vrijdag 14 december 2012

hangertjes!

Ik vond het zo sneu voor barbera ze kwam er niet echt helemaal uit en wilde zo graag van die leuke poppetjes in d'r boom hangen! Dus toen heb ik er maar een paar opgestuurd.....
En toen ook maar meteen in m'n winkeltje gegooid. Drie hangers (2 meisjes en 1 knappe man) in een aantal verschillende kleuren voor 
2 euro. (ook nog blauw en paars en doorzichtig!)






Tot nu toe bevalt het "winkeltje spelen" erg goed. Zo veel leuke reacties gehad, super!!! Het is toch ook een beetje een klein droompje wat dan werkelijk wordt. Ik speelde al jaren met die gedachte maar dat soort dingen schuif je altijd een beetje vooruit.... En nu is het gewoon echt gelukt! En zijn er ook nog mensen die mijn spulletjes dus echt leuk vinden dat ze ze zelfs willen kopen! Whoeha! (dames jullie weten zelf wie jullie zijn, dank dank :) Ik zit nog wel behoorlijk te *&%$#@^ met b.v. al de verzendkosten Nederland/ België (en dan gaat het in januari ook nog eens wederom veranderen!) Maar ook dit komt goed!

Vanavond nog gezellig surprise doen met collega's en morgen met de gekregen kaartjes van sjaantje logt naar Disney on ice. Ik ben benieuwd wat Siem ervan gaat vinden!
En oja  de foto's van de adventswap volgen ook nog hoor. ik kan het eigenlijk helemaal niet bijhouden zo 1 cadeautje per dag!

Iedereen een fijn weekend!

17 opmerkingen:

  1. Wat goed zeg! Wat knap ook dat je dat zelf hebt opgezet!!
    Veel plezier vanavond!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk gevonden zeg!! Die zijn super :))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Disney on ice is geweldig, wel heel commercieel, proberen je al bij de ingang al popcorn van 12 euro te verkopen, maar oh zo leuk!! Have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die poppetjes zijn geweldig!!! Maar dat had ik al gezegd geloof ik :) Helaas na een volle benzinetank nu geen bestedingsruimte meer ;) Ik hoop dan maar dat je ze later nog eens kan reproduceren? (de roze en mint zijn mijn favorieten)
    Veel plezier bij de on Ice!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi!! fijn weekend!
    en nog veel winkel-plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh deze zijn ook leuk!!! Ik ga het weekend stoeien , heb je malletje ontvangen. Veel plezier bij disney on ice!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wohoooo inderdaad knappe man, de groene op kop :-) Veel plezier bij Disney on Ice!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf gedaan met die poppetjes! En wat goed om te horen dat je winkeltje zo goed bevalt! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Leuk! Leuk!!
    Tis verdorie net een snoepwinkel ;-)
    Heel fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die ga ik ook nog een keertje bestellen, super schattig

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ps: zet voorlopig gewoon als melding hoeveel de verzendingskosten naar België zijn...dat kunnen we zelf uitrekenen hoor;-)

      Verwijderen
  11. Hey,
    Ik ben wel benieuwd wat je geheim is, hoe het jou wel lukt die poppetjes zo gaaf (van binnen en buiten) te krijgen. Kennelijk is het best lastig.
    Ik vind het heel tof dat je winkeldroompje is uitgekomen. Heb je maar mooi gedaan. :)
    En die poedelhanger vinden we hier nog steeds geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooooh als deze beeb een kereltje is dan kan ik niet om deze set heen! Echt zo leuk! Durf het lot nu niet te tarten, zal ik dan toch maar gewoon malletjes kopen?? Hmmmm. Kom erop terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat fijn dat je winkeltje zo goed loopt, dat hoor ik graag :) Moet een zalig gevoel geven, wetende dat dit altijd een droom van je geweest is :) Ik ben benieuwd naar de adventpakjes hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En...zijn ze al een hit in je winkeltje? Ze hangen bij ons al leuk in de boom hoor! Thanks

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Helemaal geweldig!!!!
    Als mijn nieuwe accu voor de laptop er is, Ga ik weer es lekker surfen en kijken bij oa jou!!

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)