maandag 3 september 2012

het goede gevoel van shoppen.

Afgelopen vrijdag dus de stad in geweest om eens even flink dingen te kopen. Gewoon omdat je daar even blij van word. En ik vond dat ik wel even blij mocht zijn!
Ik kocht eindelijk  die te dure gieter......


.... in verrassend geel. Ik zie nu op de foto dat hij er eigenlijk heel klein uitziet zo naast de regenton. Maar in het echt is die dus juist heel groot!

Ik kocht ook een grappig boekje. 
'het dierelirium van professor Revillod'. 



Het is een komisch boekje met allemaal onzin erin over de zogenaamde professor Revillod die op al zijn wereldreizen allemaal bijzondere dieren ontdekten. Zo bestaat het boekje uit allemaal losse flapjes (met hele mooie etsen!) van allerlei hoofden, 'midden stukken' en achterkantjes van zijn ontdekte dieren. Door de flapjes onderling te wisselen krijg je dus hele geinig rare diersoorten.




25 opmerkingen:

  1. Die gieter is inderdaad mega-groot, maar dat zie je niet echt.
    Ik vind 'm leuk (maar ook een beetje duur)

    Dat boekje is leuk he, hebben we ook gehad in de winkel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit boekje is mooooi....ik had vroeger een kinderboekje met van blz in drie delen zodat je alsmaar andere dieren kon maken met gekke namen....ook leuk maar deze is ook echt mooi! De gieter is lekker geel....raar maar waar ineens komt er dan zomaar een heel andere kleur je leven binnen....xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb dis gieter ook, in het zachtgroen. Enne...je blijfter blij van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fijne aankopen! Ik hoop dat je er ook steeds een beetje blij van wordt als je door het boekje bladert of wanneer je de bloemen water geeft :)

    En jaaaaaa, die kraaien van disney ken ik! De vogel kwam me ook al zo bekend voor, maar nu weet ik waarvan :D Enneuh, bedoel je bambi ofzo? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Om de hele dag plantjes water mee te willen blijven geven! Tof zo'n gieter.
    :)


    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lekker gek boekje :-))) en wat een heerlijke gieter, ZONNIG ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wah, die gieter is echt gaaf!!! Daar gaan de bloemetjes spontaan van bloeien!
    En dat boekje, hoe leuk is dat! Ik kende het niet, maar hij is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig, wat gaaf joh!!!! XXX Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel tof die gieter! Het boekje is ook prachtig trouwens! Die ga ik ook bestellen :) (dus dank voor de tip haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een fijne blijmakende kadootjes voor jezelf!
    Geniet er maar lekker van.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik snap dat je gewoon ff lekker gaat funshoppen daar kan je soms erg blij van worden
    en dat heb jij nu wel ff nodig lijkt mij .... leuke dingen heb je gekocht ...
    Heel veel sterkte nog voor aankomende tijd ...

    Groetsssssssssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een echt merula-boekje als je het mij vraagt :-)
    Wow, die gieter, leuk!! Fijn dat je even wat afleiding had, liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geinig boekje! En je had wat plezier verdiend.
    Het zal vaak nog moeilijk genoeg zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een vondsten! Beide helemaal geweldig, maar dat boekje is echt de overtreffende trap! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  15. volgens mij hou je eigenlijk niet van geel, heeft Siem je toch een beetje besmet met het geel-virus ?
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je jezelf goed verwend! Aankopen waar je heel lang plezier van gaat hebben en tsja in verhouding is dat dan toch niet duur, hiermee zul je altijd aan je moeder terugdenken al plantjes waterend...mmm volgend jaar zul je die harder nodig hebben als de komende maanden, maar die brengt zeker het zonnetje in huis!!
    En dat boekje daar dacht ik ook meteen van, echt een merula boekje, samen met Siem smullen van de dieren die jullie verzinnen en die de professor op zijn wereldreizen ontdekt heeft. Heb je goed uitgekozen! Hihi. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gave aankopen Merula-fijn dat het je heeft opgevrolijkt. En met dat mooie grafische boekje heeft Siem ook vast veel lol-mooie woensdag-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Valt nog wel mee toch wat je hebt gekocht? Of was de gieter zoooo duur!!:-)
    Hij is wel helemaal super tof!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Merula,

    Ik heb net even bij gelezen en begrijp dat je een goed gevoel hebt over het verloop van de crematie, inderdaad erg fijn om mooie dingen te horen over je moeder, dingen die je natuurlijk zelf ook wel wist maar die op zo'n moment verteld door anderen veel troost geven.
    Mooi je altaartje op de piano!
    Wat en goed idee om jezelf te verwennen in de stad, heel zonnig je gietertje!
    Lieverd ik hoop dat je de komende tijd ,waarin je zeker ook steeds momenten van groot gemis zult voelen, zo vrolijk en positief blijft denken, knap hoor!
    Je bent en kanjer enne nog bedankt voor je lieve woorden op mijn blog.
    Dikke knuffel ook voor Siem.
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geweldig die gele gieter!!! Fijn dat het shoppen zo'n deugd heeft gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heerlijk om jezelf eens goed te verwennen!! Super coole gieter!







    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik weet niet hoeveel die gieter kost maar zou het er denk ik ook aan geven want hij is gewoon geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Echt? Kocht je die gieter!! Vind hem een beetje te duur, maar hij is ZO leuk! Van zo'n aankoop zou ik ook heel blij worden. Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)