vrijdag 22 juni 2012

deze week zag ik..... (nummer zesenveertig) 46

'deze week zag ik' onzichtbare briefjes!

Omdat Man deze maand zoveel moet werken, schreven Siem & ik hem een briefje. Maar dan wel met deze pen:

(Tanja als je mee leest, herken je hem??)

..... en dan zie je er vervolgens niets meer van en lijkt het gewoon een leeg wit velletje! Totdat (jawel) je met het blauwe lampje erop schijnt.

'lieve papa, we missen je als je zoveel moet werken'

Hoe leuk is dat!? Man speelt natuurlijk goed mee en snapt er helemaal niets van en zoon vind het hilarisch. 
Ik ben blij dat we even met z'n drietjes zijn.......


'deze week zag ik' is iedere vrijdag een blik op de afgelopen week. klik hier voor alle linkjes van alle andere!



26 opmerkingen:

  1. Oh wat gaaf, geniaal die pen!! Waar heb je die gevonden??
    Geniet maar lekker het weekend met zijn drietjes!! Wij morgen ook eindelijk weer even met zijn viertjes, meneer maarnietvangrijs is momenteel ook veel afwezig....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een coole pen die wil ik ook wel. Lekker geheime briefjes schrijven.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wist dat het kon met melk of citroensap en een strijkbout, maar zo'n pen kende ik niet! Zeker een beetje een CSI-gevoel? :) leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief! En leuk, hoeveel lol kinderen kunnen hebben als je het spelletje meespeelt ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk!! Ik wil ook zo een pen... fijne weekend met zijn drietjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superpen! En wat een heerlijk spel!!
    Nu lekker genieten met z'n drietjes!!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah wat leuk zo'n pen met onzichtbare inkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooooh leuk!!! Superman die meespeelt!

    En even nog serieus, balen van de ree en de auto, vooral omdat je in feestjurk op weg was!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gave pen zeg, maar ik ga eerst die tip met citroensap uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, een hele leuke pen! En lief zulke briefjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk, nog nooit eerder gezien zo'n pen. Hopelijk zijn jullie dit weekend met z'n drietjes, geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja wij hebben ook zo,n pen,super leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk is zo'n geheimschriftpen onze kids vonden dat vroeger ook super interessant!
    Gelukkig maar dat Siem's mama hem zo goed bezig weet te houden, voordat hij het in de gaten heeft is pappa dan gezellig weer thuis.
    Leuk dat jullie naar de school zijn gaan kijken.
    Siem zal het daar zeker wel gezellig vinden al zal het wel wennen zijn voor hem maar zeker ook voor jou!
    Fijn weekend
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Als ik nu beweer dat ik hier al tijden reacties plaats, maar dan wel met nét zo'n pen geschreven...dan is dat vast een smoesje waar je niet intrapt hè? ;)
    Hihi, als ik zo direct wordt aangesproken, kan ik toch niet langer de 'anonieme lurker' blijven uithangen...
    Alle moed bij elkaar....Tadaaaaa hier ben ik! :D
    Wat heerlijk om te lezen dat de pen zoveel hilariteit oplevert bij Siem!
    Zie het helemaal voor me :)
    Hoe leuk is dat!? Nou, dat is suuuuperleuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hey!
      Ja daar trap ik natuurlijk niet in! Het is wel een goeie smoes trouwens....
      Jij nog super bedankt he mevrouw de anonieme lurker ;)

      Verwijderen
    2. mevrouw de anonieme lurker25 juni 2012 om 01:43

      hihi :) Heel graag gedaan hoor!

      Verwijderen
  15. Oeh, dat is leuk met die onzichtbare inkt! Zoon is er ook dol op!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hilarisch zo'n pen!! Wat zal manlief blij geweest zijn met zulke lieve briefjes...dank voor je lieve berichtje op mn blog! Het was zo druk dat mn DWZI 1 dagje later op mn blog staat :-) xxSas

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je krijgt de Sunshine Award van me! Omdat ik graag even bij je kom kijken. Kijk je even op mijn blog voor hoe en wat?!
    Groet Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit doet me denken aan mijn kindertijd. Ik verslond de boeken van Enid Blyton,
    boeken over 5 detectives (kinderen) die mysteries oplosten. O.a. door geheim schrift te gebruiken.
    Leuk voor kids! EN volwassenen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke pen zeg! Ik kan me voorstellen dat dat een leuk effect gaf en dat jullie daar pret om hadden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hey Merula,
    Ik heb het boek vandaag ook ontvangen! Het ziet er super uit, ik zal het binnenkort in een blogje zetten! Ik vind het alleen jammer dat ik voor de ruimtebesparende optie heb gekozen. Nu staan tekst en beelden vaak een beetje uit elkaar gerukt. Is dat bij jou ook? Ik geloof dat met die andere optie het boek twee keer zo dik was geworden, is natuurlijk ook niet de bedoeling. Ben benieuwd wat jij hebt gekozen. Maar ik ben er hoe dan ook SUPER blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ja, ik ben ook niet vies van een beetje rommelig, haha. Op sommige pagina's ziet het alleen een beetje onsamenhangend uit. Dan schrijf ik bijvoorbeeld : Het is... en dan komt een foto van de herfst, maar die staat dan heel ergens anders. En in de tekst staat dus alleen: het is... haha, ik geef hem straks aan mijn moeder af, kijken of ze mijn hersenspinsels allemaal begrijpt :-)
    De mysterieuze zender is ontrafeld! Het was iemand via Postcrossing die me wilde bedanken voor een kaartje en er dus eentje terugstuurde. Maar omdat ik zoveel blogpost kreeg de laatste tijd, zat ik alleen in die hoek te denken, duh...
    Fijne dag (ik heb vanmiddag kinderfeestje van dochterlief, dus an die Arbeit!!)

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)