dinsdag 20 maart 2012

photcabine 'bijna lente'


Deze maand het soort-van-pasfoto-hokje-foto lekker buiten 
in de tuin. 
De eerste fatsoenlijke zonnestralen opvangen met dit 
lieve kindje samen......

En dat terwijl ik afgelopen week zelf voor het echt nieuwe pasfoto's moest laten maken voor ID-kaart en OV-chipkaart (jawel). Ik zat achter het gordijntje en had m'n krukje op de juiste hoogte gedraaid. Flitser de flits. Even wachten. En dan.... wat zijn die digitale pasfoto's toch lelijk zeg!!! (afgezien van het niet lachende fotomodel op de foto natuurlijk, want lachen mag niet op die officiele dingen). Er zit zo'n lelijke digitale waas overheen, niet mooi dus. Maar goed, daarom dus de foto van hierboven en krijgen jullie de echte pasfoto's niet te zien....... 

Misschien hier wel echte pasfoto's op de site van Liesbeth.
(of om je aan te melden om iedere maand mee te doen)


11 opmerkingen:

  1. Leuke foto's van jullie! Hou op over die paspoortfoto's: te erg!! Ik stop mijn paspoort ergens diep weg hoor!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superlieve foto's en zo heerlijk zomers!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach, wat een heerlijk kindje! En ja, ik sta ook als een halve crimineel op mijn paspoort ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, wat een heerlijke foto's!
    Heb zoveel zin in de lente en zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooh dat zonnetje op de foto's! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke foto's, maar eh, maak van 'bijna lente' maar helemaal lente. Die lente spat er helemaal vanaf.
    En gisterenochtend, vanwege schrikkeljaar waarschijnlijk, is de lente om 6.10 uur begonnen. Toen stond de zon loodrecht boven de evenaar en komt er niet meer onder het komend halfjaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leukje! Ik lach eigenlijk wel altijd op pasfoto's.. Een flauw lachje, maar dan nog. Er is mij nooit verteld dat de foto's niet goed waren, dus blijf ik dat maar doen. Hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke foto's van jullie samen in de zon.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)