vrijdag 18 januari 2013

deze week zag ik... (número sesenta y siete) Spaans voor nummer 67





Deze week zag ik:

nou ja deze week hoorde ik....... en moest ik erg gniffelen. 
Ik hoorde op de radio Queen met 'I want to break free' en buiten hoorde ik dat de buurman de auto aan het stofzuigen was. 
En dat vond ik een grappige combi.


Soms moet je gewoon even overal de lol van inzien toch?

 Zo stuurde man ook een fotootje naar me toe toen ik aan het werken was. Hij had een enorme stofwolk gevangen onder het bed.... (ahum). En volgens mij was hij er heel trots op en wilde dat dus even met mij delen.....


Nou en dat vind ik dan ook wel grappig eigenlijk. 
     (en we hebben gewoon wat lastig bereikbare plekjes onder het bed.......) 
                 En ook geen tijd om te poetsen want:



 Wij hadden net als de halve rest van Nederland ook heel veel lol in de sneeuw!
Dus maakte we sneeuwengeltjes. Nou ja Siem maakte sneeuwengeltjes en ik de foto's ;)


'Deze week zag ik' is iedere vrijdag een blik op de afgelopen week. Vind je het leuk om mee te doen en ook je linkje te plaatsen? Gezellig! Klik op de menu balk 'deze week zag ik'. Hier zie je ook de andere deelnemers.

Een winterse groet van Merula. :)

28 opmerkingen:

  1. Freddy als playmobil is fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ehehe Freddie is hier een vrouw!
    Je hebt gelijk: soms moet je gewoon even overal de lol van inzien.
    :P

    Grappig zoals kids vol overgave in de sneeuw gaan liggen, brr.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Genieten in de sneeuw is ook veel leuker dan schoonmaken... ik vind hier ook altijd zulke stofwolken onder het bed (en de kast... en de bank...)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tikje jaloers op alle sneeuw, maar wij gaan hier in het Friese nu maar voor Goed IJs! (En stof heeft rust nodig zeg ik altijd maar ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahahahaha die playmobil! Bestaat die écht?! Ik vind Queen sowieso fantastisch. Afgelopen november liet Mr A. zijn snor staan voor Movember en toen heeft hij er ook een Freddie Mercury outfit bij gekocht, echt hi-la-risch!
    Het stof: hier idem dito, ben blij dat ik niet de enige ben. En Siem is een mooi sneeuwengeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ha die stofwolken liggen hier na 3 dagen al onder het bed, en ik stofzuig toch echt maar 1 x per week daar ik vind het wel prima.
    Pret maken in de sneeuw is veeeeel leuker !!
    leuk he playmobil hahahaha ik kreeg er laatst 1 toegestuurd van dochterlief en dat was bob ross hahaha
    fijne dag meis :-)
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh is dat stof? Ik dacht al wat ligt daar toch steeds ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig, queen, de buurman, en de playmobil, echt lachen. Zo houd je het inderdaad voor jezelf allemaal leuk. Soms kom je toch chagrijnen tegen...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hee zo'n soort stofwolk hebben wij ook. Misschien kunnen we ruilen of kwartetten?
    Of heeft Queen ze allemaal gestofzuigd?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahaha, ik zie het helemaal voor me! Zó grappig! En die stofwolken heb ik ook onder mijn bed, hmmm. Misschien zo toch even de stofzuiger wat verder onder het bed doorhalen ( goeie tip van je man)
    Wat een mooi sneeuw(b)engeltje...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Freddie rules! Gave playmobil!
    Ik wacht altijd totdat zo'n wolk onder het bed vandaan loopt zoals in de swiffer reclame....
    En dat is het enige wat ik mis nu dat er hier geen sneeuw ligt; sneeuwengeltjes maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En dan vraag ik me nu af, wat deed je man onder het bed?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat hij aan het stofzuigen was en aan het zingen van 'I want to break free' :-)

      Verwijderen
  13. Geweldig, die playmobil! En ja, wat heerlijk was het he die sneeuw :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie PLaymobil, ik zie een nieuwe, muzikale lijn voor jouw winkel :).

    En die mannen ook altijd, dat is volgens mij de reden dat ze zo gemakkelijk carrière maken, ze laten alles heel duidelijk zien wat ze doen. De volgende keer als hij aan het werk is, gun 'm geen rust, maar stuur foto's van alles wat je tegenkomt ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hihi die Freddie!!
    Enne... die stofwolkjes komen me heel bekend voor :-)
    Ach, waarom poetsen als je je tijd ook kunt besteden aan bloggen, veel gezelliger toch?
    Fijn winters weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Stof... who cares! Super foto van je sneeuwengeltje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Haha, leuke combinatie zo'n buurman in een Queen clip!
    En dat soort van dingen (die grijze) kom ik hier ook weleens tegen...
    ik zet ze alleen niet op de foto ;), die rode stofwolk op 4 poten dan weer wel... Wat een lieve sneeuwengel!
    Jullie ook een heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk jullie lol in kleien dingen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Haha de stofwolkjes! Ik moet toegeven dat er op mijn kamertje ook wel al wat stof verzameld ligt ondertussen.. Maar ik heb examens, dus dan mag dat ;-) Na maandag geen excuus meer! En aaah sneeuwengels maken, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk, al die mannenfoto's en verhalen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Haha, een playmobil Freddy, die had ik nog nooit gezien. Fijn zo'n stofwolkenvangende man, die wil ik ook wel! En Siem gaat voor je door de sneeuw... Je hebt wel invloed op die mannen van je ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schattig sneeuwengeltje heb je.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hihi grappig!! Daar zou ik ook om moten lachen!!
    En beter lieve sneeuwengeltjes fotograferen dan stofzuigen toch??
    En helemaal nu blijkt dat je man dat dus blijkbaar veel beter kan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. oops... haha, nooit meer naar gekeken, wat erg! Ik zal mijn profiel gelijk gaan aanpassen... schaam....

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)