vrijdag 7 december 2012

opening webshop!

Nou okee daar gaat tie dan! (zweet zweet, eng eng)

ahum kuch kuch..... 
Bij deze verklaar ik www.merulala.nl, mijn webwinkeltje, als geopend!


En nee het is nog lang niet zo zoals ik het eigenlijk zou willen hebben, het liefst zou je zoiets meteen perfect willen hebben natuurlijk. Maar ja dat gaat niet lukken he, zoiets moet ook groeien zeggen ze dan..... Het assortiment zal voor vele van jullie al wel bekend zijn, maar weer nieuws in de maak hoor!

Ik hoor heel graag wat jullie ervan vinden. Is alles duidelijk en goed te vinden enzo? Spellingsfouten?
Ideeen, suggesties, opmerkingen? please let me know!



zo nu even bijkomen van deze openbaring.......
potverdikkie wat is dat eng zeg!

50 opmerkingen:

  1. IK GA NU KIJKEN!!
    Gefeliciteerd!!
    En dan ren ik nu vanachter het dranghek je winkel binnen.....zoefff.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb gekeken. Leuk!!!
    Ik denk dat je het nog druk gaat krijgen..met productie draaien en alles op de site toevoegen :) Maar het is een feestje waard!
    Kan ik via deze weg de poedelhanger en het vogel tattoo plaatje reserveren??
    Buiten de spelregels ik weet het, maar ik kan nu niet op de comp.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Komt ie he...

    *bouwt de spanning op*

    APPLAUS! Wat een leuk winkeltje!
    Veel succes ermee!

    Liefs,
    Mama Krieltje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Joehoeee! Gefeliciteerd! Ziet er nu al -met even een snelle blik- gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe cool is dat!!!! gefeliciteerd! het ziet er goed uit. Ik kom weldra eens bij je shoppen... Als de kerstbonus binnen is... Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super tof!
    Gefeliciteerd met de opening van je eigen webshop!
    Veel succes gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat goed zeg. Gefeliciteerd. Misschien helpt het mij ook eindelijk eens over de streep want ik ben het al jaren van plan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super Merula, dat ziet er héél leuk uit! COMPLIMENTEN!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Joh, wat ontzettend leuk!!! Ik ben helemaal weg van je beschilderde stenen, geniaal zijn ze! Heel veel succes met de bizznizz, moet zeker goed komen...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd! Dat ei is in ieder geval gelegd.
    Ik ga gelijk even kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met de opening! Ben trots op je!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat met je super gave webshop Merula!
    Ziet er heel gezellig en duidelijk uit!
    Heel veel succes alvast gewenst!
    Fijn weekend
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Cool! Gefeliciteerd en heel veel succes! En houd je prijzen zo lekker laag totdat ik weer wat te besteden heb! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerdd !! :)

    Ik ben net een nieuwe volger van je geworden ! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heee wat tof Merula! Daar moeten we een flesje op kraken! Ik heb nog een dt-foutje ontdekt op je welkomstpagina!
    (Hopelijk dingen waar je blij van wordT!!!)

    Merulala: suuuuperleuk! Ik vind je logo ook nog steeds helemaal geweldig. Veel succes met de verkoop :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is stoer! En het ziet er leuk uit met geweldige produkten, dus dat moet een succes worden! X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Merulala gefeliciflapstaart met deze gigantische stap. Superrr!
    Ik heb al uitgebreid gesnuffeld, oh had ik maar een pot met...
    Ziet er allemaal geweldig uit!
    Ik heb ook een foutje ontdekt ;). Bij de algemene voorwaarden...daar staat opeens onderaan setje nummer 3 van de beschilderde stenen...en toen ik goed keek bij beschilderde stenen zag ik dat die er niet bij stond...die is er vantussen gegaan :p.
    Maar heb hem gevonden hoor. Hele goede zaken gewenst, verkoop maar lekker veel! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ziet er goed uit! Fris en vrolijke eerste indruk...schrijffoutje in het begin ...word, met dt...maar ik ga niet zeuren want dat is flauw en ik ben ook geen juf ;-))))
    Proficiat!

    Katrienx
    PS. Ik wil je wel eens vermelden op mijn "pretty cool stuff to share" rubriek? Zou je dat leuk vinden?
    Laat anders een berichtje na bij mij...in de linkerzijbalk van mijn blog kan je klikken op het logo (pretty cool stuff to share) en dan zie je wel wat ik bedoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gister had ik via de Wii al even gekeken maar een reactie achterlaten lukte niet dus dan nu maar weer even gewoon achter de pc.

    Goed gedaan zeg! van het 1 kwam het ander!

    Soms kun je maar beter springen!

    Ik ga je ook volgen via je webwinkeltje!

    Liefs en dat ze maar mogen rollen (jouw kant op natuurlijk;))
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel goed gedaan Merulala, dat ziet er mooi uit! Uw eigen winkel, dat is fantastisch! Veel succes (en $$$$ :) toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Woow! je hebt het gedaan!! Stoer meid! het ziet er hartstikke goed uit en er staat ook al veel in, super!! Die malletjes vind ik zo leuk, zijn die voor fimoklei of kun je er ook iets anders mee (haha, beetje blonde vraag misschien)
    Veel succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat geweldig, succes!! Superleuke spullen heb je gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Tanja voorheen mevrouw de anonieme lurker ;)8 december 2012 om 09:37

    Koewl! Zo'n superstoere Merulala vind ik jou! En een supermooi winkeltje hoor! Wow :D

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Geweldig, dik in orde hoor! PROFICIAT!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh ik schaam me... ik zag het er niet bij staan, maar het staat uitgebreid boven in de tekst... duh...Ik wil me binnekort eens gana verdiepen in fimo klei. Kom dan zeker nog eens bij je binnen!! Al veel verkocht? Spannend, ik hoorde van Naomi dat zij al je eerste klant is, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd en wat fijn voor je, genieten hoor!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ik vind het er superleuk uitzien hoor. Wat een leuke spulletjes allemaal!

    De layout is ook lekker duidelijk en overzichtelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. spannend en heel veel succes gewenst !

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hey jij daar stoere vrouw!!!!
    Dat ziet er al goed uit zeg!!!
    Hieperderpiep voor jou!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. He, goed van je, gewoon doen wat je leuk vindt! Het ziet er goed uit, haha ben gewoon trots op je:)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat goed! Dikke proficiat met de opening van je webwinkel! Ziet er al heel goed uit! Happy selling!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ziet er goed uit! Lekker fris en overzichtelijk.
    Ik ben zelf ook bezig met het 'inrichten' van mn winkeltje (toevallig bij dezelfde aanbieder als jij zag ik), en ik weet nu dus uit ervaring dat het best lastig is om het zo te maken als je in je hoofd hebt en zodat het bij je stijl past. Maar complimenten hoor!
    Nog een paar tips/vragen: Ik probeerde bij de malletjes te klikken op de knop 'meer informatie' maar die doet t niet. En om te betalen moet je het bedrag naar jouw rekening overmaken, maar ik zie dat nummer nergens (of krijg je dat te zien als je je bestelling verder hebt ingevuld?).
    Heel veel succes 'collega'! (kijk ook maar eens op www.jeehaa.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Merulala-je mag trots zijn op JEZELF. heel knap en in stijl gemaakt. En bijstellen en aanpassen kan en mag altijd-toch! Veel succes en geluk toegewenst-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hee, dat ziet er goed uit zeg! Echt een mooie winkel en dan te bedenken dat het alleen nog maar beter wordt. ;-) Heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oh geen dank hoor, vond het vosje ook echt iets voor jou! Die armband is trouwens geweldig. Zit 'ie ook lekker? Twijfel of ik hem niet ook zal bestellen, ik vind hem zo leuk! Maar heb ultradunne polsen, of maakt ze ze op maat? Hoe is het met je shopje? Hopelijk goed!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Deze post heb ik precies gemist.
    Tof zeg! Proficiat met de opening! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Nou de kogel is door de kerk, gefeliciteerd he?! En het inrichten/ plaatsen kost best veel tijd, maar rustig blijven komt goed, gezien alle reacties hierboven!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik heb mijn pakketje goed ontvangen! Dankje voor de leuke extras!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Gefeliciteerd Merula! Ziet er helemaal Merula uit, had niet anders verwacht! Geweldig!!! Succes meid!

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)