zaterdag 3 maart 2012

Jeuj! het-bijna-kerstversierings-gevoel!

bijna net zo leuk als de (inmiddels zeer geordende) kerstspullen naar beneden halen, is natuurlijk de paas spullen naar beneden halen! 
Van de week al gezellige paas kronkel takken gekocht en vandaag opgehangen boven de tafel en bij de lampen-ophang-contructie.......





 
 
Ik vind het wel altijd jammer dat er in paasversiering veeeeel minder keus is dan met kerstversiering...... Maar hoe dan ook ik word er toch wel blij van!!!

15 opmerkingen:

  1. Kleurrijke boel, leuk!! Ik vind zelf kerstspulletjes ook veel leuker, met Pasen is het steeds van hetzelfde, niet echt van die leuke trends... tenminste ik heb ze nog niet kunnen ontdekken :-)? Maar je lamp ziet er heel vrolijk uit!! Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Minder keus?? Volgens mij ben je wel geslaagd :)

    Jij mag een wit kontje zien in het zakje...rare zin... En daaahaag, ga niet nog een blog schrijven over mijn tuin en aanverwante zaken ;) Het is gewoon een plank met latjes erop..speciaal voor mijn kat die dood is, zij kon namelijk niet zo makkelijk over een schutting.. en nu vindt Bazooka het ook wel handig, dus blijft ie staan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dan zit er maar 1 ding op-zelf paasversieringen maken. Ik ben een zieltje met kleurtjes. Er moet rood in-ja ook-met pasen. Dat zie je nergens. Vrolijk wordt je in ieder geval wel van. Mooi weekend toegewenst met hart&ziel door Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er heel gezellig uit zo. Ik heb toch het idee dat er meer en meer paasspullen te krijgen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooooooi!
    Ik heb bij de wereldwinkel mooie handbeschilderde eitjes gekocht (wel prijzig, dus eerst maar drie) en hang er gehaakte bloemetjes in. Nu nog een tak scoren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, ik heb precies hetzelfde! Was ik er helemaal klaar voor vandaag, was er geen paastak te vinden :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ziet er echt leuk uit joh! Lekker voorjaars gevoel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WAUW wat gaaf, wat een heerlijke kleuren. Ik hou het vaak bij een standaard tak in een vaasje, maar wat zien deze takken er gaaf uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt superleuk! Man heeft hier gisteren een boom gesnoeid, en er liggen nu heel veel takken, ...'ns kijken wat ik ermee ga doen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WAUW! Mijn boom is maar een 'saai' exemplaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk zeg ! ik heb eigenlijk niet zo heel veel met paasversiering....maar dit is wel heel gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supervrolijk! Leuk gedaan! Ik zou wel altijd schrik hebben dat er wat versiering afvalt terwijl je net aan het eten bent ofzo, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)