donderdag 15 maart 2012

hobby frutsels en give away foto's.

Ahum.... ik ben vast niet de enige met van die "hobby-opwellingen". Je begint ergens heel enthousiast aan, koopt er spulletjes voor. Begint zeer fanatiek en zit vol met ideeen, maar........ na een tijdje belanden de spulletjes in een doosje ergens boven
(bij alle andere hobby-pogingen). 
Zo was het ook met de 'jeej, ik ga stempels maken'. Echt heel leuk, maar op een gegeven moment weet je ook niet wat je nou met al die gemaakt spulletjes moet doen en stop je er maar mee. 
Maar toch van de week weer eens de stempeldoos naar beneden gehaald. Weer wat nieuwe (gum) stempels gemaakt en wat cadeauzakjes gemaakt door zakjes te bestempelen. Ik vond het wel grappig om er ook tekst op te stempelen. Het zwarte van de inkt past mooi bij het bruin van het recycle papier.





en ik gebruikte ze ook om wat spulletjes in te
doen van de give away van afgelopen week.





 Hier wat foto's van wat erin zat. Liene en Elisse 
waren er allebei heel blij mee!

18 opmerkingen:

  1. Wauw, blijven doen hoor, dat stempels maken, ze zijn echt mooi! En ja, ik heb een Hele Kamer vol oude hobby's...maar sommige dingen komen toch weer een keer van pas!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke give-away Merula! En je zakjes zijn helemaal super, vooral die ; wat zou erin zitten... haha!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dat herken ik, hobbies die weer voorbij gaan & alle spulletjes die erbij horen! :)
    Maar aan stempelen heb je nog wat! Mooie pakjes!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat ziet het er allemaal fleurig uit, kan me heel goed voorstellen dat beide dames er heel blij mee waren. Ennuh goed van je dat je de stempels weer uit gehaald hebt, zo zie je maar weer wie wat bewaard heeft wat ;). Warme creatieve groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaaa wat een fijne envelopjes, ik vind ze echt super! En Liene heeft ook een superleuk pakketje gekregen, amai!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jep herkenbaar! Maar toch he, alles komt ooit weer terug, dus gewoon goed bewaren :) Leuke pakketjes had je samengesteld!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke give-away! Fabulous :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee zo met die stempels! En een leuke give-away inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha, Ik herken het helemaal.
    Ook ik heb kasten vol van "dingetjes",
    waar je altijd nog iets van kunt maken :)
    Maar je stempels zijn prachtig en
    zeker leuk om kadootjes in te verpakken....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik snap wel dat ze er blij mee waren, geweldige spulletjes en ook nog in hele mooie zakjes!
    Ik ken de hobby-golven wel, heb ook stempelspulletjes liggen, en sieraden-tangetjes, retro stofjes...
    Alleen haken doe ik heel veel en dat komt goed uit, want ik kom ook om in de garens! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ahum nee je bent zeker niet de enige, hier in friesland woont er ook zo 1 haha!!

    Leuke goodie bags heb je gemaakt!!
    En stempels natiirlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh en; het witte plastic zakje heb ik naar de prullenbak verwezen, dus nee die ligt er niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat ziet er wel heel erg leuk uit. Ik wil ook nog steeds een keer stempels gaan maken.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hier nog zo'n pipo die van alles koopt en uiteindelijk er niets mee doet, maar uiteindelijk komt het toch wel weer van pas, leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Komt inderdaad bekend voor dat dingen in zakken blijven staan om ooit nog....te spagetty haken, dennenappels te voorzien van kaboutermutsen, borduurwerkjes voor mijn kind als baby ( help die is opeens al 18) zomaar wat dingen die ik nog heb liggen.
    Heeeeel herkenbaar toch!
    Wel heel erg leuk vooral de stempelteksten op de zakjes!Fijn weekend
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)