maandag 19 november 2012

joehoe! wat was het leuk

Nou daar ging ik dan afgelopen zondag met bolderkar en plastic bakken en tassen en natuurlijk niet te vergeten bepakt met al jullie leuke, lieve en fijne reacties (was een zware tas hoor ;)
Op weg naar de Feel good market waar ik voor het eerst van mijn leven een kraampje met zelfgemaakte spulletjes ging aanbieden. En het was leukheuk!!! Ahum hadden jullie mij niet gewoon kunnen vertellen dat het heel leuk is en eigenlijk niet zo eng ;)  
Zoveel leuke mensen gezien en zo veel leuke reacties gehad! Ik werd er soms een beetje verlegen van zelfs..... Er waren ook een paar blog-dames langs geweest. Als eerste kwam schone vrouw langs, die tevens m'n eerste koper was :) . Ja-Ni-nA elke dag zaterdag kwam ook langs en sloeg ook even in. En had zelfs iets voor mij meegenomen! Hoe lief! Een super mooi hart en lief kaartje. Enne zien jullie het kleine detail van het fluor gele gestikte randje?


linsiedepinsie herkende ik meteen van de foto's op haar blog! *Gniffel* zij herkende mij niet omdat ik toen net even zelf een rondje was lopen toen ze langs m'n kraampje kwam. Een vriendinnetje hield even de wacht tijdens mijn afwezigheid en gelukkig kwam ze later nog een keertje langs!
chez chouke kwam ook nog even gezellig langs! Zo leuk om elkaar eens in het echt te zien (en een beetje spannend natuurlijk ook wel). Maar vooral heeeel leuk dames!!!!!

Enne ik heb wel foto's gemaakt maar hoor maar het was binnen met flits enzo dus eigenlijk allemaal niet goed. Ik had misschien wel een voor - en na foto moeten maken zit ik nu te bedenken. Want ik heb ook nog eens heel veel verkocht :0 Vooral de beschilderde stenen liepen erg goed, halverwege de dag waren ze al uitverkocht. Gaaf he?
Er waren ook vragen over een website enzo, jeetje...... phoe 

Maar kortom een hele leuke dag gehad en knalmoe maar voldaan thuis gister op de bank geploft!

Jullie nogmaals dank voor alle belangstelling en fijne reacties!

32 opmerkingen:

  1. Joehoe wat fijn! En wat een lief cadeautje. Ik durf het bijna niet te vragen maar heb je nog dingen over en te koop in een online-kraampje ;-) ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah..wij vertelden jou wel dat het leuk zou worden, maar je wilde niet luisteren :-P

    Super dat het zo'n leuke dag was.
    En wat ga je doen met de opbrengst??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wa leuk!! fijn dat je goed verkocht hebt, kan je meteen terug beginnen creëren

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf dat het zo geslaagd was, leuk!!! En zoveel mede-bloggers ontmoet, zoveel verkocht....klinkt als een erg geslaagd dagje. En heb je wel nog wat over voor je webshopje?
    Volgend jaar weer?
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En ik ben een van de gelukkigen...heb beschilderde stenen! En o wat ben ik er blij mee, ze zijn geweldig!
    Heel leuk om je gesproken te hebben! Grappig, is toch een beetje raar om medebloggers on het echt te spreken. Leuk dat er nog meer bij je kraam zijn komen kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh op een of andere manier heb ik dit helemaal gemist...lig wat achter ;).
    Maarreh geweldig om te horen dat je een super tijd hebt gehad, lekker hebt verkocht en ook nog eens leuke mensen hebt ontmoet en gesproken. En altijd leuk om blogsters in het echt te ontmoeten!
    Volgens mij heb je nu de smaak te pakken ;). Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Cool!! en nu van de opbrengst , hop, iets onwijs leuks voor jezelf gaan kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed gedaan! Kun je nu weer gaan creëren voor een volgende keer!
    Maar weet je: het lijkt me ook heel leuk om een echt (bloggers en) blogsters-marktje te houden, in een warmer seizoen, met meer kans op zon & zo. ZOu jij daar ook aan mee willen doen??!! Is misschien iets om de donkere dagen over te mijmeren :). Kunnen we bij elkaar de kraam leeg kopen ---> met een grote voorraad beschilderde stenen dus !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Told you so...Goed om te horen dat de verkoop zo goed ging
    en te gek dat er bloggers langs zijn geweest.
    Lijkt me zo gek om elkaar tegen te komen...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, dit klinkt echt helemaal geweldig!! En zie je het nu zitten om nog een keertje ergens met een kraam te gaan staan, vast wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heerlijk dat je het zo goed gehad hebt en superleuk andere blogsters te ontmoeten! Volgens mij wonen er rond eindhoven veel blogsters, ik ken er weinig hier in de buurt en er is ook niet regelmatig zo'n leuke markt!
    Nu weer lekker aan de slag en een Etsy en/of Dawanda winkeltje starten?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heerlijk! Nu kom je met je kraam zeker ook naar het noorden? ;)
    Ik ben wel benieuwd naar foto's van je drukbezochte kraam!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja leuk was om je te ontmoeten. En je hoera- potje tovert steeds een lach op mijn gezicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zei het je toch!;) hahaha

    Super joh dat je het zo leuk hebt gehad en wat een lekker gevoel hè dat mensen je creaties niet alleen maar leuk vinden maar ook kopen.

    Kun je nu even tot rust komen om hierna weer lekker verder te gaan, misschien eerst nog even shoppen?
    Zo jammer trouwens dat ik niet zomaar "eventjes" langs kon komen:(

    Liefs,
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat fijn dat het zo een succes was! Je producten waren ook geweldig! En met liefde gemaakt, dat merk je altijd... Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Owww wat fijn dat het zo goed bevallen is! En ja, waar blijft die website dan? ;-P

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Yay! Wij - jouw-bloglezeressen - wisten natuurlijk allang dat je hele leuke dingen maakt; misschien ben je er nu zelf ook wat meer van overtuigd?!
    Dit is wel een goede stimulans om lekker zo door te gaan toch? Super joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hah wat gaaf dat het zo goed bevallen is :-)) Dan krijg je toch vast en zeker wel meer vertrouwen in je eigen spulletjes en wat leuk dat je verschillende blogsters hebt ontmoet :-))
    Lekker nagenieten.

    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  19. oh, hoe fijn! dikke proficiat!!
    liefs els

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat super voor je dat het zo leuk was en veel verkocht hebt (ik hd niet anders verwacht trouwens!)
    OP naar de volgende an maar?? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oooh Merula dat klinkt helemaal geweldig! En wat goed dat je veel verkocht hebt, maar logisch ook met zulke leuke spulletjes :) Je verdient 't!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk! Als je nog eens gaat, en ik niet in Berlijn zit, kom ik zeker eens langs. Lijkt me leuk je eens te ontmoeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat fijn dat het zo leuk was Merula!!! Ik heb er zelfs op gedacht zondag :-) Volgende marktje in België? :-) Geniet nog lekker na en ja, dat moet echt wel super zijn, zo andere medeblogmadammen tegenkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ben blij dat je hebt genoten..............X

    BeantwoordenVerwijderen
  25. O, dat klinkt helemaal geweldig! Wat fijn voor je. En Chez Chouke is lief hè ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. oooeeeehhh!!! Ik was zoooo nieuwsgierig! ik ging zondagavond al kijken of je iets gepost had. Wat supercool! Trots op je! Nu als de wiedeweerga verder met je creativiteitsgebeuren en een webwinkel voor coole kadootjes openen...;)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Klinkt goed. Heb je genoeg verdiend voor nieuw materiaal? Want dat is nou natuurlijk op.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Merula, de door jou zo prachtig beschilderde stenen heb ik net op mijn blog gezet. Alle eer aan jou!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh leuk zeg, klinkt als een groot succes! Zag net je stenen bij Elke dag zaterdag: geweldig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Zalig he die marktjes zelf doen ;-) Maarrrr wel verslavend aha

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat super dat het zo leuk was en wat leuk dat het zo super was!!
    Gaaf hoor, je eigengemaakte spulletjes verkopen!
    Daar heb je dus een echt feel good gevoel aan overgehouden!

    Hee, je hebt een nieuwe header! Gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)