zondag 21 oktober 2012

blog post!

Yes kreeg ik gewoon blote dames prikkers!
En superman pleisters (altijd handig)
En een magneet die zegt dat het altijd tijd is voor een borrel.
Een setje van mijn favoriete spel (bingo)
Notes.
Parapluutjes (zonder ijsje)
En twee lieve vogeltjes met een ijzeren pinnetje in hun buikjes geprikt.
En oja een kaart met een aap in een geel 'go kart' pak, met helm en schoenen aan (het moet niet gekker worden)

Al dit leuks kreeg ik gewoon van mars. Hoe lief om mij zo te verwennen met al deze leuke dingen! (en nu weet ik dat dat er waarschijnlijk wederom zeer sarcastisch uitkomt, maar zo bedoel ik het niet!).

 

leuk leuk! Thanx mars!

(De foto is gemaakt op onze nieuwe bank)

19 opmerkingen:

  1. Dat is nog eens een leuk setje dingetjes! Heel lief zulke post.
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! En ik geloof echt dat je er blij mee bent! Zou ik ook zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi blote-dames-prikkers :-) wat een verwennerij zeg! Lief van Mars!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn allemaal dingetjes die bij je passen. O nieuwe bank ? En zit hij lekker ? X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie bank Merulahaha enne ook leuke spulletjes om te krijgen.
    Wat een leuk adresje van die malletjes etc. in een vorige post!
    Ja ik heb goed bij gelezen he....hoe je de oorzaak van de " toestand van je paddestoelcakejes" beschrijft...ik zie het al helemaal voor me.
    Hoop wel dat Siem z'n handjes niet heeft verbrand.
    Goh zeg, morgen is de vakantie alweer voorbij...wat is nou toch echt een weekje..
    Ik hoop dat jullie genoten hebben van het mooie weer.
    Dank voor je lieve reaktie op mijn blog, ja een hele "rustige" uitdaging voor mij deze week daar heb je gelijk in.
    Fijne week.
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat leuk en lief!!!
    De blote dames prikkers heb ik ook (van haar)!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een zalige spulletjes heb je toegestuurd gekregen! Geniet er maar lekker van! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ohh hihihi leuk die damesprikkertjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Na niet zomaar natuurlijk, dat was als bedankje voor jouw post! En die pleisters zijn natuurlijk voor Siem. Maar als jij ze wilt gebruiken, dan mag dat ook hoor. De ijsjes moet je zelf kopen, die smelten in de post.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die prikkers zijn geweldig.
    En reuze handig. Zonder wil je niet.
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. rozen maken is niet moeilijk................en heel leuk om te doen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey...
    onze J zegt dat je wel mag komen logeren als het klaar is! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja die b.lote-dame-prikkers zijn fantastisch! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi merula, wat betreft die sint dvd, als je 3 mensen vind die hem aanschaffen via jouw link krijg je je aankoopbedrag terugug. Im moet er nog 2. Als je overstag gaat gaat wil ik ik jou link werk promoten als im de 3 gepasseerd ben ;) een piet ensint zijn duurder en deze kan je nog eens terug kijken. Groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je zult t niet geloven....onze bank heeft hetzelfde stofje...nu ben ik erg benieuwd of we dezelfde bank hebben....mooie post!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je zult t niet geloven....onze bank heeft hetzelfde stofje...nu ben ik erg benieuwd of we dezelfde bank hebben....mooie post!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey, wat leuk! we hebben dezelfde blote dame prikkers! dankzij die vrijgevige blogger: Mars. Lief hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)