maandag 9 juli 2012

dames en heren!

Dames en heren! Wat een spannende strijd!!

 In de linker hoek ziet u 'egel' hij komt hier vandaan. In de rechterhoek team lego. Laat u niet misleiden door het ietwat kleine formaat en het gele hoofd. Ze zijn beladen met een behoorlijke gewelddadige uitrusting.....

Pow! 
in de linker hoek mus alias 'Rocky' en rechts Ridder'Rambo'.
Twee geduchte tegenstanders. Rocky is snel en Rambo is sterk. 
Wie o wie zal het winnen?

zeker bij dit laatste duo was de spanning om te snijden 
(spanning, stopcontact, woordgrapje, haha)
Oerkrachten versus wijsheid. 

Het waren 3 geweldige matchen!
Wie is uw favoriet?

(we hebben trouwens ook nog een coole vossen muursticker, maar die deed even niet mee in deze match i.v.m een diskwalificatie....)

16 opmerkingen:

  1. Hahaha wat een spanning!!
    Ik vind die stickers echt geweldig leuk en heb ze al een paar keer in mijn virtuele winkelmand gehad...maar niet gekocht dus, want tja...ik kan niet alles hebben :)
    Ben wel benieuwd waar vos uithangt...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En oh, ik wist niet dat ik de groeten moest doen, anders had ik het natuurlijk gedaan!

      Verwijderen
  2. Hahaha, Leuke battles! Egel is wel heel schattig...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga voor de one and only-RIDDER RAMBO-alhoewel die uil...gaaf. Mooie dag-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ge-wel-dig! Ik hoop dat Rocky gaat winnen van Rambo!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de egel vs Lego geweldig! (allemaal trouwens...) Dat Lego-kasteeltje heeft hier trouwens een figuratierol (of eerder hoofdrol...) gekregen op Boor zn geboortekaart.Geweldige muurstickers trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben volledig mee met de battle dino-uil! Ik weet alleen niet voor wie ik zou moeten supporteren, vind ze allebei waard om te winnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Egel moet winnen, he is the best! Go egel, go egel!
    Laat je nog even weten wie er gewonnen heeft? :)

    Je post gaat vandaag jouw kant op....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, fantastisch! Bij Dino versus Uil zou ik de popcorn erbij pakken, dat lijkt me een enorm interessante strijd! De egel lijkt me wat in zijn nadeel met zoveel lego, maar gelukkig heeft hij zijn stekels, dus benadering is moeilijk...
    Benieuwd wat de vossen uitgevreten hebben, dat ze niet mee mochten doen! :D
    De stickers zijn heel leuk, hebben ze daarvan niet ook een heel schattig hertje?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaaa, ik heb je post binnen!! Wat leuk zeg, zo'n envelop met kleine verrassingen. Dank je!!
    Ik hartje de kaarten. En waar heb je die tape en stickertjes vandaan? Hihi.
    Jouw post heb ik dus net op de post gedaan, met een beetje geluk heb je het morgen.

    Ps: Heeft egel al gewonnen?? Ik heb op hem ingezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, die dino is wat van plan, hij kijkt zo ondeugend!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahaha, wat leuk! Ik ben (uiteraard) voor de Mus! ;) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Whaha LoL ! Echt weer wat voor jou zo'n vondst maar vooral het festijn dat je er omheen maakt

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoe verzin je het toch elke keer... Hihi Grappig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hilarisch! Fijn dat ik je blog ontdekt heb

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja, die stickers ken ik en vind ik zo mooooooi! Je hebt ze nu wel erg geinig gepresenteerd :)

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)