maandag 23 juli 2012

fijns.

gewoon wat fijne foto's.....
Lieve post van Sil gekregen om me op te vrolijken.


Eind afgelopen week was het nog zo'n slecht weer... 
(wat dan wel weer mooie plaatjes geeft!)


En toen BAM de zon! Ja hoor welkom, dat duurde lang. 
Heeft u een goeie reis gehad?
En toen was ook de kermis hier in de stad. KABAM! Wie durft er in dat ding op de foto hierboven en dan rechtsonder?
De Tilburgse kermis is de grootste van de Benelux....... 
Tja dan hoor je toch wel even te gaan. 
Je doorstaat de drukte, denkt er niet te lang over na dat zo'n belachelijke kinderattractie in zo'n helikopter die ronddraait 2,50 kost...... 
(zoek het kind op de foto, tussen alle toeters en bellen.....)


Je kijkt je ogen uit naar al dat "kermis-volk" (en die zijn erg hoor!!!) Nou was het vandaag 'roze maandag' dwz 'homo-dag'. Alles en iedereen in het roze en heppy de peppy gay for a day! 
Wij deden een beetje mee met onze 'steun het aids fonds-wuppy' die ze ieder jaar verkopen.




Heerlijk zon dat je er bent, hopelijk blijf je nog even!

19 opmerkingen:

  1. Erg lief van Sil idd! Leuke wuppies :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, de zon moest vast uit Australië komen ofzo! En heerlijk, kermisvolk kijken :) Ik durf trouwens wel in dat ding, no problem (geen idee wat ie doet ha!)
    Lieve post is altijd fijn he?!
    Oh en ik zie het kind hoor, tussen alle toeters en belletjes! Hij doet erg z'n best :)

    Ps. ik moest trouwens erg lachen om het feit dat jij dan weer zo'n opmerking maakt over het wattenschijfje wat ik over mijn adres had gepleurd...ik wou iets creatiefs doen, maar had het geduld niet om iets anders te verzinnen/pakken, dus het werd een watje hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha, mijn moeder zei nog; dat ding dat bij Merula op haar blog staat, daar ben jij zelfs al eens in geweest....hmmm ha, JA dus! (ik wist niet meer hoe dat ding eruit zag haha)... Ik heb d'r zelfs een foto van op m'n blog: http://postfrommars.blogspot.nl/2011/09/al-het-begin-is-moeilijk.html (en ja, op de foto zit ik er dan ook daadwerkelijk IN, al kan je dat niet zien)

      Verwijderen
    2. By the way; de jumperjumper vond ik persoonlijk veeeeeel erger dan dit ding...deze draait alleen maar wat rond op grote hoogte :) (echt niet eng en mooi uitzicht :))

      Verwijderen
  3. Hey Merula,
    Wat zijn dat weer mooie foto's. De wuppie maakt het af.
    Lieve post heb je gekregen.
    Ben ook weleens op die kermis geweest en dat was een hele ervaring ;)
    Tot over een aantal weken, hou je taai.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ps: Je kunt trots op me zijn want ik heb mijn lay-out kunnen verbeteren. ;) De oplossing was een ander sjabloon kiezen. Soms kunnen de dingen zo simpel zijn, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Uhm neeeee daar ga ik echt niet in! Jaaaaa ik heb hem gevonden (foto geopend en vergroot op mijn foontje en daardoor mijn reactie net niet kunnen posten grr, och ja lekker zelf schuld hihi). Mooie foto's by the way en dat is nog een understatement!!
    Geniet van het liefs van Sil, binnenkort mag je genieten van alles wat ik bij elkaar gesprokkeld heb ;). Dikke knuff van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Merula, mooi die zwart wit foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's!
    En dat spul omhoog, geen denken aan.
    Bij ons is de kermis heel kleinschalig, met 5 kramen ben je er door :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk zulke post van fijne mensen.
    Mooie foto's weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nooit gehouden van de kermis-maar hou wel van kermisvolk met kitsch. Gave zwart-wit foto's en van jou-fijn dat je hebt genoten en kunt genieten van de zon-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als er dan iets tof was aan het slechte weer, dan zijn het inderdaad de wolken wel, ik heb er ook al vaak naar zitten kijken. Maar nu wolken genoeg gezien, welkom zon. En nééhéé, mij krijg je daar niet (meer) in. Sinds ik kids heb, lijkt mijn maag niet meer dezelfde :-) En mja... de volgende generatie mag er in, ik kijk wel en let op de sjakossen :-) En gewoon mensjes kijken, doe ik ook graag. Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, leuk geschreven!
    Erg leuke foto's trouwens .. enneh, foto's maken van mensen in een draaimolen is inderdaad een uitdaging!
    Mij zal je NOOIT in dat enge ding hoog in de lucht vinden..brrrrrrrrrr!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lieve post. Hopelijk klaart het binnenkort bij jullie ook weer op, zoals het weer dat uiterst zijn best doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie fotos! Die wuppie...geweldig! En jij maakte me blij met jouw post!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lief zeg die opvrolijk post!
    Gezellig je foto's van de kermis , Siem zal zijn ogen wel uitgekeken hebben met al dat roze spul!
    Wat de prijs betreft kun je beter naar de kermis in Best gaan inderdaad, zeker voor de kids want daar is alles maar rond de euro.
    Toch wel apart hoor die Tilburgse kermis en als Tilburgers moet je daar ook wel even geweest zijn.
    Fijne zonnige week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)