donderdag 12 april 2012

sleutelhangers!!!

Ahum....
Ik heb wederom wat speelgoed van Siem gepikt...... 
Nou is eigenlijk niet helemaal waar want het was eigenlijk van mij, vroeger dan. 
En ik vind ze nog steeds zoooo leuk deze fisher price poppetjes.






Zo leuk dat ik besloot om een oogschroefje in hun hoofd te draaien (a gossie) en er een ringetje aan te hangen zodat ik ze kon gebruiken als sleutelhanger! Zo hangen er al twee aan m'n fiets en 1 aan m'n tas en 1 aan een andere tas.....



Nu zijn er nog twee over zonder bestemming. 
En had ik bedacht dat iemand het misschien het leuk zou vinden om ze te ruilen voor iets.
Deze twee zoeken een gezellige tas of fiets of iets anders waar ze aan kunnen hangen:



Vind je het leuk om iets te ruilen, laat maar even weten!



17 opmerkingen:

  1. Agossie! Het zijn wel stoere poppetjes, ze blijven lachen ondanks de hoofdpijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat zijn ze schattig! Ik herken ze ook van vroeger :) Ben gek op ruilen...dus misschien tegen leuke (vintage) bandjes of zo? Of een envelop met oude memory- en kwartetkaartjes? Zo niet, even goede blogvrienden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaaaaaaaaaaaaaaaaah schattig! Ik herken ze ook :) Sterker nog...volgens mij héb ik ze ook nog ergens.... pfff moet ik nu naast de paashazen ook deze poppetjes zoeken? HA!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijke kleurtjes, ik word er helemaal blij van! Ik ben helemaal voorzien van sleutelhangers (heb zelfs een beetje een overschot), maar ik hoop dat je er iemand anders blij mee kunt maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Maar die zijn super cute...ik wil wel ruilen hoor!
    Kijk maar bij mij wat je leuk vind...
    X Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  6. o ik verzamel die poppetjes! Ik wil heel graag ruilen...zeg maar wat je graag wil hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh i love sleutelhangers!! ik wil wel ruilen!!!!
    Zeg maar wat je wilt of laat je verrassen :) (ik ben aan het verhuis opruimen dus.....)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben van de postpret, dat weet je. Vooral als het zulke leuke ruilwaar betreft.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, wat zijn ze leuk! Maar ik mis een clowntje... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Slim! En ze zien er supertof uit! Ben momenteel jammer genoeg een beetje arm om aan ruilhandel naar Nederland te doen (moet nog wat overhouden voor mijn eigen giveaway).. Maar je vindt vast een geschikte kandidaat ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het blonde meisje is mijn favoriet! Als je met me wilt ruilen zou ik dag erg leuk vinden. Wat vind je leuk? Een retro etuitje of zakje? Of wat mooie knopen, een lapje stof of wat stukjes lint? Ik ben van alle markten thuis, dus je zegt het maar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hihi zo te lezen vliegen ze dadelijk de deur uit of wordt het heel hard fietsen/rennen of wat dan ook naar de kringloop voor je ruilhandel. Heel veel ruilplezier en bedankt voor de inspiratie. Warme creatieve groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, die zijn superleuk, zo als sleutelhangers! Ik word er heel erg hebberig van ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha, ik ook ik ook! Maar helaas; ben erg rigoreus geweest de laatste tijd; weinig leuks te ruilen (en ik ga geen potten zelfgemaakte jam aanbieden; dat wordt niets met de post haha! Lang leve de Emmaus en dan ga ik ze gewoon namaken (met copyright hoor ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hee die ken ik! die heb ik ook en die poppetje hoorden oorspronkelijk in de fisherprice bus! (ik zie dat je de chauffeur ook hebt haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh! Wat leuk zijn deze! Als ik ze nog eens tegen het lijf loop in de kringloop, zijn ze voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)