straatnaam.....
    Wat een eigen blog al niet kan doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk! Op naar die straat zou ik zeggen en een foto van jou bij het bord! Zo zag ik in Parijs ooit de Rue Beaujean (is mijn achternaam), sta ik dus ook bij op de picture. Leuk toch!
    Merula, ik vind het trouwens een bijzondere naam, nooit eerder gehoord!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk. Wij hebben het wel eens met onze achternaam. Ook een foto van gemaakt natuurlijk.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh zo leuk! Nog nooit een Elisselaan of Elissestraat gespot spijtig genoeg..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. LEUK!! En ik maar denken dat je naar de rechtsgeleerde was vernoemd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. grappig, ik dacht dat je wellicht van italiaanse afkomst was( k had ook een italiaans vriendinnejte met jouw naam :-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zou gewoon zeggen dat ik een rechtsgeleerde ben. Eens kijken of je daarmee weg kunt komen!
    Echt grappig om je eigen straat te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Graag gedaan.
    En leuk om de foto op je blog terug te zien ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk Merel euh Merula, er kunnen er niet zoveel zeggen dat er een straat naar ze is vernoemt. Ik zeg op naar Eindhoven. X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha, geweldig! Een fijn weekend voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat geweldig: een straat met je naam!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw, die is gaaf... en uniek! Ik kreeg ooit van vrienden een echt straatnaambord Merellaan voor mijn verjaardag. De mensen in die straat moeten vast een vermoeden hebben gehad waar dat bord gebleven was, gok ik!

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)