woensdag 30 januari 2013

Landgenoten....... (en buurvrouwen)

jeetje...... hier ben ik een beetje stil van hoor. Wat een enorme berg leuke reacties op de give away van miss creatuurtje en mijzelf! Ik word hier echt wel een beetje verlegen van. Zoveel reacties had ik niet verwacht en ook niet zo snel al. 
(amaj dat word een hele klus om dat allemaal uit te zoeken....)

Jullie moesten eens weten hoe wij met z'n tweeen maandag avond achter de computer zaten. Super zenuwachtig om ons bericht tegelijkertijd te gaan plaatsen! Miss creatuurtje (ook wel Trui genaamd, ja echt waar) en ik kennen elkaar ook helemaal niet. Nou ja wel via onze blogs, maar verder nog nooit ontmoet of iets. Dus alles wat we moesten overleggen ging per mail. Zo ook het moment van 'ja nu gaan we ons berichtje publiceren' ja nu? ja nu! en klik. 
(blijft sowieso altijd spannend hoor vind ik om iedere keer maar weer op die knop te drukken en je nieuwe blogberichtje de wereld in te sturen). 

En vanaf toen stroomden de reacties binnen :) 

Dus nu geen tijd om even rustig uit te puffen, nee nee, aan de slag. Want ik heb een hele berg nieuwe blogs om eens bij rond te snuffelen. Dus alle nieuwe volgers ik kom zeker eens bij jullie langs! Leuk!
Ook leuk alle "onbekende" meelezers die nu reageren. En alle trouwe volgers jullie vergeet ik natuurlijk ook niet! Jullie zijn allemaal top en ik vind jullie heel gezellig en lief.

Terwijl ik dit "dankwoord" zo zit te schrijven voel ik me net een beetje Koningin Beatrix.....
Dus: Landgenoten en buurvrouwen,
Ik dank jullie hartelijk voor jullie reacties

                                                                              :)


(en ik heb niet eens een leuk plaatje hier.....)





32 opmerkingen:

  1. Jullie zijn ook zo gezellig ! Maar... wel knap van jullie dat jullie dat apart van elkaar toch samen voor elkaar krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahaha, een SMILE prentje is hier heel gepast!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha Hare Majesteit de Koningin, wij danken u dan ook voor uw immer leuke blogjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi, zie het al helemaal voor me!! Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik volg Trui al een tijdje en vind haar en haar blog erg leuk en zo kwam ik weer bij jou terecht, super leuk toch dat internet.
    Dus niet als Beatrix stoppen maar gewoon doorgaan met bloggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, en de teller loopt zo ook al snel op richting de 300... ;)

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is graag gedaan hoor. Ik vind het altijd leuk om weer nieuwe mensen te ontmoeten, ook al is dat in de "virtuele" wereld. En Trui is zo een lieverd, dus dat zit wel goed. Het is gek hé, desondanks dat je elkaar nog niet in real life hebt ontmoet, dat het toch kan klikken .

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk toch, dat je van de één zo makkelijk bij de ander terecht komt op het www! Ik las al veel leuke blogs, maar sinds ik zelf ben gaan bloggen (nog maar 3 maanden) ben ik alweer zoveel andere leuke blogs tegen gekomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wij danken u ook en hopen dat u nog lang niet aftreedt! x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oww wat een leuk bericht zeg, en fijn dat jullie er zo ook van genieten.
    Veel leesplezier ook overal, en op naar nog vele volgers
    Groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje Bea, wat gaaf zeg!!
    Maarre, deze had ik dus even gemist. Tsssss, ja ik vind het ook belachelijk, maar ik ga nu toch even snel kijken..

    Enne, wat je onder de deken mistte, zat vandaag op het kdv, oh nee, school natuurlijk, jaja ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Moehaha.... Geen dank! Je hebt een geweldige blog! Liefs Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  13. tis ook heel leuk en het heeft mij ook op een idee gebracht maar dar later meer over. X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. MerulaBea, dit heeft u weer mooi de wereld ingeslingerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha,ha...leuk toch!Wisten jullie dames dat je je blogbericht ook kunt 'plannen'door een datum en tijd in te stellen en dan verschijnt het op dat moment!Misschien een tip voor het 'tegelijk'aankondigen van de winnaars;-)

    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ha, goed om te weten zeg, dat wist ik dus niet. Ach ik blog nog maar net (niet dus)

      Verwijderen
  16. ha ha ha ha ha....ik vind het enorm gaaf gedaan

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. jaja, jullie hebben bijna even hoge kijkcijfers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Haha ja maar jullie zijn ook zo super leuk om te lezen! Ik geniet er elke keer weer van :) En hoe je deze give away hebt opgezet.. WAUW! Zo creatief, origineel en bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. haha, het missen van het plaatje misstaat niet, de tekst is al grappig genoeg. Nogmaals gefeliciteerd met zoveel volgers. en veel plezier met deze give away (en natuurlijk met alle nieuwe volgers).

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nu majesteit, dat komt ervan als jullie zo'n blogje plaatsen! Dan komen er meteen een hoop nieuwe volgers bij, leuk toch!
    Je zal nu wel effe zoet zijn met al die nieuwe blogs eens te bekijken, maar dan doe je ook weer inspiratie op :)
    Ook altijd welkom op mijn blog!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Is toch een geweldig idee zo saampies een give away meis!
    Enne niet verwonderlijk al die leuk lieve en enthousiaste reacties. Die staan voor 2 leuke lieve en enthousiaste blogsters die dit organiseren en het ook verdienen :-)

    Moos maakt nu * een buiging* om het in koninklijke sferen te houden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Graag gedaan landgenoot! Het is ook superleuk natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Uwe Majesteit, dat zijn al een hele hoop reacties, ja. Komt het mooi uit dat u het rustiger aan gaat doen!

    En ik heb ik je winkel gesnuffeld, ik vind de lijstjes heel leuk. Sta je binnenkort nog op de Feel Good Market of zal ik het gewoon via internet doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hey,
    Ik lees net je reactie bij mij, dank je.
    Ik las een keer dat jij 17 heuse kilo's bent afgevallen!
    Zo knap van je...hoe heb jij dat gedaan?
    De saaie gewone manier? :)

    Fijne zondag. X van Blauwkapje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. en nou zie ik ook nog fabuland in je winkel! ik dacht dat dat een totaal mislukte lego serie was waar alleen zus en ik mee speelden! leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)