donderdag 20 september 2012

deze week zag ik (nummer femtifire) nummer 54

'deze week zag ik'

Siem helemaal in de wolken!


nou ja Siem letterlijk in de wolken en ik dan figuurlijk. We waren op de feel good market in Eindhoven. Een heel gezellige markt met  design, vintage, sieraden, lifestyle, kids stuff, (bio) food , muziek & theater. En dat ook op de meest coole plek van Eindhoven!! Het klokgebouw bij Strijp S (Strijp S is het voormalig bedrijventerrein van meneer Philips). Industrieel en volop in ontwikkeling. Rechtsonder op de foto zie je het Philips logo :)

Hoe leuk zou het zijn om zelf eens op zo'n markt te staan om zelfgemaakte spulletjes te verkopen.........






De andere 'deze week zag ik' deelnemers vind je.................................................. hier

26 opmerkingen:

  1. De Feel good market....geweldig he! Ik struin er ook heel graag even een uurtje rond :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt leuk!!! Weer een leuke markt op mijn lijstje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De foto's zijn prachtig, mooi perspectief...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De Feel Good Market ... de naam alleen al :-) Jammer genoeg te ver van mijn bed. Zo'n vrolijk koppie in de wolken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Ik houd heel veel van markten :-) wel jammer dat het niet echt in de buurt is voor mij. Misschien moet je wel een keertje deelnemen? waarom niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh leuk….
    Ik was daar laatst bij Piet Hein Eek.
    Dat vond ik ook al zo geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh leuke foto's eindhoven is mij wat te ver weg hoor.....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een feelgoodmarkt , dat klinkt wel erg leuk! En zo te zien voelt Siem zich ook heel goed, leuke foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Even lekker met je hoofd in de wolken, frist een mens van op!
    En die markten zijn zo onwijs leuk en inspirerend! Fantaseer er ook altijd graag over!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk! Volgend jaar? Fijn weekend voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Klinkt als een supermarkt eh super markt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie foto's.
    Heb je nog leuke dingen gevonden?

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja hallo, kan Eindhoven ook een stukje dichterbij dan?!
    Mooie foto's van jouw mannetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooi mannetje met een leuke naam op toffe foto's, genieten :-)

    Fijn Weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het klinkt alleen al very feelgood.
    Heb je wat gekocht? Of alleen rondgeslenterd en ideetjes opgedaan?
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk-dus misschien een plannetje maken en aan de slag-lekker koppie: die Siem. Mooi weekend-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jaa Strijp S is leuk! Jouw Siem trouwens ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super manier om foto's te maken! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat ziet er zeker 'goedvoelend' uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dus je voornemen voor het nieuwe jaar is : leuke dingen maken en verkopen op de fair................ X

    BeantwoordenVerwijderen
  21. leuk, zo'n markt! moet toch maar beter in de gaten gaan houden wanneer al die leuke markten zijn!
    en leuke 'in de wolken' foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie foto's van jouw mannetje!!
    En zelfgemaakte spullen verkopen moet wat heul erg leuk zijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohw, en Pipi is een pinguïn. Gekregen toen ze 3 maanden was en haar grote steun en toeverlaat. Het arme beest wordt er steeds magerder van ;-)

      Verwijderen

ik ben dol op reacties!
:)