vrijdag 4 mei 2012

zo we zijn er weer!

We zijn weer terug van een paar daagjes overnachten in de boomhut! Altijd  fijn om eventjes in een totaal andere omgeving te zijn en weg van je dagelijkse routine. We hebben zon gehad, regen, bliksem en nog een beetje zon. Veel met water en zand gespeeld, gezwommen, gewandeld en desperado-tjes gedronken. 
Maar vooral zijn we heeeel vaak van de glijbaan naar beneden gegleden. En dat is voor een 3-jarige natuurlijk helemaal leuk! 
(en oja naar het sanitair gebouwtje heen en weer gelopen)


Ik ben ook gestart met een nieuwe traditie (foto rechts onder). Het was een leeg potje appelmoes nu gevuld met allerlei gevonden dingetjes van deze vakantie (laagje zand, laagje steentjes, takjes etc). Het lijkt me leuk om van iedere vakantie of een leuk dagje weg zo'n potje te maken. Moet je even voorstellen hoe leuk dat eruit ziet als je allemaal verschillende potjes zo samen bij elkaar hebt staan!?


Verder hebben we ook nog plaatjes geplakt......




En bij thuiskomst werd ik blij verrast door de postbode. De swap met linda.

Dit stuurde ik naar haar:

en dit kreeg ik terug:



leuk leuk!! Dank je wel Linda voor al het leuks en wat was het idd een feest om allemaal uit te pakken.

Nog even weekend vieren en dan maandag weer aan de slag..... 
En natuurlijk nu "even" bijlezen van alle blogs! Poef een hele klus gaat het worden geloof ik.







30 opmerkingen:

  1. Heerlijk, jullie hebben genoten zo te zien! Goed idee die potjes, ga ik onthouden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom terug. Wat een leuke foto's. Het plezier straalt er vanaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom terug! Geniet nog maar lekker van het weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. vast heel fijn gehad.. heerlijk er even tussenuit.. wij zijn ook net weer thuis. Wij hebben geen boomhut bezocht maar een luxe klein appartementje van onze zoon en schoondochter bewoond, die zelf met vakantie waren. Dan zit je eens in een anders stad.
    Maar een boomhut lijkt me toch ook wel heeeeeeel aantrekkelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. aha appartementjes van iemand anders zijn altijd handig!

      Verwijderen
  5. Ooh wat leuk die boomhut!!!! :)))

    En die swap, ook zo geweldig!!!

    En ja, dat potje zand/takjes etc. ook al zo'n tof idee.


    Kortom, ik vind alles gewoon leuk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey girl gezellig dat je bij mij op bezoek was en berichtjes hebt achtergelaten.
    Zo te zien hebben jullie het goed naar je zin gehad, oh die glijbaan lijkt me wel heel stijl...maar wel gaaf zo'n overnachtingen in een boomhut. Nog effe en dan gaan wij weer de tent in...verheug me erop.
    Leuk die swap van jullie, daar wordt je toch vrolijk van! Ik ga er snel vandoor, mijn bed roept ;). Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het beter werk, zo'n boomhut!
    Leuk die potjes, ga ik (ook) onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er als een gezellig weekje uit!!!
    Leuk zeg zo,n boomhut (ik hoop dat je snacht,s niet vaak naar het toilet hok moest ;))

    En wat heb je leuke dingen gekregen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk hé, een boomhut! Wij zijn afgelopen herfst een paar dagen in een boomhut geweest, ik vond het echt heel erg leuk! En mooie spulletjes hebben jullie geswapt, ik snap dat je daar blij van wordt.

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooie foto's,wat heerlijk om er zo uit te zijn! En wat een leuke post krijg jij!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk zo'n boomhut! Dat lijkt me zeker feest, van zo'n glijbaan afroetsjen :)
    En wat blog je alweer snel, ik ben dinsdag/woensdag teruggekomen en denk dat ik vandaag maar eens een blogje ga plaatsen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een fijne swap zeg! Fijn dat je zo hebt genoten, en leuk idee met die potjes! En zalig, een boomhut!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke foto's van jullie vakantie in de boomhut! Lijkt me wel wat hebben bij regen en onweer of niet? Vond Siem het niet eng? Het ziet er erg gezellig uit. En dan thuiskomen met leuke post op de mat, dat is een leuke thuiskomer! Ik vind je idee met de potjes geweldig, echt een Merula-idee! Succes met het bijlezen van alle blogs! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee hoor hij vond het helemaal niet eng! Heeft zelfs ook voor de eerste keer boven in een stapelbed geslapen en vond dat erg leuk.

      Verwijderen
  14. leuk blog heb je! kom vaker een kijkje nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat gaaf! Oh als we gaan verhuizen wil ik gewoon zo'n ding in de tuin haha (ja droom maar lekker verder). Maar mijn stempelmateriaal haal ik natuurlijk ook bij dé hobbywinkel, de Action haha. Gewone gummetjes, deze zaten per drie in een verpakking.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja, ik wil ook een glijbaan naar beneden om 's nacht liggend naar de wc te kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een heerlijke foto's! Helemaal duidelijk dat jullie een geweldige vakantie hebben gehad!
    Wat een ontzettend leuke swap zeg! Lekker kleurrijk.
    Welkom thuis!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je bedoelt dit? http://littlezhandmade.blogspot.com/2008/02/starfish-birdy-zeester-vogeltje.html#comment-form

    Ik weet alleen dat het Linoleum is, geen idee waar je het koopt, anders vraag je haar even? Ben benieuwd, ik blijf nog even bij de gummen, volgens mij gaan die van linoleum langer mee maar aangezien die gummetjes niets kosten kan het nog wel even zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jammer van het weer maar jullie hebben super genoten zo te zien!
    Wat een super "merula idee" met dat potje...ben heel benieuwd hoe alle potjes eruit komen te zien!
    Wat fijn dat je als driejarige zo'n super creatieve moeder hebt !
    Tja moeilijk hoor die doos in de keuken roept maak me open maar dat ga ik morgen om 12 uur pas doen haha.
    Fijne zondag
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. klinkt heerlijk... wie zou er niet in een boomhut willen wonen?? :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lijkt me geweldig, zo'n boomhut! Wat een ervaring voor een kind (en voor volwassenen ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat gaaf zo'n boomhut. Helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat is toch FANTASTISCH! Ik vind dat soort plekken zelf ook heel leuk, niet alleen voor je kleintje...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oooooh een boomhut vakantie....dat zag er zalig uit...vooral voor je 3 jarige mannetje :-)
    -x-Sas

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)