donderdag 1 november 2012

AAAARGH!!!....

Nee hoor geen halloween hier..... ondanks het er misschien wel een beetje op lijkt.
We hadden namelijk een massale slachtpartij hier in de achtertuin van de week.


Het was vreselijk! Het ene dier na het andere ging dwars doormidden, niemand kon er vluchten ze moesten er allemaal aan geloven (hadden ze maar niet zo moeten rondslingeren thuis). Ik kon het bijna niet aanzien (gelukkig had ik een veiligheidsbril op ;) En het gemekker en geboe en geknor kon ik gelukkig ook niet horen (jawel door de oorkleppen natuurlijk). Maar neem van mij aan het was behoorlijk heftig.


Maar goed gelukkig mochten de overblijfselen wel weer mee naar binnen om een beetje bij te komen.
Ze wisten alleen niet dat de horror nog niet klaar was......


Op z'n kop in een vrolijk gekleurde beker, 
ondersteund met wat kranten.....


werden ze volgegooid met een chemisch goedje en werd er een grote schroef geïmplanteerd.
En nu moeten ze fungeren als haakje of kapstokje voor aan de muur!




haha hoe vind je die! Eind goed al goed?

De foto's van de beesten aan de muur die volgen natuurlijk nog. 
Maar ik ben best blij met het resultaat!

Ook ben ik nog fijn aan het experimenteren met de malletjes en verschillende vulmaterialen.


De afdrukken worden ook steeds mooier. Af en toe nog wel luchtbelletjes en ontbrekende lichaamsdelen, maar het gaat de goede kant op. Verder ook nog geen idee wat ik met al deze dingetjes ga doen hoor. Maar ik vind het gewoon zo gaaf dat het lukt om zulke dingetjes te maken! Gewoon bijna net echt als in de winkel enzo!
Hoera hoera en word vervolgt.

36 opmerkingen:

  1. Wow, wat leuk ziet dat er allemaal uit zeg! Ben benieuwd wat je er mee gaat doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH-ik ben jaloers-je bent GOED bezig. Die muur met geamputeerde dieren kan niet anders dan te gek worden! Vindt Siem ook vast prachtig. En die witte figuurtjes: cool. Kan ik zo'n popje(beneden) met je ruilen? xxx Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beetje zielig al die halve dieren, maar wel keileuk! Ben heel benieuwd waar je ze gaat hangen en of ze dan nog een functie hebben (als kapstok of zo). Al dat wits ziet er ook goed uit, fijn bezig zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje je moet er maar opkomen. Ik vind het superleuk!
    En al die witte prachtigheden....... daar wordt een mens hebberig van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed bezig Merula. En wat daar van komt: daar komt een klein winkeltje van, dat tzt gaat concurreren met de Intertoys :). Lekker bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wow wat ben jij goed bezig! Ah er schuilt dus ook een bouwvakker in jou ;) en een killer. Hihi jij zaagt beesten doormidden en ik hak stenen aan stukjes. Maar dat geeft zekers prachtexemplaren. Oh wat zal die Siem trots op zijn mama zijn of heeft papa ook meegeholpen?
    En die malletjes, wow wat is dat leuk! Weer heel anders als mijn maaksels uit de mallen, maar niet minder leuk. Heel veel plezier ermee! Ik vind ze in ieder geval gaaf, cool, superrr! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk!! Jij hebt gedaan wat al een tijdje op mijn lijstje stond, goed bezig! (stond vast ook al een tijdje op jouw lijstje, die beesten door midden zagen :))
    En die witte dingen zien er fantastisch uit! Wat voor spul is het? Ik vind alleen die twee eerste vrouwtjes op de foto wel een beetje zielig met die geamputeerde ledematen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zeg Merula, wordt het niet tijd dat jij gewoon een heel leuk winkeltje gaat beginnen met al jouw maaksels! Is toch super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeps... wat vond Siem van deze slachtpartijen? Zijn het zijn beestjes, haha, denk het niet....Dochterlief hier vindt ALLES zielig! Maar het resultaat is geweldig! Ik ben jaloers, je bent echt supergoed bezig, mega productief! En ook de afdrukjes, enig! Ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja echt super wat je maakt met die malletjes!
    En die dierenhangers lijken me ook super :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel tof gemaakt! Met wat voor 'chemisch goedje' heb je ze vol gegooid eigenlijk? Zou dit ook wel willen maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het wel een beetje een zielig gezicht :( al die halve beestjes! ~
    Maar het idee is leuk! Ben benieuwd naar het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Begin een winkeltje zou ik zeggen; leuke spulletjes hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die heb ik ook een keer gemaakt voor Fay, Met een fotolijstje erom heen als haak idd stond ooit in de 101wonen Super leuk!!!!!!
    Je malletjes zijn ook top zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Duidelijk de smaak te pakken met dat spul... :-) En die arme beestjes, vast blij dat ze een tweede leven hebben gekregen, al is het maar een half x 2 :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Keileuk!! ik krijg meteen de kriebels om weer aan de slag te gaan!!!
    chemisch altijd leuk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow, dat is allemaal zooooooo cool!
    Dat is de enige keer dat slachten iets positief is, blijven gaan in die flow.
    en als je ze echt nergens kwijt kunt weet ik wel een adres ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Yes-Yes-YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES graag-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een beestenbende! En wat een gaaf idee! Crea hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je zult begrijpen dat ik hier melding van heb gedaan bij de Partij v d Dieren!?
    Haha.

    Go Merula, go with the creative flow.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh die zijn echt te gek zeg, super gedaan!!!! Ik zou er niks aanhangen, aan die kapstokjes, dat is zonde!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Yak, wat een slachting! Gelukkig kwam er geen bloed aan te pas. Ik ben benieuwd naar je eindresultaat! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat dacht ik dus ook: soep in de oven? Ik had er geen vertrouwen in, maar het is echt heel lekker! Haha, anderen begrijpen hier helemaal niet waar het over gaat, had je beter een prive bericht kunnen sturen :)
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Die diertjes zijn bijzonder populair in blogland! Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Geweldig!! Ik vind alles met die plastieken beestjes zo tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat smurf je me nu? Ik smurf er geen jota van! In welke context gebruik je de kindermake-up met appelgeur wat moet ik daar nu mee'? Daar ben ik dan weer heel benieuwd naar! Ik smurf inderdaad ook wel eens wat van de smurfen in m'n zinnen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Die kopie-dingetjes zijn echt goed gelukt zeg. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gaaf!!! Net als een aantal mensen hierboven mij ben ik ook heel benieuwd wat voor chemisch goedje je hebt gebruikt en ook met wat voor verschillende vulmaterialen je experimenteert en hoe de resultaten zijn.

    Groetjes Kiek

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)