vrijdag 8 juni 2012

deze week zag ik (număr de patruzeci şi patru) nummer 44

Deze week zag ik........

Het resultaat van ruim een uur lang dunne papiertjes uit elkaar trekken en open vouwen.... Jeemig dat was een flinke klus! phoe! eh... ik bedoel natuurlijk poe poe. Erg leuk bedacht hoor die naam 'pom-pom'...... 
maarre ik hou het toch op poe-poe!




Maar ze zijn wel mooi he? (zijn van de hema). Ze doen me ook een beetje denken aan van de enorme pioenrozen, die ik al op een aantal blogs voorbij zag komen. Mooi. Ik zag ze vandaag ook staan bij de jumbo supermarkt toen ik boodschappen ging doen. Ik twijfelde nog of ik ze zou mee nemen of niet, maar ik was nog een beetje van slag onder de indruk van dit:


oranje bakjes champignons (ja ja we zijn de champions.....)
Ik moest hier wel een beetje om gniffelen hoor. Maar wat een belachelijkheid verder die hele oranje gekte!
Maar goed. Voor iedereen die zaterdag voetbal gaat kijken veel plezier. Ik ga toch echt andere dingen doen dan.


'deze week zag ik' is iedere week een blik op de afgelopen week. De andere deelnemers vind je in de pagina balk links boven.


34 opmerkingen:

  1. whoehahahahah die champigons in die oranje bakjes, hi-la-risch.... heb zelf heulemaaaaaal NIKS met voetbal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die foto's met die poe-poes lijken zo uit een glossy woonblad te komen! Erg mooi en fluffy!
    En ik heb inderdaad ook niks met voetbal, kwam er gisteren pas achter dat dat dit weekend is. Maar ik gebruik het als excuus om gezellig de kroeg in te gaan, jaja, altijd in voor een verzetje, zolang er lekkere hapjes en drankjes zijn en je mensen kunt kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat zien die poe-poes er leuk uit en ook het kaartenrekje er zo bij, leuwk!
    Jammergenoeg heb ik de bloei van mijn pioenrozen moeten missen, ze stonden op opengaan toen we op vakantie gingen en ik heb er nog aan gedacht om mijn moeder om een foto te vragen maar helemaal vergeten...en nu staan ze er uitgebloeid bij :( jammer want ik vind ze net zo prachtig en heb ze vorig jaar bewust gekocht omdat ik ze zo mooi vind. Ennuh zit er dik in dat ik er dus volgend jaar ook niet van kan genieten omdat onze vakantie rond dezelfde tijd valt...
    Tsja dat wordt dan toch maar een bos kopen...

    Warme creatieve groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha oranje bakjes voor de champignons, geniaal! Blij dat toch niet elke Nederlander helemaal opgaat in het hele gebeuren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahahaa die champions!!! De oranjegekte neemt echt absurde vormen aan!
    Mooi poe-poe'tjes heb je zo. Nog best klusje inderdaad.
    Fijn weekend!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jouw poe-poes zijn heel erg mooi! Dat verzacht misschien het uitvouwleed...
    Ik heb ook niks met voetbal. Als het erop gaat lijken dat we kampioen worden, wil ik wel eens een wedstrijd meekijken maar dan vind ik het met-zijn-allen leuker dan het voetbal zelf. Ik loop op weg naar mijn werk door een volksbuurt die echt volkomen oranje is, slingers, hoedjes, plaaten, lampionnen, alles hangt er en ze zijn er onwijs druk mee. Ieder zijn ding, maar ik ga zaterdag ook andere dingen doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige poe-poes. hihi. En wat betrefd de oranje gekte. Ik ergerde mij rot aan al die oranje versiering. Maar ik heb een knop omgezet: Ik vind oranje een leuke kleur, dus ik vind de versiering ook leuk. Ik ga ook echt iets anders doen als voetbal kijken hoor. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haha…poe-poe's…ze zijn wel erg leuk.
    Ik vind de ijseieren en sneeuwpotjes van je vorige post ook geweldig.
    Ik mis nogal wat blogjes de laatste tijd vanwege alle drukte.
    Leuk om weer eens bijgelegen te hebben!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eigenlijk vind ik poe-poe's ook een betere naam ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je poe-poe's zijn mooi geworden hoor, dat is vast een pleister op de vouw-wonde!
    En OMG, oranje champions bakjes, het moet niet gekker worden zeg! Nu moet ik zeggen dat ik wel voetbal ga kijken (alleen de wedstrijden die Nederland speelt hoor!)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha die had ik dus echt wel gekocht!!
    En je poe poe,s zijn super leuk!!!

    (ik zit op dit moment mijn nagels rood wit blauw oranje te lakken ,Ik doe dus lekker met de gekte mee haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie poe-poe's. Mooi rekje ook! Dat staat nog steeds op m'n verlanglijstje.
    Ik ben trouwens wel fan van de voetballerij. Geen oranje shirts, vlaggetjes of oranje champions (hihi), maar ik ga zeker alle wedstrijden kijken. Oh, ik hou toch zó van het saamhorigheidsgevoel wat bij me boven komt borrelen bij dit soort evenementen. Maar dat heb ik ook bij het songfestival, terwijl ik daar eigenlijk ook niet eens van houd. Ik ben gewoon een weekdier, dol op emotionele nationale toestanden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi pom-pom's (sorry, poe poe's)! Echt mooi geworden.
    Ik snapt er niks van voetbal, gewoon niks, gelukkig ben ik op vakantie dus het ga mij deze week gewoon voorbij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja, je had natuurlijk ook oranje poe poe's kunnen vouwen ;-)
    Helaas staat hier de tv aan zaterdag. Zoon verheugd zich er heel erg op ondanks dat ie net zelf z'n voetbalcarriere heeft afgesloten. Nou ja, vooruit dan maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bij de Jumbo? (bosliefje rent nu naar jumbo om de hoek:)!)Heb wel wat gepiel over voor die mooie poe poe's!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Poe poe wat een werk inderdaad. Het ziet er enig uit, maar ik waag me er toch maar niet aan, volgens mij levert het maken ervan veel frustratie op :-)! Je mooie kaartenrek op de achtergrond had jij dat gewonnen bij Readkepke? heb ergens jouw naam zien staan als gelukkige winnares, leuk!
    Haha, we are the champignons, ik vind 'm ijzersterk!
    Doei!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind ze hartstikke mooi geworden en leuk dat ik je blog ontdekt heb. Gezellig hier en leuk die ijsballen met spulletjes erin, zijn ze hier vast wel voor te porren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke poeh-poehs haha... Vind heel je blog trouwens leuk. Hoe maak je die dingen trouwens, vind ze stiekem heel leuk om de babykamer in wording ermee op te fleuren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat zijn leuke pom-poms. En die oranje gekte tja kan er ook weinig mee.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je pioentjes zijn prachtig! Hier ook geen oranjegedoe. Jongste zoon doet net alsof hij het interessant vindt, maar volgens mij gaat hij gewoon vergeten te kijken. Alhoewel, met al die herrie buiten zal het vast niet lukken. En ik weiger producten als die champignons te kopen. Dan maar niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Moet even gniffelen om je post hoor....poe poe ...pom poms!
    Ze zijn prachtig maar inderdaad wat een werk!
    En oranjegekte te over ook hierin het dorp....vlakbij Tilburg...als ook bij onze jumbo haha
    Zouden ze anders smaken uit een oranje bakje?
    Denk trouwens dat ik daar maar eens boodschappen ga doen onder de wedstrijd ...heerlijk rustig...onze zoon werkt er dan ook en maakt zich ook niet druk om oranje gelukkig maar anders moesten wij ook brrrr
    Fijn weekend
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je Poe poe zijn erg goed gelukt! hahaha
    Die oranjegekte is inderdaad een beetje té,
    maar ik moet toegeven dat ik vandaag en oranje sjaaltje
    voor mijn EKabouter heb gehaakt. Pffff...
    zie mijn blog: Huisliefhuis.blogspot.com)
    Fijn weEKend!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wouw prachtige pom-pioens ..
    ik heb smakelijk gelachen om je oranje bakjes... het is maar een kleur heh!
    ik kan en maak me der niet druk om, maar kan der wel de humor van inzien maar of het zal helpen....
    de mafste aanbieding slaan om je oren waarvan ik soms denk wat doe je me die rommel maar goed... ieder zijn ding en laat het allemaal maar in zijn waarde;)

    fijn weekend en geniet van het harde werken van de pom poms

    BeantwoordenVerwijderen
  24. maar weet je wat wel heel erg fijn is....als je er nou zo lang mee bezig bent geweest dan voel je je daarna zo trots.....ahum of ben ik dat alleen waar het vaak zo werkt :-) Waar is dat hoekje dan? In je huis ergens? Ik heb mn post net gedaan :-) xSas

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oeh, ik wil ook poe poe 's! Ze zijn gaaf!!!!
    En ik deel je mening wat de oranje-gekte en het voetbal betreft. Ik vind het vurschrikkuluk!!!
    Kruip lekker achter de naaimachine met de radio lekker hard ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Goh, ze zijn wel heel mooi geworden! Ik heb gekeken op de website, en ik vond wel een tutorial voor een leuk gehaakte deken: http://www.hema.nl/SiteCollectionDocuments/onlinewinkelen/Deken_gehaakt.pdf. Echt Hema, maar ook poe-poe, denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh wat ziet dat er weer leuk uit! Maar daar moet je zeker een hoop geduld voor hebben. Over die oranje bakjes moest ik even nadenken, ik kon niet meteen bedenken dat het voor het EK zou zijn. Blond...

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik was vanmorgen bij de kapper en daar waren ze helemaal verbaasd dat ik geen voetbal ging kijken? Nee, echt, ik ga niet naar de kroeg, niet naar vrienden en ik ga het ook niet alleen kijken. Ik hoor het wel een keer. Wat ik dan ga doen? Umm... strijken? Ofzo? Van de dame naast me kreeg ik de tip om een thriller te kijken, die worden blijkbaar tegenover iedere wedstrijd uitgezonden. Goed idee! En anders misschien met een boek op de bank? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik moest heullll erg lachen om de champignons....haha

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik moest er ook giga hard om lachen! Ach, het is wel fijn jullie oranje-gekte! Zo komen ze nog ergens, jullie voetballers! Kijk maar naar België, nooit gekte maar ook bijna nooit geselecteerd...
    Ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik zag bij de AH oranje EKaki fruit. Zonder gein! De Poe-Poehs hangen wel erg leuk bij je!

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)