vrijdag 30 maart 2012

deze week zag ik..... (number 35)








17 opmerkingen:

  1. LEUK! Het lijkt wel een begin van een stripverhaal..haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihihi, leuk! Leuke app ook he? Ik ben er ook al verslaafd aan ;-)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zijn lief. Leuk vorm gegeven trouwens.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En wat kan je doen met deze champignons ? Je maakt me nieuwsgierig. X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha, leuk voor in het poppenhuis!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Huh? Wat is dat nou, het lijken wel gummetjes ofzo!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ineens denk ik dat het van die soort ministeck voor kleintjes is!

      Verwijderen
  7. Dat ziet er spannend uit! Het lijkt wel insteek mozaïek.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik houd niet van champignons, maar misschien dat deze mini net gaan :)

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)