dinsdag 4 december 2012

adventswap retour en merula in de hoofdrol

Nou en dan krijg je dus ook 24 cadeautjes terug van de adventswap!


Ik heb alle pakjes in een gezellig mandje gedaan en dit staat in de kamer te pronken. Ik heb er al 3 mogen uitpakken en alles was al super leuk!!!! Wel lastig hoor om een kleuter hier in huis uit te leggen dat de pakjes ehm.. tja eigenlijk allemaal voor mama zijn (op een enkeling na dan waarschijnlijk). Gelukkig is helpen met uitpakken ook al een feest voor Siem.
Dus daar gaan we dan morgen ook maar weer mee verder! Hopelijk brengt Sinterklaas morgen een zak met wat cadeautjes, zodat Siem fijn verder kan gaan met uitpakken. We houden het lekker klein allemaal hoor. Zo weken lang dat ge-sinterklaas, gesnoep en uitgepak. Ik vind het wel weer mooi geweest eigenlijk!
Volgend weekend nog wel een surprise avond met collega's. Tja surprise kan ik jullie helaas hier niet showen, stel je voor dat de desbetreffende persoon meeleest! (jawel het zou een echte ramp zijn en dat willen we natuurlijk niet...)

M'n webwinkeltje kan ik ook nog steeds niet showen.... Maar hij is echt bijna klaar! Uren en uren achter de computer..... pffff. 

Maar nogmaals bijna!
En dan.....
 ga ik mezelf een glaasje wijn inschenken:

jawel echte Merula wijn.


zet ik een muziekje op:


oei een beetje kleine foto's, maareh echte Merula muziek

En ga ik in de keuken staan met wat Merula olijfolie.
 

En droom ik verder over mijn droomhuisje:


(das een oudje he Belinda?)
Maareh... misschien ook een beetje lastig te zien, maar dit huis in Nijverdal heet Merula.

Nou hoe leuk is dit allemaal.
Helaas zijn er (nog) geen Merulala dingen :)

Nou mensen ik ga voor het raam zitten en naar buiten kijken hoe het regent.
Wie nog gaat Sinterklaasen morgen veel plezier!

 


25 opmerkingen:

  1. Geweldig leuk, Murela(la) in de hoofdrol!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk al die Merula-zaken! :)
    Spannend je eigen winkeltje & al die adventkadootjes!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk al die zelfde-naam-dragende dingen en wat een droomhuis...............
    ...........geloof dat ik even met je meedroom!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. tof, wat een vondsten van jou!
    liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb jouw kadootjes nog in de doos zitten. Want een peuter begrijpt al he-le-maal niet dat je iedere dag maar 1 kadootje mag uitpakken...;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel plezier met Sinterklaas !
    Enne..... ik ben ook wel erg benieuwd naar je shopje hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk zoveel dingen met jouw naam, je bent een echte beroemdheid geworden sinds je op de feel-good-markt hebt gestaan :-)
    Krijgen we ook nog te zien wat er in die adventpakjes zat?
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hey dat huisje van jou, je droomhuis... zou leuk zijn als je die gaat betrekken want dan kunnen we eens een bakkie doen;)

    Je hebt een bijzondere naam, kan natuurlijk ook niet anders dan dat jij hem hebt! (kuche kuch, kwijl kwijl;) hahaha)

    Liefs,
    Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wij zijn ook klaar met de Sint en met het vieren van z'n verjaardag!
    Wat eenboel leuke Merula's zijn er eigenlijk, ik dacht dat jij de enige in jouw soort was?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alvast veel plezier met Sinterklaasavond, ik hoop er binnenkort beelden van te zien, want ik denk al te weten wie de volgende hoofdrol speelt in een realitysoap (geen Barbie, niet de Bauers, maar.... ..)! Moet een kwestie van tijd zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het ook wel een beetje zielig, hoor, dat Siem niets uit het mandje krijgt ;p Veel plezier met Sinterklaasfeest

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat veel Merula spulletjes :) En waah, als je alle pakjes hebt uitgepakt ben ik benieuwd naar wat je allemaal gekregen hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Merula, Merula, Merula.....Merula de musical!!!!!
    Hoog tijd dat iemand die gaat maken!!
    Wat een leuke dingen met jouw naam!
    Geniet er maar van!
    En wat de Sint betreft...na morgenavond ben ik daar ook helemaal klaar mee!!! Al was het alleen maar om 26 kleuters weer rustig te krijgen...zucht.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dus straks bij een Merulala bestelling krijgen we een glaasje Merula wijn?
    Haha.
    Ben benieuwd wat er in de pakjes zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hihi leuk al die Merulas! Ben heeeel benieuwd naar je winkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Niet misselijk je droomhuis, je zou er maar in wonen!
    Wat gezellig al die pakjes, ga je ook nog laten zien wat er allemaal in zat?
    Merula dingen zijn er toch binnenkort denk ik ook genoeg, die ga jij nl. in je winkeltje zetten.
    Veel plezier morgen met Siem en sint!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk huis! Ik zou het maar kopen als ik jullie was!
    En wat grappig al die dingetjes met je naam erop :)
    Ik ben ook heeeel benieuwd naar je shop! (even opschieten dus!)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik pak ze trouwens wel allemaal keurig 1 voor 1 uit hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoe leuk... ik had eigenlijk nog nooit van iets Merula gehoord ;-) En zalig he die advent , geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk al die 'Merula' dingetjes!! En dat huis als bonus, helemaal top natuurlijk :)Ik ben stiekem wel heel benieuwd naar je webshop in wording!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Haha! Ik hoop dat de bewoners van 'Merula' er inmiddels weer overheen zijn.
    Het zal je maar gebeuren dat een mallotige-mevrouw-met zonnebril haar auto voor je huis parkeert en foto's maakt van je huis.... ;-)))))

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Haha lachen, Er was ooit een huisje op Terschelling wat Bieneke heette vond ik ook o leuk!!
    op wijn helaas nog nooit gezien :-)

    En wat spannend al die pakjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat is dat leuk! Al die Merula spullen! Geweldig!!
    Ik heet ook Merula en maak dus ook bijna nooit mee dat er nog iemand Merula heet!
    En spulletjes met onze naam er op die vind je al helemaal nooit! ;)
    Leuk! Ik heb zelf geen blog , maar ga je volgen!
    Succes met je winkel!

    Groetjes Merula

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihi en dan noem je jezelf Miep! Whoeha! Nou wat grappig joh dat we dezelfde naam hebben. Ik heb het echt nog maar 1 of 2 keer eerder meegemaakt. Leuk leuk!

      Verwijderen
    2. Ja geweldig hè! Maar Miep valt niet zo op!:D
      Wat een toeval!! en ook nog bijna dezelfde leeftijd! Ik ben in september 35 geworden ;)

      Groetjes!!

      Verwijderen

ik ben dol op reacties!
:)