zaterdag 10 maart 2012

zaterdagochtend is......





Op zaterdagochtend is er natuurlijk niets fijner dan met playmobil spelen in je pyjama. Tussen het stelen van goud en springende paarden door zit ik te frutten met de fotocamera. Het eindresultaat is wel leuk geworden vind ik zelf, zien jullie het verschil in scherpte en onscherpte in iedere foto?
Vervolgens worden er stukjes van de maan afgehakt door de astronaut en die mag de juffrouw van de school dan opeten...... We gaan op vakantie met de 'campingauto' en iedereen mag mee, ook alle hondjes. De indianen zijn geen mannetjes of vrouwtjes maar gewoon indianen en de zeehond kan kunstjes.

 Heerlijk toch?  
(het maakt verder niet uit hoor zon dat je niet aan het schijnen bent!!!)

De winnaars van de give away van gister waren allebei erg blij. Ik doe vandaag hun spulletjes op de post. Voor de andere nieuwsgierige aagjes onder jullie zal ik komende week ook wat foto's plaatsen van wat er nou in zat. Maar voor nu blijft het voor Liene en Elisse ook nog even een verrassing!

Een fijn weekend iedereen!

13 opmerkingen:

  1. Heerlijk he!
    Ik kon daar ook zo van genieten!!
    Fijn weekend!

    (Leuk he wat om klieren met foto,s maken)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :) Geniet ervan want ze zijn zo...groot -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeft ie nou plopperdeplopperdeplop-pantoffels aan? (of zijn het Efteling sloffen? sorry ik zit niet in de kinderen hahaha) Anyway; leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk aanrommelen op zaterdag, geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi, ik ben zo benieuwd ;-). En de foto's zijn heel goed gelukt! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, lekker relaxed zo spelen in de pyjama en ALLES kan in Lego-wereld, niks is gek. Leuke foto's! Ben benieuwd naar je give-away inhoud!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk inderdaad!!!! Wat een grappige sloffen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach, als ik dat zie, denk ik: waarom prop ik die weekenden zo vol? Kinderen vinden vaak niets lekkerder dan in pyjama aanrommelen...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellige foto"s en een fijne blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jaa toffe foto's. En waah ik ben zo benieuwd!! Spannend hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik kan toch zo genieten van die kids die lekker zitten te spelen met lego of playmobiel hebben ze hier ook zo graag gedaan! Leuke foto's hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke foto's Merula!
    Wat zalig zo tussen de play mobiel met pardoessloffen in pyama!
    Ik zie mijn kids ook nog zo zitten , ze deden niets liever!
    En ...nu ze inmiddels pubers zijn vragen ze in het weekend nog vaak, komt er iemand? moeten we weg?
    Nee? Dan blijven we in pyama.
    Elke vakantie heeft ook een " pyama-dagje "
    Fijne avond
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het geweldigste pakketje dat ik ooit heb ontvangen Merula, serieus! ZALIG GEWOON! Elke 5 seconden slaakte ik een nieuw kreetje van opwinding!! DANKUWEL!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)