vrijdag 11 januari 2013

Deze week zag ik (numero kuusikymmentäkuusi) nummer 66 in het Fins.

Deze week zag ik:




Potverdikkie dat is een gave en wonderbaarlijke film! Ik ging er ook helemaal blanko naar toe, kende het hele verhaal niet en wist ook niet waar die over ging. Soms is het heel fijn om gewoon 'ja' te zeggen en vertrouwen te hebben als een vriendin vraagt of je mee gaat naar een bepaalde film.

Dus als je hem nog niet gezien hebt, ga er naar toe, vergeet je 3d bril niet (en niet op het linkje klikken want dan zie je de trailer en het is misschien leuker om juist verrast te worden!)

Benieuwd wat de andere 'deze week zag ik' deelnemers zagen deze week? klik op de pagina balk links boven.



24 opmerkingen:

  1. Heb het boek gelezen en kom er maar niet uit of ik de film ook wil zien, maar doen dus begrijp ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben benieuwd! Inderdaad altijd wel spannend naar een film te gaan waar je niets over weet.
    En over mijn borduurwerkje... je vroeg wat ik ermee ging doen. Uh.... haha, niet veel! Dat heb ik nou ook, dan maak ik iets en denk ik: en wat moet ik er nu mee? Ben niet zo handig met de naaimachine, misschien toch maar eens proberen er een etuitje van te maken?
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik ben er ook erg benieuwd naar. Nu ik dit zo bij jou lees wil ik helemáál! Ik heb het boek niet gelezen en ik weet ook helemaal niet waar hij over gaat, maar dat is inderdaad bij sommige films juist wel heel goed. Misschien dit weekend maar een bioscoopdagje plannen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, ik had al gehoord dat deze film zo goed was, ben nu wel heel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jah en ik wil ook nog naar de hobbit :-)
    Ik vind 3 d wel echt moooooi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja wil ik ook heen maar man wil absoluut niet mee. Ik heb het boek al jaren terug gelezen maar hij afgelopen zomer en is bang dat de film 'zijn' beeld veranderd. We vonden het trouwens allebei één van de beste en betoverendste boeken dus wie weet moet ik ook nog even twijfelen....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb de boek gelezen en de film gekeken - gewoon super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een avondje naar de film??? goed plan! ik zal eens kijken of ik manlief zo ver krijg! bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die staat ook hoog op mijn lijstje! Wat een rare jongens die finnen... Daar lees ik geen 66 in... Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heb toch stiekem ff de trailer bekeken.
    Ziet er mooi en betoverend uit.
    Wel zie je goed dat het special effects zijn, zegt kritische ik, of valt dat in de bios wel mee??
    Ik ben naar de hobbit geweest, was ook mooi. Met Smiegel...'my preciousssssh' ;)
    Lieve Merula, bedankt voor je lieve reactie bij mij. Dat bracht een glimlach op mijn gezicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze film staat ook nog op mijn lijstje! En na jouw bericht stijgt hij door naar nummer 1! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Toffe taal dat Fins :-) Aii mijn wijsvinger van mijn rechterhand heeft het even overgenomen en nu heb ik, zonder dat ik het wilde, echt waar, die trailer gezien. Dit is al de tweede keer dat ik hier lovende commentaar over hoor, ik denk dat ik ook eens de cinema ga opzoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Aha, dus voor deze film moet ik mijn pathe-bonnen verzilveren?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je maakt me wel erg nieuwsgierig. Ik heb de titel wel gehoord, maar weet niet precies waar hij over gaat.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik hoorde er pas ook al over....ben zeer benieuwd....hmmm nu al drie films die ik zeker wil zien (Intouchables, the Hobbit en nu life of pi)......dank voor t delen...xxSas

    BeantwoordenVerwijderen
  16. IK had de trailer gezien toe in bij Skyfall zat. De regisseur heeft ook mijn all-time-favorite verfilming van Austen gemaakt, Sense and Sensibility (met Emma Tompson and Kate nog-wat). Lijkt met fantastisch, zeker op het grote doek... ga je het boek nog lezen?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ben ook wel toe aan een bioscoopavondje....
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig schone film he! En wijs! Ben nu het boek al aan het lezen.
    Ik zag hem wel gewoon in 2D.
    Liefs els

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Die wil ik zien, ik heb al wel een voorstukje gezien in de bios, ik werd gelijk gegrepen, lijkt me een kippenvelfilm.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dankjewel voor de tip! Wat een trailer zeg!
    Zie hierboven wel dat er ook een boek is, misschien is dat meer voor mij, dan kan ik hem tijdig wegleggen als ik schrik krijg...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik had de trailer gezien, dat is wel een film voor mij denk ik. Volgend weekend maar eens gaan, denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. O ik ben nu ontzettend benieuwd meid! kus van mij, bianca XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  23. maakt me toch wel nieuwsgierig! Ik heb het boek gelezen. Toch maar een plannen dan!

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)