maandag 21 januari 2013

Katjes!


nee nee geen nieuwe huisdieren hier! Maar wel de allerzachtste katjes......


Van het weekend twee bossen wilgen katjes gehaald. 
En daar kan ik zo blij van worden! Van die super zachte 
           kleine eh... katjes dus.          
aai aai aai aai aai aaiend zitten Siem & ik op de bank met onze mini huisdiertjes en kijken naar buiten hoe de tuin steeds witter word.




 En hebben jullie gezien dat deze katjes ook nog eens hele aparte kleurtjes in zich hebben? Groenig en roze-achtig, mooi he?


28 opmerkingen:

  1. Wat een gekke dingetjes zijn dat toch eigenlijk hihi !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa mooi! En zo zacht! Het is maar goed dat het geen echte katjes zijn, anders had je er wel heel veel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo mooooi! lang geleden dat ik deze takken eens zag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, prachtig zijn ze!
    Toevallig heb ik ze vandaag ook gefotografeerd (mijn zoon verzamelt ze elk jaar dus wij hebben er een flink aantal in potjes bewaard).

    Mooie foto, en wat een bijzondere kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie foto's! Die handjes... schattig ;-)
    De katjes staan prachtig in die vaas!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie foto's .. katjes die groeien toch in het wild ?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk he die katjes, daar was ik vroeger als kind ook zo dol op. En maar aaien inderdaad! Dat ze zo'n mooie kleuren hadden wist ik niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi! En Pippi niet in de buurt? Jaloers? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohw dom dom dom. Ik kan geen 2 dingen tegelijk en jij bent Stins niet. Aaaargh! Sorry :-((

      Verwijderen
  9. Heerlijk die takken vol zachte katjes! Moet ik ook maar eens doen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hihi, ik kan er ook nooit van af blijven... Aai, aai, aai

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Poeh, mooie foto's hoor! Aai maar lekker even door en voor je 't weet zijn ze buiten ook alweer te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi! En jeugdsentiment, wij hadden vroeger ieder voorjaar van die takken van het boompje uit de voortuin. Op een dag had mijn moeder er een één of ander snoeiexperiment op los gelaten en dachten we dat het over was met dat mooie boompje. Gelukkig deed hij het na een paar jaar toch weer, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi zijn ze eigenlijk he.
    Deze katjes kun je gerust zonder handschoen aanpakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ohhhhhhhhhh; geweldig!!! en die aaien is zalig he!
    oppassen :als je veel aait vallen ze er af, weet ik uit ervaring ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. als kind zijnde wilde ik altijd dat mijn moeder katjes kocht, een warme herinnering aan vroeger. X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een bijzonder ding is dat, ik heb het eigenlijk nog nooit gezien, die 'katjes'. Ziet er heel mooi en sfeervol uit, eigenlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zulke mooie foto's! Heel stijlvol. En nee ik wist niet dat katjes gekleurd waren!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat mooi zo in die vaas! Ik dacht dat katjes eigenlijk altijd helemaal wit/creme waren. Maar blijkbaar zijn ze er dus ook in 'mulit-color' haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind ze ook prachtig. Staat zo gezellig in huis en ze zijn superzacht.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi die katjes! Zo heerlijk zacht.... En die kleuren heb ik nooit zo gezien. Prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dank je voor je kaart vandaag!
    Made me happy.
    Ik hou van retro kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)