zaterdag 31 maart 2012

wat een stelletje vandalen........

Ik moet iedere keer gniffelen als ik hier voor het rode stoplicht sta.........


Want een stelletje vandalen he, zo met zwarte stift aan de gang!  
(ik was het niet hoor!)

En voor de leuk, ook nog even wat andere 
hartjes die ik tegen kwam.



gluren bij het bouwterrein & gluren bij repelsteeltje.


De mini-champignonnetjes van gister waren trouwens van die gekleurde dopjes of pinnetjes die je dan in zo'n houten plaat kan steken (=speelgoed)
Lien, zal ik je er een paar sturen voor je mini-pipowagen?  ; )

19 opmerkingen:

  1. Tjongejonge! Stuur die vandalen ook maar hier naar toe ;-)
    Ha, dus toch insteekmozaïek :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is wel leuker wachten bij zo'n stoplicht!
    Yay, ik had het ook goed gezien gisteren met die champignons! Moet je vaker doen zo'n raad-plaat, leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben dol op hartjes! ik wil ook zo'n stoplicht....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een origineel idee om het stoplicht te bewerken. Ben normaal niet zo'n voorstander van vandalisme (haha, wie wel?), maar dit heeft toch wel iets schattigs...
    Hihi, die pinnetjes volgens mij hebben we die ook nog ergens. Ik heb ze alleen nooit eerder als zodanig herkend dat ik er champignons in zie! Maar daar moet je ook Merula voor heten om dingen te zien die anderen niet opmerken. Toch?!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kijk, dan wordt wachten voor rood licht gewoon leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief! En dat jij er dan weer een foto van maakt. Ook lief ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hou van dat soort 'vandalisme' :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat mij betreft mogen alle stoplichten zo zijn, wordt de wereld een stuk leuker van hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is nog eens een leuke manier van stoplicht verbouwen. En waar heb je gegluurd naar Repelsteeltje ? In Enkhuizen is er Sprookjeswonderland. Is zo leuk voor je zoon . X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Daar word ik nou gelukkig van-van zo´n stoplicht. Dat moet iemand zijn met humor en liefde-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wij zagen vandaag ook nog een hartje ingekerfd in een dode boom. Helaas net dat vergeten te fotograferen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoe ik dat in godensnaam vind? Gewoon door het stickertje op de onderkant en dan google-en (hoe vervoeg je dat toch?!) Maar voor de rest kan ik weer weinig vinden...dus tja. Mijn stickertje is ook rood trouwens en er staat ussr op :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja, alle stoplichten zouden zo moeten zijn! Een fijne week voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het een prachtig stoplicht.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haha, wat leuk al die hartjes!! Die bovenste is wel het allermeest gaaf he. Zou toch wel een idee zijn om dat bij alle stoplichten die je tegenkomt te doen ;-) Misschien lost dat de agressie in het verkeer ook meteen wat op :)

    Fijne zondag en denk nog maar rustig even na hoor. Al zou ik het natuurlijk wel héél leuk vinden als je meedoet ;-)

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)