vrijdag 7 september 2012

Deze week zag ik (nummer tre og halvtreds) nummer 53

'Deze week zag ik'

hoe alles gewoon weer verder ging na het overlijden van mama. 
Raar hoor. Wel ook meteen gister de eerste "lastige familie dag" om het maar zo te noemen. Gister was m'n broer jarig en gingen we uit eten in Eindhoven (bij de smalle haven, tip tip! Erg gaaf retro interieur en geen menukaart, je mag in de keuken aanwijzen wat je wilt eten, alles dagvers. Erg lekker en apart!). Maar goed wel dus met een lege stoel aan tafel...... Mama zou hier ook heel erg van hebben genoten, dat weet ik zeker. Dus we proosten nog maar eens en in gedachten is ze er dan ook een beetje bij.

Deze week ook nog steeds vele lieve berichtjes en kaartjes. Fijn al die mensen die zo met je mee leven! Van Barbera, Jona en Gina kreeg ik van de week helemaal super post.


Allemaal heerlijke blij-maak post met allemaal leuks en moois. Leuke postpapiertjes en envelopjes, schelpjes, parasolletjes, stickers voor Siem, vogel magneet, vogel stempel, potlood, gaaf zakje met rits, mooi oud boekje (wat qua tekening een beetje weg heeft van het boekje van het vorige blog berichtje) en een strijkvelours gele paprika ;)
Lief he? Thanx dames, het doet goed!!!

En dit was wat ik tot vanmorgen had geschreven. Maar toen kreeg ik vandaag weer post. Ik durf het bijna niet te zeggen en ik word er echt wel een beetje stil van, van alle post..... Ik voel me een behoorlijke bofferd!


Dit moois stuurde Sil me.....



Wat een super mooi en lief schilderijtje, een zeer goed alternatief voor een rouwkaart! Super Sil, dank je wel. 
(het kleurt ook heel goed bij het grote schilderij erachter :)



Mee doen met deze week zag ik? Leuk! Meld je aan en bekijk alle andere deelnemers door links boven in de pagina balk te klikken op 'deze week zag ik'

23 opmerkingen:

  1. Ja gek hè, dat de wereld gewoon door draait, dat gevoel herken ik wel.
    Fijn die lieve post!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, prachtige post zeg! En de Smalle Haven, te gek he!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuke en prachtige post! De schilderijtje vind ik zo mooi... fijn dat het je goed doet, life must go on but it is nice to have such support and kindness to help you during this difficult time. Fijne weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een lieve post! Wat is de blogwereld toch een wereldje vol fijne dames (& heren misschien ook?) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige post! Het zal wellicht maar een heel klein pleistertje zijn op de wond maar toch... Het is wel super lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja raar dat de wereld gewoon doordraait, ik herinner dat nog van toen mijn vader stierf. Ik begreep niet dat mensen in de stad zo liepen te lachen en praten....
    Ik ben blij dat al die leuke post je wat afleidt, als het goed is ontvang je vandaag nog iets! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn-Merula: dat je er blij mee bent! Een ieniemienie-pleister-maar ik vind het mooi dat post ZO goed kan doen-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo vreemd dat het leven gewoon door gaat. prachtige post heb je gehad. Dat schilderij van Sil is echt hartverwarmend. Geniet van de fijne dingen. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi dat je je een bofferd kunt voelen als je ook zo veel verdriet hebt, daar moet een je een mooi en positief mens voor zijn en dat ben jij! Geniet maar van de fijne dingen, ik stuur je gewoon weer een virtuele klapzoen.... KLAP!! Dat was een goeie hé! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Inderdaad gek, om te ontdekken dat alles toch gewoon door gaat. Maar zo gaat het blijkbaar.
    Moeilijke momenten, mooie herinneringen....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, het schijnt dat alles doordraait. Gelukkig kan je jouw grappen nog steeds uit de mouw schudden, ik kijk altijd uit naar je reacties! :)
    Mooi dat schilderijtje van Sil!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh en dat restaurant lijkt me te gek zeg!
    Knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is niet makkelijk.
    Je verwoordt het mooi.

    Wat fijn dat de post een lichtpuntje voor je is.
    Die gele paprika is grappig. Ik zou hem een gezichtje geven :-)
    En tjonge, dat is een erg mooi tegeltje!
    Die verdient een speciale plek.

    Ik blijf aan je denken.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oohh, mooie post. wat fijn zeg dat je op deze manier vele steun krijgt! en wat dubbel ja, het etentje. wat een tof restaurant!
    sterkte hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie en lieve post!!
    Zal ik je vertellen dat ik je foto grondig bestudeerd heb voordat ik uiteindelijk die gele paprika zag!
    Hmmm, misschien toch eens naar de opticien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat fijn al die post voor jou, ik ben blij voor je. Ik heb eens eventjes op de link van het restaurantje geklikt, zo leuk! Je mama zal er altijd bij blijven in gedachten, hopelijk kan je daar wat troost uit putten. Tijd heelt alle wonden... maar het heeft wel veel tijd nodig. Courage meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Rare tijden.....mn lieve mams is alweer 5 maanden geleden overleden en er gaat geen dag voorbij of ik denk aan haar....de mooie momenten komen naar boven....wat een bewondering...wat een respect heb ik voor haar....veel sterkte lieve Merula de komende tijden....xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat fijn dat de post je hebt laten glimlachen! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat fijn dat je zulke lieve post ontvangt. Geniet er maar van.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja dat waren inderdaad de dames die hadden meegewerkt! Fijn dat je het leuk vond, het is niet zo dik geworden, maar anders duurt het maanden voordat het terug is, vandaar dat ik het aantal pagina's klein heb gehouden. Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. O wat ontzettend mooi en fijn om te lezen, je verdient het ook zo ontzettend! Ik heb deze week weer ongelooflijk vaak aan jou en jouw lieve familie gedacht! Als het wat rustiger is, ga ik ook bij jouw papa op de thee, dat vind ik heel fijn! dikke kus en tot woensdag! XXX B

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat fijn al die lieve post!
    En ja wat zal dat raar en verdrietig zijn zo de eerste x uit eten zonder mama!!
    Liefs Bien!!
    (en marcha heeft gelijk,jij bent ultra grappig!!!)

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)