donderdag 21 juni 2012

wat een feest!

Dat was me toch een feestje!

Ik was de gelukkige winnaar van de tompouce-give away van elke dag zaterdag! Jeuj ik had een tompouce gewonnen.... ehm maar hoe en wat enzo dat wist ik natuurlijk nog niet. Ik was erg benieuwd. En gister kreeg ik post met een gebruiksaanwijzing...... In het pakketje zat een super mooie tas! Een klein envelopje met 75 cent erin. Een slingertje en een ballon. En een schattig schoteltje. De opdracht was dus om op de fiets (ofzo) met tas naar de Hema te gaan en daar de tompouce te kopen. Thuis kopje thee of koffie te maken, de boel versieren, tompouce op schoteltje en smullen maar!!


Ik vond het wel gepast om voor deze gelegenheid ook mijn feesthoedje op te zetten! Feestelijk he? Ik had ook erg veel lol met de zelfontspanner en mezelf moet ik zeggen. De foto's zijn wel een beetje wazig, maar dat is misschien maar beter ook. Het werd een hele serie inclusief foto van achterwerk en uitstekende hand naar camera (doet tie het nou? klik). Op een gegeven moment viel de tompouce ook van het schoteltje op de bank.... klik.


Gelukkig kon ik mijn theekopje gewoon op de bank zetten (want daar zat natuurlijk niets in :)

En oja ik stond ook nog voor een dilemma bij de Hema, hadden ze aktie 4 halen 3 betalen bij de tompoucen.....

En nog een fotootje van de mooie tas:



Lieve Janina, nogmaals super bedankt voor je leuke en lekkere give away!!!

41 opmerkingen:

  1. Hahaha, ziet er uit als een leuk feestje....
    zo in je eentje. Ik zie het helemaal voor me, tompouce op de bank enz. Erg grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastische give away!! En door jou ook erg mooi vormgegeven!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een SUPERLEUK idee! Gave foto's ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal TOP! En door jou goed begrepen en dito uitgevoerd.
    Hulde :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Whahahaaaaa, dit is echt leuk zeg!!!!
    Je hebt er lekker van genoten, dt zie je zo.
    Leuk die foto's!
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super leuk idee!
    niks dilemma, gewoon 4 meenemen ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihihi wat grappig! Je ziet er olijk uit zo.
    Toch jamer dat je niet alle foto's hebt gepost ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Merula, ik lig hier echt in een deuk! Wat een leuk berichtje en wat een geweldige foto's!!!
    En ja, dat hoedje hoort er echt bij:) Grappig dat je ook het slingertje heb opgehangen!

    Ik zie wel, de tompouce is heel goed terecht gekomen!
    Groetjes,
    Janina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb even een linkje naar jouw feestje op mijn blog gezet :) Ik vind het zo grappig!

      Verwijderen
  9. Wat een geweldig komische foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geluksvogel! Jij wint nogal eens wat. Hopelijk nog veel vaker want van jouw feestjes krijg ik een hele grote grijns op m'n gezicht :-)))))))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hahaha. Vooral die foto van de tompouce op de bank, geweldig! ik hoop dat hij gesmaakt heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooooh kei tof! Ik vroeg me ook al af hoe ze dat ging doen, super creatief opgelost! En wow, je ziet er helemaal anders uit op deze foto dan de foto('s?) die ik voorheen van je had gezien! Ik dacht dat je haar veel donkerder was. Hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke give-away en het past ook heel erg goed bij jou !!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hahaha, wat ben je toch een feestnummer!!
    Geweldige foto's! Lekker gesmuld?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een heerlijke give away én fotoreportage

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een zalige fotootjes !
    Hi Hi en .....wat een geestige Give-Away!
    Lekker gek!!!
    Daar hou ik van ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ge-wel-dig!
    Leuke Give Away... en jij maakt er helemaal een feestje van!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. :-), ik kom lekker mee feesten, fantastische foto's en pakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. haha, 4 halen 3 betalen... daar sta je dan met je 75 cent! Ik vind het echt een super originele give-away en bij jou is 'ie ook helemaal goed terechtgekomen want je hebt er echt een feestje van gemaakt in je eentje (ik had ook niet anders verwacht)! Ik zie je al helemaal zitten met dat gebak, de thee en dan die zelfontspanner.... *lol*!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Haha, Je hebt er een mooi avontuur van gemaakt zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geweldige give away. Lig in een deuk. Ga ik onthouden,
    want hij is te leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hahahaha! Ik zie het al helemaal voor me, dat geklungel met de zelf-ontspanner!
    Maar belangrijker; heeft ie gesmaakt??

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Haha jij bent echt te grappig!!!!!

    Oh en jij doet ook net als of met je kopje hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hahaha dat dat gevallen gebakje er ook op staat :) Ik vind het nu wel leuk om te zien hoe deze give away vorm kreeg... erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Héél tof gebracht, ik vroeg me ook al af hoe ze het ging doen :-) En jij maakte het af... tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een ge-wel-dig idee! En leuke foto's. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mega gave aktie dit-Miss Tompouche-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Geweldig en super fotos!! wat heb jij mazzel met de give-aways :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Whaha dit is echt lachen, jij bent me een portret en dat in de meest positieve zin van het woord. Echt superr feestje heb je van je gewonnen Give Away gemaakt! Je bent de terechte winnaar dat blijkt maar weer! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hahahahaha te leuk dit !! Smaaklijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuke verrassing! Erg origineel!

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Haah wat leuk, staat je goed die feestmuts :-) heerlijke plaatjes.
    Hij zal vast gesmaakt hebben ;-)

    Geniet van je weekend, liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat leuk, zo'n doe het zelf-tompouce! Leuke foto's en moest erg lachen om de tompouce op de bank. Ik weet weer precies waarom ik bijna nooit foto's met de zelfontspanner maak ;-). Groetjes, Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een leuke actie!
    En natuurlijk valt de tompouce op de bank, dat gaat toch altijd zo?

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)