vrijdag 27 juli 2012

deze week zag ik (nombre de cinquante) nummer 50

Deze week zag ik...... (mijn vijftigste 'deze week zag ik' berichtje.... oempf!)

.... dat man, mijn eigen 'golddigga', vertrok naar Zwitserland voor zijn goudzoekavontuur! 
Ik schreef er al eerder over klik hier
Het was een last minute planning maar man was afgelopen dinsdagavond vertrokken met z'n neef en vader om te gaan goudzoeken! Lachen he? Gewoon in het water staan met allerlei zelfgemaakte sluisdozen en goudpannen in de hoop wat goud te vinden (maar eigenlijk gewoon meer voor de lol en gezelligheid natuurlijk!). Vandaag komt hij weer thuis. Ik ben benieuwd naar de verhalen......




Benieuwd of er nog meer goudzoekers waren deze week? 
Klik op 'deze week zag ik' in de bovenbalk links.


19 opmerkingen:

  1. Geweldig avontuur toch! Ik ben ook benieuwd of er goudstaven kunnen worden gesmolten dit weekend ;)
    Fijn weekend! Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. als je een klompje goud over hebt....stuur maar door:-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat grappig om te doen! Nog nooit gehoord dat mensen een 'golddigga' tripje maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha wat fijn, zal vast gezellig geweest zijn :) Ik ben benieuwd naar de verhalen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh heerlijk gewoon! Ik ben ook benieuwd of je straks zo'n fijne ketting voor jezelf kan maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Merula,
    Ben lekker even alle blogjes aan het bijlezen.. mooie kermisfoto's zeg! En je man aan het goldiggen... straks komt ie terug als miljonair!!! Spannend! Hopelijk met je moeder alles stabiel. Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Huppa, lekker spontaan! Best lekker met dit weer, met je voeten in het water!
    Hoop dat het allemaal verder een beetje rustig is bij jullie, met je mama enzo?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Spannend hoor. En heeft hij wat gevonden?

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat stoer zeg, geweldig avontuur toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha wat een goeie, Ben benieuwd naar hun verhalen en vondsten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. en dan schathemeltjerijk thuiskomen...hoe vet zou dat zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mevrouw de anonieme lurker28 juli 2012 om 12:50

    Nu maar hopen dat hij genoeg goud vindt om zo'n mooie Sjonnie & Anita-ketting van te maken zeg!
    Staat je vast éééénig ;) hihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. beste anoniempje,
      bedankt voor je reacties iedere keer! Ik vind dat erg leuk!
      Ik zit inderdaad enorm te hopen op zo'n mooie ketting...... (diegene die ik al had is eh... stuk gegaan, erg zonde)

      Verwijderen
    2. mevrouw de anonieme lurker31 juli 2012 om 11:55

      :)

      Verwijderen
  13. Had geen idee dat dat kon, lachen! en wie weet waar hij mee thuis komt...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Straks ben je een rijke vrouw en woon je in een gouden huis met gouden bloempjes in een gouden tuin en drink je thee uit een goudkleurig kopje...
    Nah, een ketting is ook leuk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hee Lieve Merula,
    Ik vind het zo ontzettend leuk om te lezen en te volgen hihihi en inderdaad, als de mannen maar heerlijk plezier hebben, daar gaat het echt om....en heeeeeel fijn dat het zo fijn was de dag in de Efteling met jouw lieve mama.....ik denk heel veel aan jullie.....dikke knuffel en kus Bianca XXX

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)