vrijdag 26 oktober 2012

deze week zag ik... (numero cinquantanove) 59

Deze week zag ik:


(nee nee niet drie dubbel...)
Nee deze week zag ik echt het aller liefste kleine poesje! 
(met aller liefste kindje erbij natuurlijk).
Morgen gaan we weer langs dat huis wandelen (met F en F jawel...) in de hoop dat die er weer zit!





'Deze week zag ik' is iedere vrijdag een blik op de afgelopen week. Knip, teken, fotografeer of schrijf wat jij deze week zag.
Klik op de pagina balk linksboven voor alle deelnemers.

27 opmerkingen:

  1. Wat een schatje ... ik zou daar ook zeker nog een keertje lang lopen ... groetsss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh, wat een schatjes (zowel je kleine man als het poesje!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach ik smelt hier weg!
    F&F krijgen zo in ieder geval genoeg beweging :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach wat lief..... Daar zullen F&F ook wel oor naar hebben ja. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, wat lief!!! Ziet grappig uit zo drie op een rij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahhh....schattig! Enne...gaat de rat mee als jullie gaan wandelen, aan z'n riempje?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi effect, die foto's zo naast elkaar! Och lieffff dat poesje, dat doet het altijd goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieffie.....die foto's...wij houden ook van baby-poesjes! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hopelijk gaan F & F dan weer niet in sneltreinvaart vooruit, of je hebt geen tijd om te stoppen bij dit lieve poesje :-) schooooone foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat lief! ik zou ook weer daar langs wandelen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattig! Toen aart nog klein was, stond ik in de keuken en hoorde ik buiten voor het raam een kindje heel hard roepen: mama, mama, mama, moet je die poes zien!!! Dat vond ik zó leuk. En aart ook, die houdt wel van aandacht door het raam. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een snoezigheid bij elkaar.

    Enne, ik heb nog een vraagje:
    of die rose cacao fantasie een beetje smaakte!?
    ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Daar kan niemand aan weerstaan, zelfs volwassenen niet.

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)