maandag 14 mei 2012

voor Roos

Voor roos.


17 opmerkingen:

  1. Dank je wel! Tof dat je op de valreep alsnog voor de spiegel bent gaan staan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo grappig! Ik had eigenlijk geen andere foto van u verwacht, volgens mij ben jij een zotte doos eerste klasse!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto! Helemaal zoals ik je heb voor gesteld.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha grappig... wat heb je nou op je hoofd of is dat iets op de achtergrond :-)?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja zeg dat is natuurlijk een sjaal die op de kapstok ligt!! (want soms is het nog steeds koud 's morgens....)

      Verwijderen
  5. Wat kijk je er cynisch bij....of is dat je alledaagse hoofd? ;)
    (je kan dat wel hebben he, een beetje plagerijtjes?!)
    Leuk om weer eens een andere foto van je te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha, wat een fijne enthousiaste foto van jou1

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je pony zo leuk! En je blik :) Ik vind het heel grappig om al die mensen ineens in het echt te zien - ik twijfelde of ik toch niet liever incognito wilde blijven, ivm anonimiteit enzo, maar ik dacht: wél genieten van iedereens foto's en zelf niet gaan, dat kan natuurlijk niet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Awel, da's nu de eerste keer dat ik uw hoofd in vol ornaat zie! En I like uw froeke ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hihi leuk hoor die mirror foto's en ook de jouwe vind ik prachtig. Gewoon lekker op jouw manier. Warme creatieve groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Stoer hoor! Leuke foto, ik ben sta zelf(ook) het liefst achter de camera! Leuk haar!

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)