woensdag 8 augustus 2012

blommekes

daag bloemetjes tot over een paar dagen, 
ik hoop dat jullie dan heel plat zijn.....


... gister was ik weer eens naar de pluktuin geweest om gezellig 
een mooie bos bloemen te plukken. Maar eh.. het viel qua bloemen eigenlijk een beetje tegen! Niks geen weelderige bossen 
kleur & pracht. Het was best wel leeg.... We moesten toch wel 
een beetje ons best doen om een bosje bij elkaar te sprokkelen helaas. De eigenaresse vertelde later dat het afgelopen weekend zooooo druk was er waren wel zo'n 1000 man geweest om bloemen 
te plukken. Aaaargh fraai is dat.



Vervolgens bedachten man en ik dat het wel leuk zou zijn om dan eindelijk onze eigen boerderij te kopen en er dan ook een pluktuin aan te plakken, booming business lijkt me zo. Dan ga ik natuurlijk ook zelf taartjes bakken voor op het terrasje. Man gaat oude meubels restaureren en dingen uitvinden enzo. Ik ga schilderen en zelfgemaakte frutsels verkopen....
Komen jullie dan allemaal langs?








26 opmerkingen:

  1. Tuurlijk kom ik dan langs bij jullie Blooming Business!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kom zeker langs! Wil altijd al eens naar een pluktuin, lijkt me super. Ik vind je boeket toch heel mooi hoor! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt geweldig, maakt niet uit waar je woont maar dan kom ik langs :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt goed, Merula.
    Ik kom langs voor een prachtige bos bloemen & lekkere taartjes....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. amai, ik zou wel langs komen hoor!!!! Ik vind het een geweldig idee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt mij een puik plan! Ik kom dan wel langs hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaaaaa!!! Dan kom ik zeker langs! Kom ik gelijk meehelpen met de bedrijfsvoering.
    Ik frutsel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nah, dat was ook mijn plan, nou ja dan moeten we maar wat op afstand van elkaar blijven :P

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aaah ja, je herinnert mij eraan dat ik ook nog naar de pluktuin moet! :)
    Maar euh das een goed plan hoor! En knoopjes heeft de perfecte bedrijfsnaam al gegeven :)Kom je dan wel wat meer naar het noorden?
    En bedankt voor de reminder, soms heb ik dat even nodig, dat iemand dat even zegt over tevreden zijn enzo...maar ja, als je altijd een bepaald gewicht bent geweest en dan ineens niet meer...das wel lastig, maar goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 't is toch nog een heel vrolijk boeket geworden! Bloemen drogen, leeeuuuk! Krijgen we nog te zien wat je er mee gaat doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een pracht boeket!!!
    Ik kom zeker langs, want zo'n bos bloemen wil ik ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bloemen drogen dat ik heb vroeger vaak gedaan!!
    (in mijn eigen bloemendroog apparaatje gemaakt op school,versierd met spijker verf stippels haha)

    euhm dan ga ik toch maar bloemen plukken bij readkapje (zijn ze teminste nog mooi als ik thuis kom haha
    nee hoor ik ga gewoon naar jullie beidde!!
    Ben gek op bloemen (heb dan wel weer iets minder met planten :))

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik kom ook langs in je tuin hoor. Ik moet denk ik ook maar eens naar Waspik . Dat dacht ik de vorige keer ook toen ik je blogje over de pluktuin las.
    Ik ben ook bloemetjes aan het drogen, maar bij mij zitten ze tussen het kruidenboek :). We hadden vroeger wel een bloemenpers, maar waar die is gebleven????

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik meld mij nu alvast aan als vaste klant! xxx Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou ik begin met het boerderijtje/ landelijke woning, oh nee het echte begin is ons eigen huis verkopen, dan dus dat nieuwe huis en vanaf dan probeer ik mijn dromen veder in willekeurige volgorde uit te laten komen en daar horen deze ook wel bij ja, maar ik kan helaas ook niet alles tegelijk, zal veel keuzes moeten maken maar we zien hoe het loopt en wat het meest ideaal zal zijn, zolang we hier nog wonen ga ik vooral verder met mijn winkeldroom oh ja en mama zijn, beschouw ik ook als een levenswerk :P Niks mis mee toch, grote dromen... En hoe serieus zijn die plannen van jouw dan?????

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn dat jullie er ook nog even uit zijn geweest in deze moeilijke tijd.
    Wat een mooie vakantiefoto's en wat heb je toch een schattig knulletje!
    Een boerderijtje?
    Ik kom hoor!
    Toevallig hebben we vandaag nog binnen staan blieken bij een bouwvallig boerderijtje dat hier te koop staat.
    Niet te betalen als je het helemaal op moet knappen maar heerlijke nostalgie!
    Dank voor je lieve reaktie op mijn blog, ga nu nog even verder kijken naar de sluiting olympische spelen.
    Fijne zomerse week ook al is de vakantie voorbij spannend hoor!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk! Moet je doen.... niet bij dromen laten. Toch prachtige bloempkes.. Kijk morgen maar op mijn blog naar mijn vangst.
    Heerlijk al dat schoons.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wij hadden precies dezelfde droom na afgelopen vakantie! plukten ook mooie bossen in een pluktuin en fantaseerden weg over ons eigen boerderijtje met een megatuin, boeketten maken, taartjes bakken... zwijmel zwijmel... ennieway, mooie bos!

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)