donderdag 19 april 2012

*grumbel*

had ik me toch helemaal een enorm berichtje geschreven, is het foetsie! AAAARGH! vervelend dus.....Het berichtje was alleen nog maar een titel zonder inhoud.
Het ging over dat ik jarig was geweest, cadeautjes had gekregen en lieve post. (foto)


En dat ik een pakketje op had gestuurd naar bien maakt. Ze wilde graag ruilen met het fisherprice poppetje-sleutelhanger. Ik deed er ook nog de nieuwe creatie bij nl. het duplo poppetje-sleutelhanger. (foto)


Nu dus maar even dit berichtje in de verkorte herhaling.......

11 opmerkingen:

  1. Deze verkorte versie is ook leuk hoor!
    Toen ik de titel las moest ik meteen aan onze zoon denken: als iets niet lukt zegt hij tegenwoordig ook "grumbel"!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, had al zo'n vermoeden dat er iets mis was gegaan. Bij mij gaf ie vanmiddag aan dat ik niemand volgde...huh? Echt wel!! Gelukkig is het goed gekomen.
    Wat een prachtige kaarten en mooie dingen heb je gekregen! Aan een duplopoppetje-sleutelhanger moest ik gisteren denken toen ik Jikke ermee zag spelen bij mijn ouders. Kijk, waar jouw ideeën mensen al niet aan doen denken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whoehoe!!!! Ik had super gave post vandaag!!!!

    Ben er heeel blij mee!!!!!!

    En je ruil komt eraan!!! (morgen gaat het op de post)
    Bien xx

    (heb ook al een blogje er over geplaatst

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha ja dat gebeurt wel eens....blogger doet soms n beetje raar, kan ik bij niemand meer reageren en dat soort fratsen. Maar het gaat altijd weer over!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh dat ziet er allemaal gezellig uit. Hele mooie kaartjes en dat wat jij hebt weggestuurd ziet er ook wel heel gezellig uit.
    Heb dat al een paar keer gehad met reacties geven via mijn telefoon zoals nu ook, dan typ je een heel gezellig berichtje en dan post ie hem niet grr grumbel ;).
    Alleh ik ga weer eens een gok wagen, warme creatieve groetjes van Susan die ook al gisteren aan je moest denken toen ik zo'n poppetjes op marktplaats zag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aaaaah, ik heb dat ook eens gehad, heel irritant!
    Mooie kaarten, en een heerlijk kadootje geef je weg!
    Die sleutelhangers zijn heel tof.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alsnog proficiat met je verjaardag!!! Wat een leuke post, daar word je toch helemaal blij van he?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Balen is dat hè?! Maar je post ziet er toch nog prima uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb gelukkig de 'oude' blogger-interface teruggevonden want in die nieuwe kan ik niets vinden. Gelukkig hier alles op orde, niets kwijtgeraakt.
    Mooie kaartjes kreeg je.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beter laat dan nooit, maar bij deze nog hieperdepiep HOERA! En ja, hele mooie pakketjes!

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)