vrijdag 25 mei 2012

deze week zag ik (sayısı kırk iki) 42

Deze week zag ik:
iemand heel hard en veel fietsen!

video


(ook gekocht op de meimarkt! Ik vind hem zoooooo leuk!)

'Deze week zag ik' is iedere vrijdag een blik op de afgelopen week. 
Hoe? Dat mag je natuurlijk helemaal zelf weten. Teken, knip en plak, fotografeer of schrijf wat jij de afgelopen week hebt gezien.
'Deze week zag ik' is geinspireerd door Jill's today i saw


 Je kan iedere week mee doen of wanneer het jou uitkomt. 
Je linkje kun je hier plaatsen.


15 opmerkingen:

  1. Oh jammer, kan het filmpje niet bekijken op m'n iPhone. Straks maar even op de pc. Maar ik vermoed dat het iets met water te maken heeft, of heb ik het mis?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige waterfietser! Super-vondst!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  3. PInoccio op de fiets, niet gelogen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahahaha wat een geweldig ding!!
    (en het valt me mee dat je niet over m'n platvoeten bent begonnen ;).... het witte zakje is em gevlogen, jammer de bammer!)(oh en ik heb het natuurlijk al lang op handen en knieën voorgedaan hoe Mauser door het horgordijn moet...)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh hoe leuk is dit?? Ik moest hardop lachen hoor om die beentjes! Voor jou echt een geweldig koopje, gezien je voorliefde voor Pinoccio, toch? Ik had 'm ook niet laten liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh-wat een gaaf fietsertje-ook leuk voor op het kinderdagverblijf-dat blijf voorlopig nog even fietsen met dit weer. Geniet ervan-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die is inderdaad heel erg leuk!

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig ding!!
    Kan me voorstellen dat je die hebt meegenomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach, wat doet die jongen zijn best!

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)