vrijdag 4 januari 2013

deze week zag ik (nummer vijfenzestig) 65

deze week zag ik....

Al mijn 20 mooie engeltjes weer voorzichtig in een wc papiertje verpakt naar boven verhuizen in de kerstspullen doos.

Dag dames tot volgend jaar!

Het rendier met de kerstsokken (jawel) werd ook weer ingepakt....




De kerst 'rest' kaarsjes mogen opbranden 
(behalve het sneeuwpop-achtige meisje, tja wat is het eigenlijk?). Het hert is ook alweer naar boven verhuisd voor z'n winterslaap tussen de kerstballen.



en oooo dag mooie kerstlampjes. We hebben weer van jullie genoten hoor. Ook blij dat jullie het nog deden en niet teveel in de knoop zaten (hopelijk volgend jaar weer)


.... en de kerstkaarten mogen nog een tijdje blijven hangen! 
Er zitten zulke mooie tussen. Jullie allerliefste blogdames van wie ik ook een mooi & lief kaartje mocht ontvangen, nogmaals thanx!







'Deze week zag ik' is iedere vrijdag een blik op de afgelopen week. Fotografeer, schrijf, teken, of knip & plak wat jij deze week zag en plaats je linkje hier


21 opmerkingen:

  1. ... het heeft ook wel weer wat he om al dat kerstspul op te ruimen en weer fris aan iets nieuws te beginnen? Wij deden dat hier deze week ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, fijne foto's. Ons huis is nog in 'Kerstornaat'...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik krijg het nog niet over mijn hart alles weer op te ruimen. Denk dat ik het nog een paar dagen uitstel. En de kaartjes laat ik zeker nog langer hangen, zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga dit weekeinde ook alles opruimen, voelt altijd weer even kaal. Mooi kaarten rek heb je!
    Josine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die kaart rechtsboven heb je die toevallig van mars gekregen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook hier alles weer opgeruimd. Weer lekker fris beginnen!
    Behalve buiten dan, want daar vallen de mussen dood van het dak ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuk idee : (deze week zag ik) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bij mij is het kerstspul alweer vertrokken op 1 januari, weg ermee, tijd voor wat anders, ook leuk. Kunnen we weer ander frummeltjes ophangen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb je engeltjes van dichtbij bekeken, jammer dat ze weer 11 maanden opgeborgen worden.
    Ik stel (bijna) al het opruimen uit tot maandag, de Drie Koningen moeten morgen nog bij het stalletje aankomen (ze zijn al twee weken onderweg, arme mannen, ze kunnen niet opgeruimd worden zonder het jezekindje te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Panda mag hier nog tot morgen of overmorgen van de kerstboom genieten. Wij hadden het nl veel te druk met uitjes en spelletjes doen en helemaal geen tijd voor opruimen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind kerst reuze gezellig, maar ook zo fijn als alles weer uit de kamer is. RUIMTE!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aaah bij ons blijft de kerstboom nog even staan hoor, vind ik wel gezellig, hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hier gaat het morgen allemaal weer naar boven. Eerlijk gezegd vind ik het wel weer fijn. Vooral de boom neemt zoveel plek in beslag.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Uithalen is leuk, maar opbergen ook soms vind ik! Wat had je prachtige spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dag kerstspulletjes, tot over ongeveer een jaar!
    Hier vanmiddag ook afscheid staan nemen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk " afscheid" van de kerstspulletjes hebben jullie gehad, hier staat alles nog, nog 1 avond genieten van de lichtjes hoor tot 3 koningen.
    Mooi zijn je prachtige engeltjes die zou ik ook maar heel goed inpakken.
    Ik wens jullie een heel gezellig, creatief en gezond 2013 en veel succes met je kleine winkeltje!
    Fijn weekend!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. oooo echt? is alles al weg??? wij wachten tot 3 koningen ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jammer he, ik kan er mij nog niet toe overhalen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goed bezig! Ik moeten ook vanavond de kerstspullen opruimen... misschien word het wel morgenavond ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een mooie engeltjes zeg! Dag engeltjes, dikke doei! Hier ook alles weg...yeah!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jij bent echt te grappig!!
    Pieste bijna in mijn broek!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)