zondag 23 december 2012

kerst 2012!

Ik zag ze al eerder bij chez chouke en vond ze zo leuk! De kerst stukjes anno bijna 2013.....
En natuurlijk de ideale 'zijn we toch wel weer even 5 minuten bezig' samen met kleuter.....






Oud kopje, oasis (wat blijft dat toch lollig spul! en probeer in de winkel maar eens een stuk te kopen waar nog niet iemand met z'n vinger in heeft geprikt!), kersttakjes, mos, steentjes, takjes, kaarsje, een of ander beest en natuurlijk glitters! 
Ja hoor ik hoor jullie allemaal AAAAAAAA schattig zeggen ;)




Ik wil ook alle lieve mede bloggers bedanken voor alle leuke en lieve kaartjes die ik mocht ontvangen! En ook de digitale kerstwensen, dank dank! 
Ik wens iedereen natuurlijk heel heel fijne kerstdagen. Geniet van de tijd samen met lieve mensen om je heen of/en geniet juist van het even niets en gewoon heel de dag een beetje aanrommelen, filmpje kijken en lekkere dingen eten 
(zo'n zien mijn 2 kerstdagen er tenminste uit!)

28 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerststukjes, helemaal Merulala!! En nog bedankt voor het vertrouwen mevrouw, ik kan u mededelen dat het bedragje inmiddels is overgemaakt :-) In blijde afwachting van uw popjes verblijf ik,
    Lien x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaaaaaaaaaaaah! Zijn wij zo voorspelbaar ;-)
    Ik wens jullie ook een heerlijke kerst samen. Geniet van elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waa en die poppetjes in de boom zijn zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaa die kerststukjes zijn echt zo leuk! Ik heb ze nu al op een aantal blogs voorbij zien komen en laat ik nu net afgelopen vrijdag 'toevallig' van die ouderwetse kop-en-schoteltjes hebben gekocht! Morgen maar eens om wat oase gaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super idee die kerststukjes iets om te onthouden voor de klas.
    Je bent verwend met je swap en die foto's van slapende Siem prachtig wat een onschuld!
    Was hij leuk als herbergier of mocht je niet komen kijken?
    Ik wens jullie ook een hele gezellige kerst ( wat dit jaar wel weer anders voor jullie zal zijn)
    Geniet van het niets hoeft alles mag en het aanrommelen, doen wij ook.
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhhh hihihi lekker hier geen aaaa's whahaha.
    Maar so cute en zo leuk, mmm is natuurlijk hetzelfde. En die popjes in de boom zijn echt mega super, die moeten vast en zeker doorzichtig zijn.

    Wij hebben nu al een lekker luie dag, manlief dan, ik heb al voor de catering gezorgd...nou ja panini's en ga zo wat koken. Heb eigenlijk nog genoeg te doen, creatieve ideëen opruimen, kado's voor dochterlief en haar vriend inpakken. Dat is het enige bezoek wat komt, verder hangen we wat in bed of op de bank met heel veel films ;) en tussendoor zorg ik voor de catering, gewoon iets makkelijks hè.

    Heb het fijn! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zien er gezellig uit! Fijne dagen voor jullie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk zijn ze hè, die alternatieve kerststukjes; ik heb er ook een. Hele fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh wat schattig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    :-)

    maar dat meen ik dan ook echt, heb je foto opgeslagen voor volgende kerst :-)

    Jij ook fijne dagen gewenst, en inderdaad beetje aantutten hoort erbij.
    heerlijk toch ?

    Liefs,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig lief en schattig!!!
    Lieve madam, ik wens je super fijne lanterfant dagen, liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat zijn inderdaad kerststukjes om oh en aah bij te roepen, zo lief, en voor jou ook fijne feestdagen! Groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn echt schattig! Ik wens jullie ook fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg leuke kerststukjes, die ga ik onthouden! Jullie ook fijne kerstdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi hoor! Hele fijne feestdagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bedankt dat je me vernoemt jippie
    Mijn kaart komt eh ... Er nog aan. Het regent zo he, en dan is naar de brievenbus lopen niet zo aantrekkelijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. We hadden dezelfde gedachte ! Ik maakte ze ook ! Ze zijn super leuk. Bij een tuincentrum zag ik een bak met oases en daarvoor stond een bak met losse stukken en een briefje erbij dat je in deze zoveel mocht prikken als je wilde, zodat de anderen heel bleven. Vond ik een goeie...
    Hele fijne dagen !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi header! I like it a lot.
    Fijne kersdagen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve kerststukjes!!
    Knuffel voor de aankomende dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gave kerst-bakkies. Helemaal mijn smaak. Evenals die gave kerstboom-hangers. Hier vandaag lekker easy nix. Alhoewel gekokkereld voor morgen en dochterlief had een mega taart-project. Maar alles is nu klaar om morgen van te genieten-al het goeds Merula-en geniet-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lieve Merula,
    Ik kreeg vandaag je pakje, hoe leuk! Dankjewel voor de extraatjes, ontzettend lief!! De envelop kwam te midden van allemaal onverwachte (en dure!) rekeningen, dus het maakte een hoop goed. Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ahhhhhh, wat een mooie kerststukjes (grinnik) Nee hoor, ik vind ze echt leuk. En de rest van je blog ook. Mooie laatste dagen van het jaar. Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ooo die zijn geweldig!!! Miljaar...had ik dat maar eerder gezien ;-p

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ach wat schattig!! ;) Wat leuk die doorzichtige poppetjes in de kerstboom!
    Pssst; vind je de beekse bergen ook leuk??

    BeantwoordenVerwijderen
  24. dank voor je reactie op mijn 2013 blogberichtje, het geeft me gelijk energie om weer een nieuwe post te plaatsen.
    *gave kerststukjes!!*

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Die kerststukjes zijn leeeuuuk!!!!
    Enneh: Happy New Year!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ja leuk zeg die kopjes!!
    Heb ze ook al hier en daar voorbij zien komen , helaas voor mij was dat al na de kerst :-)
    Volgend jaar maar weer dan!

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)