vrijdag 12 oktober 2012

Deze week zag ik ( broj pedeset sedam) nummer 57

Deze week zag ik:

dat dingen er niet altijd zo uitzien als op het plaatje van het pakje sprookjesboom paddenstoelen cupcakes van meneer Koopmans........


en dat ze ook niet op de verpakking erbij zetten dat je op moet letten met onhandige kleuters die wel eens bijna van het krukje af kunnen vallen omdat ze zitten te etteren en dan van schrik de ovenplaat vastgrijpen zodat de meerderheid van de zojuist gevulde vormpjes op de grond vallen...... *zucht*

Gelukkig waren deze fimo klei cookies beter gelukt.


Ik ben hier druk bezig met een nieuw project waarvoor ik deze koekjes ook nodig heb. Verder info volgt binnenkort!(spannend he?)



Ook mee doen met 'deze week zag ik' klik hier


26 opmerkingen:

  1. Ik vind de paddestoelen prachtig maar ze zien er ook wel giftig uit.
    Die koekjes van klei zien er dan weer wel heel eetbaar uit. Zo zie je maar, soms is niets wat het lijkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ach als je maar lol hebt en als de cakejes maar lekker zijn. Hopelijk heeft de kleuter zich niet verbrand!
    Wauw, die fimokoekjes zien er strak uit zeg! Daar kun je een hoop leuke dingen mee doen, benieuwd wat hier uit komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha nou evengoed zien de sprookjesboomcakejes er smakelijk uit hoor! Evenals de fimo klei cookies maar die zou ik dan weer liever niet opeten...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, herkenbaar ! Ook hier zagen de sprookjesboomcupcakes er zo uit, en vond ik ze stiekem ook helemaal niet leuk om te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, lijken meer Halloween koekjes, met spetters bloed... maar het gaat om de lol en ze zullen vast heerlijk smaken! Hopelijk geen brandwondjes bij Siem, ocherm...?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alles goed met Siem?! Zo te lezen was het nog voor het bakken?
    Ik vond die cakejes maar klein!
    En ja, natuurlijk ben ik nieuwsgierig wat je met die koekjes gaat doen! Vertel eens?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, hoe krijg je dat zo strak met fimo klei? Lijkt me nogal een karwei. Maar ik heb nog nooit gefimo klei-ed.
    Benieuwd naar het project!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waren ze wel lekker? Vast wel.
    Je maakt wel erg nieuwsgierig met je mooie koekjes.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah, een beetje stress tijdens het quality-time moment. Brr, en dan de hete plaat vastpakken en strooien met de cakejes! GElukkig heb je geen schrok-op-hond in de buurt, dan had je niets meer te fotograferen gehad :).
    Ga rustig zitten, pak een koekje - oh nee cakeje, erbij en ontspan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. uh-oh, kan gebeuren... sometimes things just go wrong. Ik ben benieuwd over je nieuwe project! Fijne weekend :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nummer 13 of 15? Ik heb moeite met jouw handschrift :p

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha, ja, dat heb ik ook altijd met die cakejes. Ben benieuwd naar je project!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke koekjes, ben benieuwd wat de dáár nu mee gaat doen....
    De paddestoel-cakejes zijn ook leuk, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hmm ik heb alvast zin in een cupcake!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ah joh, deze lijken veel echter dan die perfecte!
    Die klei koekies zien er gaaf uit, ben heel nieuwsgierig wat je ermee gaat doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Misschien zien de paddestoelcakejes er niet perfect uit, maar wel lekker vind ik! Ik vind de koekjes van fimo gaaf, ik ben benieuwd wat je er mee gaat doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hahaha oohoo die arme cakejes!! De koekjes zijn anders wél verdomd aantrekkelijk. Ben benieuwd wat je van plan bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Eh ja zelfde probleem hier met die cakejes. Op de verpakking zien ze er zoooo mooi uit, maar om dat na te maken met die kleintjes...
    Ach, als ze maar lekker smaken toch :P

    Leuk die fimo koekjes. Gebruik je daar een speciaal malletje voor?

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mmmm, ik ga hier even iets te eten opzoeken;)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind die paddestoel-cakejes er anders heel mooi uitzien!
    En lekker ook nog... ;)

    Heeeel benieuwd naar je fimo-koekjes-project!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die koekjes.....strak!!
    De paddestoelen in de natuur zien er toch ook niet zo uit als op plaatje-koopmans ;-) -grijns-
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Die cakies hebben we wel 100x gebakken deze week ivm onze kabouterfeestweek op het kinderdagverblijf. Hopelijk zij de handjes niet pijnlijk verbrand?! En die strakke koekies: te gek. Ben benieuwd wat je gaat doen-mooi weekend-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een superkoekjes! Ben heul benieuwd wat je ermee gaat doen.
    Misschien een tip: ik doop de cakejes op de kop in het glazuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Haha jij grapjas!
    Je koekjes zien er wel tof uit maar die smaken dan vast weer niet zo lekker als de cakejes hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Haha, ik vind ze er schattig uit zien en volgens mij zijn ze om te smullen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)