donderdag 8 november 2012

zweet zweet....

Nou ik viel bijna van m'n krukje af een maand of 2 geleden...
En weten jullie waarom? Omdat ik me had aangemeld voor zoiets engs. Maar wel iets wat ik eigenlijk al jaren wilde doen....Ik had bedacht dat ik het gewoon zou gaan proberen. Maar ach nou bedenk ik wel vaker dingen die ik wil gaan doen maar op een of andere manier als het puntje bij het paaltje komt....... 
Maar nee deze keer heb ik het echt gedaan! 

Ik had een inschrijfformulier ingevuld voor een markt waar ik dan mijn zelfgemaakte spulletjes zou gaan (proberen te) verkopen! Aaargh hoe eng is dat???? Ik moest foto's mee sturen om te laten zien dat het wel binnen het concept zou passen. En weten jullie wat? Ze vinden het leuk! Whoeha!

Dus dames en heren: zondag 18 november sta ik met mijn zelfmaaksels op de Feel good market in Eindhoven!




En nou ben ik dus de afgelopen 2 maanden al snoei hard bezig om een soort van assortiment bij elkaar te fabriceren. En wat is dat toch heerlijk om te doen! Voorheen maakte ik natuurlijk wel van alles, maar dan was het vaak zo zonder doel. En aangezien het huis hier al propvol is, stopte de productie dan vaak maar weer. Maar nu mag het! Ik heb een doel! Jippie ja jee. 
En ik word hier al weken zo blij van dat het me eigenlijk al helemaal niets meer uitmaakt of ik uberhaupt iets verkoop of niet.

Maar en terecht vragen jullie je nou af wat ik ga verkopen? Want ik sta nou niet echt bekend om m'n gehaakte mutsjes of genaaide tassen. M'n geweldige tekenen kunsten, origami vouwen of kralen kettingen.....
nope...
Ik maak altijd maar iets van van alles en van allerlei materialen...
En dit heeft mee ook heel lang weerhouden van om zoiets te gaan doen! Ik ben nergens echt heeel goed in. Maar toen zag ik het licht (jawel!) en bedacht ik dat dat misschien juist wel mijn ding is. ik houd niet van steeds hetzelfde namelijk.
Haha en nu weten jullie lekker nog niets ;)
Ik zal van de week eens mijn assortiment tonen hier. Veel hebben jullie toch ook al wel voorbij zien komen hoor het afgelopen jaar.

Maar niet doorvertellen he dat ik het echt mega mega eng vind om zo 'mijn dingen' te tonen (en er dan ook nog geld voor te vragen...)
Als ik er aan denk voel ik al lichte hartkloppingen en zweetdruppeltjes opkomen.


36 opmerkingen:

  1. Ah joh, jouw echte "Merula" maaksels zijn zo uniek daar willen mensen heus voor betalen! Ik zie zich straks al een lange rij vormen voor jouw kraampje : D
    Ook al snap ik best dat het een beetje (leuk) spannend is....
    Succes verder met de voorbereidingen, groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig, goed idee!!!! (de doormidden gezaagde dieren?? :-))))))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Follow your passion! Gaat helemaal goed komen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha wat cool! Dapper van je om die stap te zetten. Als het bij mij in de buurt was, kwam ik zeker langs. ik hou wel van zulke marktjes en ben natuurlijk erg benieuwd naar je koopwaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat maak je me nieuwsgierig. Heeft het te maken met de halve beesten of de leuk gegoten vormpjes ? Ik heb in ieder geval wel vertrouwen in je hoor. Laat dat zweten maar achterwege en laat ons alles maar zien. En hartstikke leuk dat je daar mag staan. Succes met al je voorbereidingen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je dat gaat doen! Haha hier nog zo 1 die alles wel leuk vindt, maar niet echt ergens in uitblinkt :D Ik vind het heel stoer van je dat je het gaat doen! Succes nog eventjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Yihaa!! Het grote nieuws mag de wereld in! Merula de markt op! Hopsakee! Cool!
    Zou raar zijn als dit geen succesverhaal wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gestie, ik ben echt heel benieuwd nu en dat nergens heel goed in zijn herken ik helemaal. Ik ben ook altijd van de kleine dingen en als ik het weer af heb, hup naar het volgende en ik kan alles een beetje, beetje haken, beetje breien, beetje naaien, maar ach als we het maar naar ons zin hebben :-) Ik vind bv je gegoten vormpjes helemaal top dus ben benieuwd ;-)) succes.

    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha, je weet het ook wel mooi te brengen! Ik krijg er bijna zelf al hartkloppingen van en zeg nu dat dit helemaal niet nodig is dus BAM! Gaan! en ik weet zeker dat er vele zijn die van jouw creativiteit gaan genieten!

    Liefs,
    Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is ook best spannend, vooral als er dan echt mensen voor je kraam staan :D
    Ik hoop dat je mooi weer hebt!

    Groetjes Josine.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goh, toen ik begon te lezen dacht ik echt dat je ging parachutespringen ofzo :-) Maar jeee, wat fijn! En die hartkloppingen en zweethandjes maken het extra leuk! Go girl! Ik ben benieuwd en ik vind het rotjammer dat ik niet in Nederland woon, jullie doen daar allemaal van die leuke marktjes. In België ook wel, maar aan de andere kant van het land. Ik ga verhuizen denk ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jaaaa wat spannend!! Bijna is het zover. Zo stoer dat je dit doet! Ga je er alleen staan of heb je versterking? Onwijs knap en leuk te horen dat je er zoveel voorpret aan beleeft, dan is het bij voorbaat al geslaagd inderdaad. Ben benieuwd naar je creaties.
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super stoer!!
    Ik durf dat eigenlijk ook niet!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooh ik ken dat!
    Ik weet sinds 1,5 week dat ik op de holy stitch sta n Leeuwarden en vind het stiekum...doodeng!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Spijtig dat Eindhoven zo uit de buurt is, anders had ik je graag moreel (en financieel ;) ) komen steunen! Komt vast goed, talentje!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw wat gaaf. En wat baal ik nu extra dat ik de 18e niet naar de feel good market kan. Ik ga kijken of ik misschien toch nog een gaatje in mijn programma kan maken om even langs te komen. In ieder geval heel veel plezier!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw wat spannend! En "Ik ben nergens echt heeel goed in." wil ik nooit meer van je horen hoor! Wat een onzin! Ben heel benieuwd naar je assortiment!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super Super Super vet!!!! Echt dikke schouderklop voor jezelf!!
    Wanneer sta je? De feelgoooooood market staat al langere tijd op mijn verlanglijstje, dus misschien is het wel een goede reden om nu eindelijk eens te gaan ;)
    Ben erg benieuwd naar je assortiment! (whoei, dat klinkt heel professioneel,haha)
    Geniet ervan!

    Ik moet trouwens wel heel erg lachen om je padde stoeltje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. En op dat 'krukje' waar je vanaf viel groeide daarna die paddestoelen?
    Toverkrukjes, eh toverkunsten op de markt, goed zeg. Laat maar snel zien hier. *nieuwsgierig*!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oeh, spannend hoor...ben benieuwd wat je ons gaat laten zien :)
    en leuk dat je mee mag doen met de markt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw, wat stoer, en ik ben heel benieuwd! Heel veel sterkte alvast en een heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Stoer van je, om uit je comfortzone te gaan :)
    Het is echt zo leuk om op een markt te staan met je eigen spulletjes.
    Het komt vast helemaal goed met die markt.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow powerrrrrrrrrrrr!!!
    (enne...het is een 'feelgood' markt hè ;) ...dus die hartkloppingen en zweetdruppeltjes lekker loslaten hoor! Have fun! XXX)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat goe van oe! Nu hoef ik dus écht niet meer naar de Intertoys (oid), ik kom gewoon naar jou! En toevallig ben ik er vorige maand geweest en heb ik niets gekocht, mag ik nu driedubbel aanschaffen (is er nog over van de slachtpartij?)! Gaan we elkaar 'live' ontmoeten, gezellig, tot de 18de. En veel succes met de voorbereidingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. super stoer! you rock! een voorbeeld voor ons allen!!! succes!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat ontzettend supergaaf!! Dat gaat helemaal goed komen met jouw spulletjes!
    Succes nog even met de voorbereidingen en dan genieten!! Feeeeeeeeel goood!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow. Nou ik vind het super en super stoer dat je het doet. Spannend? Logisch. Maar ik heb er een feel good gevoel over! :-)
    Je bent origineel en maakt leuke dingen, getuige wat je online toont.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Haha, ik moet altijd zo lachen om hoe jij iets omschrijft!
    Goed van je dat je gewoon de stap waagt hoor, dat gaat zeker leuk worden met al je verschillende creatieve,grappige, gezellige " creaties met een knipoog"
    Veel plezier met de voorbereidingen.
    Op dit moment hoost het hier maar toch...prettig weekend
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Het komt vast helemaal goed! Het is dat Eindhoven aan het eind van de wereld ligt, anders was ik graag komen gluren;)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. strakke actie!! lijkt mij ook loeispannend. goed dat jij de sprong waagt! zet m op , komt vast goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Goed zeg!! You are going to be awesome :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuk!!! En spannend (nee...ik zou het niet durven, vind een Etsy winkeltje al spannend genoeg), maar je zal zeker een leuke dag hebben, want deze markt is zo leuk:) En bij mij in de buurt, ik ga er regelmatig even langs als íe is, dus wie weet tot dan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat leeeeeuuuuheeeuuuuk! Dat wordt vast een succes. Of wat zeg ik: na al dat plezier IS het al een succes!
    Ben benieuwd wat je gaat verkopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Oh my God!!! Wat geweldig! Dit geeft mij ook hoop om eens zelf iets te ondernemen. Herken mezelf in je beschrijving; net niet echt goed in dingen maken, maar wel de drang om dingen te maken. Al vind ik dat je wel hele mooie spullen maakt, maar goed. Ik ben zooooooo nieuwsgierig naar je prestatie!!!! Ik ben al druk bezig met onze swap. Ganz schon!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)