dinsdag 2 oktober 2012

merula en iets te veel tijd voor onzin?




34 opmerkingen:

  1. ik zou dit geen onzin noemen. Maar 'art'.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopelijk heb je nog veel meer 'onzin-tijd', geinig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is geen onzin maar kunstzinnig, humoristisch vermaak! Vind de snor heel goed!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha!!
    Geweldig toch. Hoe meer van dit soort onzin, hoe beter.
    En dat paardje, hij is mooi van lelijkheid.
    Tsss...dat je man dat niet inziet! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ps: Een gouden eikel.
    Het klinkt ook heel grappig. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je om mij weer aan het lachen te maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi, heb jij maar gewoon teveel tijd. Komen mooie dingen van.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ga je hier een serie van maken?! Lijkt me leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier hou ik van-gekkigheid-humor maakt mijn dag goed-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  10. echt leuk! maarre hoe doe je dat? tekenen op foto's?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahaha, zo tof! Ik vind het gouden eikeltje heel tof :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahaha, lekker creatief bezig zeg. Je onzin maakt mij in ieder geval aan het lachen!

    Groetjes, Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ha merula,

    ik heb deze link gebruikt voor de blommen..http://www.pizap.com/. Photoshop moet ik mij ook maar eens in gaan verdiepen.

    wat wil je gaan doen met epoxy? ik vond het nog al een gedoe allemaal.Duurde lang voor het droog was en het stonk echt heel erg. ik heb wel iets gevonden dat niet stinkt en heel goed werkt. is volgens mij alleen niet doorzichtig maar wel in allerlei kleuren te verven. heb ik besteld via http://www.aff-materialen.nl/. Ik heb de smoothcast gebruikt van 1 kg en dan degene die niet heel snel droogt maar binnen 30 minuten. Die andere kon je bijna niet gieten en dan was t al droog, echt heel bizar spul. Maar daar heb ik bv die knopen meegemaakt. Succes en voor vragen altijd bereikbaar ;)

    grtjs kloddertjeroze

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lol dit is echt grappig :) En mocht het de pijn van de afwijzing een beetje verzachten voor de pony: Ik vind hem wel super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haha... je zou zo'n eikel in het bos vinden! :P

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat fantastisch! You just made my day :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hahahaha :D
    Nou...eerlijk gezegd vind ik het ook wel een lelijkerdje hoor...aiaiai die oogjes....maar hij is vast heeeel lief ;)
    Misschien knapt hij ook op van een gouden hoedje op zijn piepkop :P

    BeantwoordenVerwijderen
  18. HahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha-liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Merula goes MultiMedia,LOL! En ik vroeg me af: De man van het baasje = de gouden eikel? Niet persoonlijk bedoeld hoor!

    We want more (multimedia from Merula, ik blijf rijmen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Waar groeien die goudenhoedjeseikeltjes? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Haha, super leuk gedaan!!! (gemeen zijn die mannen hè ;P )

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Haha ik zie hem nu pas!
    Je bent te grappig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hihi, :-) heb zelfs ook een spaanse danser en danseres:-) hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)