dinsdag 15 mei 2012

gister en nog wat....

eerst nog even over gister.... Want hoe gaaf was dat! Alle dames die voor de spiegel gingen staan en een foto van zichzelf maakte voor de 52-ste editie van 'mirror monday' .
Omdat Roos dit al een jaar lang doet iedere maandag, werd iedereen uitgenodigd om voor 1 keer mee te doen met haar. En het was zo leuk om eens de gezichten achter de blog-dames te zien!!!! Ik had er ook speciaal voor gekozen om even snel in de gang een foto te maken. Niets opleuken of wat dan ook. Dit ben ik! tadaa. Ik had de hele dag al een rare golf in m'n haar van het gaan slapen met nog te natte haren.... En had natuurlijk ook niet m'n beste gezicht uit de kast getrokken. Maar nogmaals. dit ben ik.
Er deden er steeds meer en meer mee en volgens mij werkte het behoorlijk aanstekelijk. Iedereen wilde dit ook graag doen voor Roos uit respect. Zij stapt dus iedere maandag dapper voor de spiegel ondanks dat haar hele leven op z'n kop staat omdat ze moet leven met 2 jonge kindjes en haar man die zeer ernstig ziek is......



Een beetje lastig onderwerp nu om iets anders aan te knopen..... 
Ik wilde jullie eigenlijk nog wat zelfmaak knutsels laten zien. Mijn vondst van de kringloop. Vertellen dat ik mee doe met de veggiechallenge. Leuke post kreeg van purperpol. Het dit weekend meimarkt is (leukste en grootste nachtelijke rommelmarkt van NL)in Tilburg en nog veel meer! 
Niet getreurd jullie houden het allemaal goed ;)

Voor de juiste combi tekst&beeld dan maar wat foto's van gister uit de tuin (je weet wel van toen de zon scheen...)

de bieslook....

de sla (met prikkers voor die vervelende buurt katten)




de irissen doen het goed

en de clematis doet ook zijn best

8 opmerkingen:

  1. Wow, ja, dat was echt gaaf gister! En indrukwekkend!
    Wat staat er al veel in bloei in jouw tuin. Onze irissen zitten nog in de knop en de clematis ook, dus wij hebben het nog te goed. Blijkbaar toch wel kouder hier in het noorden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die actie van Roos was inderdaad super, ik heb gisteren haar verhaal gelezen, jeetje wat indrukwekkend!!
    Ben benieuwd naar jouw volgende projecten, met name de veggiechallenge, klinkt goed! Probeer zelf 2 keer per week vegetarisch te eten, beter dan niets denk ik dan...
    ja, that's me on the weddingpic! Haha, was eigenlijk te zoet voor woorden, die Griekse fotograaf kende maar 1 Engels woord en dat was 'kiiissss' , dus we moesten overal heel zwierig gaan staan en kussen. Mijn man heeft me nooit eerder op m'n hand gekust hoor, we zijn helemaal niet zo romantisch..LOL! En ik wilde ook helemaal geen jurk in het begin, maar had me op het laatst toch nog bedacht, eigenlijk omdat ik geen alternatief kon vinden.
    Fijne dag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat staat jouw tuin er al mooi bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi he?! :)
    En jeumig jouw clematis al in bloei! Volgens mij heeft die van mij nog niet eens knoppen! (niet dat ik het dagelijks bekijk met die bliep-weer!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad petje af voor Roos, wat een sterke vrouw!
    Mooie foto's van je irissen en wat slim die prikkers in je sla plantjes tegen de katten!
    Geniet van het fijne lange weekend!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vond je foto voor Mirror Monday-lef. Net als alle anderen-en Roos-onbeschrijflijk anders en zwaar is haar leven-diep respect-en je hebt ook nog groene vingers. Nu nog ZON-ZON-ZoN-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's! Zulke bieslook foto's had ik deze week ook gemaakt! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)