dinsdag 24 april 2012

zo'n avondzon....

Leuk zo'n avondzonnetje! Weer tijd voor een nieuw familie portretje....


en dan deze:


Whoehoe! Kijk eens die meters-lange benen....
en weet je wat ik daarmee ga doen?
(tenminste dan als we ook nog eens een keer ochtend-en middagzon gaan krijgen).
Dan ga ik die meters-lange (tevens witte) benen ontbloten en vol plakken met deze:

 
Yes! Vandaag kreeg ik ze met de post. 
De meest mooie tijdelijke plak tatoeages ever!!!

Ik zag er een berichtje over een tijdje geleden in de flow en ik wilde ze meteen hebben. Ik bestelde ze bij tattly.
Hoe leuk is dit? Ik zie zo'n tijdelijk plaatje eigenlijk als een ketting of armband die je 1 misschien 2 dagen draagt. En niet die suffe plaktatoeages van een mislukte donald duck of een hartje ofzo die je bij een stukje kauwgom krijgt. Nee nu gewoon eens leuke plaatjes.
Joehoe ik ben er zoooo blij mee ik kan niet wachten om ze op te gaan plakken....

 

18 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige schaduwfoto's...leuk met zo'n kleine kruimel ertussen!!! Vanavond langs de beek hard gelopen...jammer dat ik mijn camera niet bij me had!
    En dat horloge...SUPER!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lange benen hebben jullie, haha! Leuke foto's! En de tattoo's zijn super, benen scheren en hoppa :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf! Zowel de foto's als de tattlys!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, vooral die eerste foto is fantastisch!
    Ik ben niet van de plaatjes, maar deze zijn wel echt heel leuk, dus ik snap je volkomen!
    Als nu die zon eens wat meer zijn best zou doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jongens, wat een stelten!
    Wel hele leuke foto's en leuke plakplaatjes; ben benieuwd waar ze allemaal terechtkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou dat noem ik nog eens mooie plaatjes!! Geinoig zeg!!


    Mooie foto,s ook,Grappig effect altijd die schaduwen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, ik had ze ook gezien. Ze zijn errug leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hahaha, wat gaaf! Ben erg benieuwd naar het resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige foto's zeg.
    En mooie plakkers!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kan niet wachten op de foto's............. X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een supergave foto's en tattoo's!! Nu weet ik eindelijk hoe ik lange benen kan krijgen, woehoe!!! (hoef ik nooit meer iemand te vragen in de supermarkt of ze iets voor mij willen pakken, hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wie weet wordt het 't weekend rokjes- en tatoe-dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Whaha prachtig die foto's ennuh die tattoo's had ik ook gezien ;).
    Ben heel benieuwd naar de foto's...maar geloof toch dat ze het niet halen bij die prachtige vleugeltattoo.
    Warme creatieve groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ja ik vind schaduwen ook altijd zo leuk!!! en wat een leuke tijdelijke tattoo's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. grappig effect he, met die zon!
    je hebt een leuke blog! ik volg:)

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)