maandag 17 december 2012

adventswap! en slapende siem

Vandaag 17 december en ik heb dus al 17 cadeautjes mogen uitpakken van de adventswap die ik doe met Jona. Siem helpt elke dag braaf mee met uitpakken. En wat een feest is het zoveel leuks te mogen ontvangen! Jona weet goed wat ik leuk vind en alle spulletjes "blenden" hier ook al helemaal in huis. Het was niet echt te doen om iedere dag een foto te maken, maar hier even een aantal dingetjes:



Ehm waar zal ik beginnen.... Bloemzaadjes, theezakjes, voetenbad-dingetjes, uilen beursje, zeepketting, strijkappli-dingesse, een notitieboekje, oud vrouwtje theelepel boekje, poesie plaatjes, leuke stickertjes, popcorn, beestje en andere kleine frummeltjes voor Siem (niet op foto), lippenbalsem, glitters, frutseltjes en andere frummeltjes. Maar ook de Sinterklaas dag, zwarte pieten en sinterklaas hangertjes, haarband met mijter, en nog veeel meer. Echt nog veel meer maar helaas dus nu even niet op de foto.


Nog even wel dagelijks op de foto afgelopen 9 dagen was slapende Siem. Het was weer heeel lang geleden dat ik een 3x3 had gemaakt (zie paginabalk hierboven). 3x3 dus 9 dagen achter elkaar hetzelfde "iets" fotograferen.


Oooo en slapende kindjes zijn zo lief. Haren helemaal in de frut en doodmoe van de hele dag, lekker met je knuffels liggen slapen. (terwijl mama dan met d'r camera boven je hangt ;)

Deze 3x3 hieronder is van ruim een jaar geleden. Lief he?

30 opmerkingen:

  1. Wat een leuke cadeautjes en wat ligt Siem heerlijk te slapen zeg.
    Ik zou bijna zeggen wat schattig maar dat kan natuurlijk niet als stoere jongen zijnde................!

    Groetjes Kiek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooooowhhh, wat een heerlijke foto's van Siem! Ik hoor je altijd genieten als ik een reactie van jou lees op een foto van een slapende Jikke. Nu is het mijn beurt ;-) Ik geniet ook altijd vreselijk van slapende kindjes. Vind het soms onvoorstelbaar om die rust te zien, wetende dat ze overdag retedruk zijn (die van mij althans).
    En wat een fijne cadeautjes komen er uit jouw adventkalender!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief slapende Siem! Je zou hem zo wakker willen kussen :)
    leuke cadeautjes ook, lekker genieten elke dag he?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Whaha, Jikke is dus niet de enige! Lieve foto's hoor....: D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaaaah lieffff, ik probeer regelamtig de net uit bedlook te fotograveren van ieder kind idd, dus ik ren heen en weer met de camera in aanslag->waarschuwing: pubers vinden dit niet altijd even leuk ( dus ze zeggen het niet vaak maar die mogen niet op mn blog, nouja ik maak ze natuurlijk ook gewoon voor mijzelve :-D)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ach wat een lieffie....
    oh ja en je cadeautjes zijn ook leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieve Siem!
    Wat je zegt: slapende kindjes zijn zóóó lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah, wat lief, zo een slapend jochie! Is hij overdag ook zo braaf? En wat een fijne presentjes! Dat blijft leuk, vind je niet? Elke dag iets uitpakken. Het wordt afkicken na de kerst! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo heerlijk onschuldig slapend en vol overgave,
    echt schattig.
    I like your gifts!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier zijn slapende stoere jongetjes ook een favoriet foto-object. Erg leuk gedaan zo die 3x3. PS: Dat dekbed ken ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke cadeautjes! Die theezakjes in de stoffen mok vind ik geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijke foto's van slapende Siem! Jij stiekeme mama :) En wat een leuke pakjes zeg! Elke dag een beetje feest :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk zeg die advent swap!!
    De sleutelhangertjes kwamen vandaag al aan!! :-)
    (hopelijk de centjes ook al?)
    Dankjewel! Ik vind ze super en ben er zeker van dat mijn vriendin ook tevreden zal zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat zijn al een hoop mooie cadeautjes!
    Slapende kindjes blijven scoren. Leuk projectje, dat 3x3.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ach lieve Siem! Was the on ice show leuk?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een verwennerij al die cadeautjes. Enne slaap lekker Siem. En heb je nog post van mij ontvangen ? vorige week al op de bus gedaan. X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie brief kreeg ik vandaag van jou! Ik heb hem al drie keer gelezen waaronder 1 keer hardop voor mijn huisgenoten :). Dit vind ik nou zo'n onwijs lieve kerstgroet! Dankjewel! En ik wens je van alles hetzelfde! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat is een slapend kind toch extra teder. Het groene konijn wil ik wel eens beter zien....

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Toch wel fijn al die kleine pakjes. Ik miste je 3x3 al! En deze is een hele leuke! Ik kan er ook eindeloos naar die slapende gezichtjes staan kijken, misschien moet ik dat ook eens doen.
    En bedankt Merula voor je lieve berichtje op mijn blog. Ik schreef er een update bij hoe het nu met Zizi gaat. Liefs, Trui

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een verwennerij in je adventsswap! Ik zie daar een boekje van Vrouwtje Theelepel. Heel tof! (das jeugdsentiment voor mij haha) En die foto's van slapende Siem. Hoe schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een leuke kadootjes!!!!;) De jouwe ook hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Slapende kinderen zijn zo lief :). En als ze wakker zijn meestal ook hoor!
    De poppetjes lagen vanavond op mij te wachten, ben er heel blij mee!!
    Maar nog blijer ben ik met de geweldige brief die erbij zat. Heb met een big smile jouw geweldige wensen gelezen en voorgelezen onder het avondeten aan man en pubers. Ik ga 'm goed bewaren en af en toe eens even afstrepen wat er allemaal op mijn pad is gekomen van alle mooie, leuke, lieve en grappige wensen in jouw brief. Enorm bedankt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hoi hoi, via via ben ik op je blog terecht gekomen.
    Heel leuk vind ik het, en wil het zeker blijven volgen !

    Liefs, Ellen
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. O, slapende kindjes zijn zoooo lief! Leuk, zo'n hele serie!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Niets zo leuk als een geslaagde kerst-swap. Niets zo lief als een slapend jongetje. En niets zo bijzonder als een kerst-brief met allemaal persoonlijke wensen. Nog never-ever zoiets ontvangen-heel bijzonder echt. Mijn dank is groot-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi hoi! Ben een nieuwe volger, wat een gezellig blog heb jij zeg! Geniet van je kleine vent en mooie (kerst)kado's! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Even aan't bijlezen en genieten van alle leuke foto's op jouw blog weeral ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh zo lief die 3x3 slapende Siem in twee verschillende tijdvakken, leuwk!
    En oh ik krijg ondertussen toch ook wel zin om te gaan adventswappen volgend jaar ;). Ik zie veel leuks en lekkers ;).
    Nog bedankt voor je prachtige brief vol kerstwensen. Dikke knuff!

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)