maandag 28 januari 2013

Over-de-200-volgers-Belgische-Nederlands-give-away!





                                                                                Tekentalent: Merulala


  En wat hebben wij nu samen bekokstoofd?







Dus win jij graag één van deze 2 UNIEKE
over-de-200-volgers-Belgische-Nederlands-give-away-pakketjes?
Laat dan je stem horen
(maar een reactie hieronder is ook goed hoor)
met de voorkeur van welk pakketje je graag zou winnen.

Indien je nog niet volgt kan je ons op weg helpen naar de
over -de-300-volgers-Nederlands-Belgische-give-away 
door ook volger te worden.
En misschien ben je één van de gelukkigen.
              
 Beter nog, als je ook bij *miss creatuurtje* een reactie achter laat en deze dame gaat volgen, maak je dubbel kans (en een linkje op je blog mag ook altijd :-)).

 En ondertussen broeden wij al op de over-de-200-volgers-Belgische-Nederlands-give-away-loterij na 13 februari!


Technische info
Pakketje 1

3 hangertjes aan ketting 'theepot'

Clutch met gehaakt bloemetje en bijpassend zakdoekhoesje
(Etui volgens tutorial Elisanna, gehaakte bloemetje uit boekje 'Haken in stijl',

zakdoekhoesje volgens tutorial SoFilles,

stof gerecycleerd uit suède broek, binnenstof van Vlooienmarkt Brussel)



Pakketje 2

3 hangertjes jongen/meisjes groen

hartje in een flesje

Meninatasje met labeltje en bijpassend zakdoekhoesje

(Menina uit Zo Geknipt, gehaakt labeltje uit boekje 'Haken in stijl',

zakdoekhoesje volgens tutorial SoFilles,

stof gerecycleerd uit broek kringloop, binnenstof Vlooienmarkt Brussel)

114 opmerkingen:

  1. Hahahahahaha ik kom niet meer goed maar het is natuurlijk wel een TOP-idee meiden om het samen te doen !! Natuurlijk volg ik jullie allebei (en daarom vind ik het ook zo leuk). Wat ik dan weer niet zo leuk vind... is dat ik moet kiezen. Hoe kan ik nou kiezen... uuuuuh ik zeg... 1.
    Liefs van Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat grappig maar ik doe graag mee voor pakketje twee en dan volgende week de 300 + give away :))
    groet
    le(o)nie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo,

    Via MissCreatuurtje kwam ik hier terecht,ik stak graag even de grens over. Hartelijk gefeliciteerd met het mooie aantal volgers, nu heb je er aan mij weer eentje bij.
    Super die strip en nog leuker de pakketjes. Ik heb aan Trui laten weten dat mijn voorkeur uitgaat naar pakketje nr 1.

    Er komt een linkje op mijn blog naar jullie beide blogjes.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte hoor, wel een mijlpaal! Geen wonder dat je het groots aanpakt! ;) Ik vind allebei de pakketjes heel leuk, hmmm....ok pakketje 2 it is! Ik ga gauw eens op de blog van je Vlaamse vriendin kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ow ow, dit is helemaal té leuk, meisjes!
    Die strip is om te gillen en het idee is zo origineel!
    Van harte gefeliciteerd met al die gelukkige volgers!
    En dan moet er gekozen worden.... phoeh, dat is niet makkelijk... maar hier spreekt (lees: schrijft) een tassenfreak en die tas met die hangertjes erbij vind ik echt wel onweerstaanbaar! Veel plezier met deze give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zeg, van harte ! Graag doe ik mee voor pakket 1, als is 2 ook superrrrr. Ik volg via bloglovin'...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 200x Proficiat!
    Ik sla sowieso even over maar weet zeker dat er 2 héél blij gaan zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha creatief van jullie! Ik doe graag een gokje voor twee! (En denk ondertussen na over mijn eigen give-away, misschien de handen ineenslaan met een eh, niet fries :P?!)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke giveaway, ik doe héél graag mee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja leuk en natuurlijk heel origineel om het met z'n tweeën te doen. Ik doe heel graag mee met jullie twee. Ik ben al een trouw volger en ga even neuzen op het andere blog. Pakketje 2 heeft mijn voorkeur aangezien ik al zo'n mooie ketting in mijn bezit heb. X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Merula
    Ik kom net bij Miss creatuurtje vandaan, en ik werd hier heen gelinkt.
    Super leuk hoor.
    Leuk de strip die gemaakt is, en leuk de give away`s die jullie geven.
    Top.
    Ik ga voor pakket 2 als dat mag, maar vind 1 ook super..vind het lastig om te kiezen.
    Succes en op naar nog meer volgers.
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ps ik heb geen blog, maar ik ga je linken op FB

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Trui volg ik al een tijdje met plezier, maar hier ben ik nog niet eerder op bezoek geweest. Wat 'n leuk initiatief, jullie gezamenlijke give-away! Ik doe graag mee voor nummer twee :)

    Groetjes,
    Rosalie

    P.s. Ik zal 'n linkje voor jullie op mijn give away pagina zetten. En mocht je eens zin hebben,, je bent welkom om ook bij mij op visite te komen www.studiozakka.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt wel leuk zo een give-away met z'n tweetjes. Volgertje ben ik al!!Ik ga voor pakketje 1. Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk dat stripje, ongelooflijk crea! Ik kan alleen niet kiezen tussen 1 en 2.... die roodkapje ketting is favoriet, maar die tas is ook zo gaaf! Oke, ga toch maar voor 1!
    Ik zal een linkje plaatsen en dan surf ik even naar je Belgische vriendin.
    Doei!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. nieuwe volger via FB link hester en trui check ☺

    wat een gave give away geven jullie samen zeg!!!!!!!!
    ik doe heel graag mee, bij trui was ik al volger en nu ga ik jou ook gezellig volgen in je blogs

    lieve groet jenneke

    linken van jullie beiden staan op mijn site ☺

    ps....ALS ik moet kiezen ga ik voor 2 ( maar ook het andere is gaaf )

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke actie zeg, zo met z'n 2-en! Pakketje 2 lijkt mij super!
    Succes verder, op naar de 300 volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Pakketje 1 geniet mijn voorkeur... als ik zou winnen... Leuk om samen een giveaway te doen. Nu ken ik er weer een nieuwe blog bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een geweldige give away. En een leuk idee zo met zijn twee.
    Tja ook ik heb moeite met kiezen, het zijn allebei zulke mooie pakketen.
    mmmm het wordt nummer 1!
    Enne gefeliciteerd met zoveel volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. harstikke leuk zo samen een give away,ik ga je volgen hoor,en ik ga voor pakketje 2

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super zeg dat jullie dit samen organiseren!!
    Mijn favoriet is pakketje nummer 2...
    Op naar de 300!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Reuzeleuk!met die strip!
    Ha ha
    Ik doe graag mee ...voor pakketje 2 :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Fijn dat jullie dat samen doen!

    Ik kom hier via miss creatuurtje ga je volgen... als het kan via mail!

    Ik ga voor pakketje 2
    Groetjes,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Beiden GeFeLiciTeErd!
    ( ik laat de give-away even aan mij voorbij gaan)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Daar doe ik graag aan mee! MegaMerulala en Miss Creatuurtje: van harte gefeliciteerd, en de 300 volgers gaan jullie gemakkelijk halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Van harte met al jullie welverdiende volgers! Ik maak graag een kansje op pakje nummer 2! Groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw, wat een gave give away! :D Ik ben nog opzoek naar een etui voor mijn haaknaalden en vind het etui van pakketje nummer 1 een mooi etui hiervoor. Ik ga dus voor pakket nummer 1.

    Op naar de 300 volgers. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. leuk !!
    ik doe graag mee en ga voor pakketje 1

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik word een nieuwe volger. En kies voor pakje 1! Nu duimen maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh wat zijn beide pakketjes leuk!! Heel moeilijk om te kiezen hoor!!
    Ik ga voor pakketje 1 (denk ik).

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Helahola wat een creatief idee, daar doe ik graag aan mee en kies voor pakketje twee! (hoort u de rijm?!)
    De belg komt straks in mijn blog reader wel voorbij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ah ja hier doe ik natuurlijk ook mee voor pakje 2!!! Ik rijm ook:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat leuk getekend zeg! Creatief hoor. Ik doe heel graag mee voor pakketje 1.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Leuk leuk leuk meiden zo een gezamelijke give away!

    Ook hier is Moos heeeeel graaaaag van de partij .... ze gaat nog steeds voor pakketje nummer 2 :-)

    Liefs Moos

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ohhh wat gaaf,kom via Miss Creatuurtje hier bij jou terecht en gelijk volger geworden,leuk,leuk,leuk...ohhh kan bijna niet kiezen want het beiden zo mooi....uhhhm pakketje 2 ga ik voor;-)

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    p.s;Ik heb ook een give-away dus als je interesse hebt?;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. En aan deze kant van de gezellige give away doe ik mee voor pakketje twee, volgens de hint van Trui :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik doe ook graag mee, allebei de pakketjes zijn erg leuk, maar als ik dan tóch moet kiezen, ga ik voor nr. 2.
    Ik volg jullie allebei al.
    Fijne dag toegewenst groeten CiliaB

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Leuke give away!!!! Bij deze ben ik ook volger geworden en ben je op weg naar de 300!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. lachen!! wat een top strip. vind de beide pakketjes lief. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  40. De meest originele aankondiging van een give away! Fantastisch! Weer een volger bij nr. 222 en ik ga voor pakket 1! x

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hee Merula wat origineel zeg ik doe graag mee en ga voor pakketje 1.
    Enne....... zoveel volgers heb je dik verdiend! Op naar de 300.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ohlalala, leuk, hé! hier ga ik voor pakketje 1 ;-) Linkje staat dubbel op mijn blogje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik doe ook heel graag mee voor het eerste pakje. Van harte gefeliciteerd. Ik hou vooral van je 3x3-posts. Die zijn zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Via via kwam ik op dit blogje terecht , ik waag graag een kansje voor pakketje 1 , ik heb geen blogje dus ik kan niets delen , groetjes uit Turnhout , Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik doe mee hoor, proficiat dames! En superleuk gemaakt, wie maakte de tekeningetjes? Ik vind pakketje 1 het leukst, dus count me in!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Super leuk ! Ik doe graag mee voor nummertje 1 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Dankzij Miss Creatuurtje je blog ontdekt. Wat een mooie dingen maak jij, seg! Ik ga je volgen! En ik zal al meteen goed beginnen als fan door mee te doen met deze leuke giveaway: ik ga graag voor pakketje nummer 2! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een geweldig leuk idee!!
    Ik doe graag mee voor pakketje 2! ♥

    Groetjes Merula

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Super leuk! geweldig aangekondigd! en ik volg jullie beide, dus dubbel kans. hihi. Ik wens jullie beide nog vele mooie blog jaren met vele volgers *op naar de 300. Ik doe graag mee voor pakketje 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Leuk zeg!! Ik waag graag een kansje voor pakketje 2. Enne gefeliciteerd he, met zoveel volgers!!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ik leerde je fijne blog net kennen via miss creatuurtje, ik doe graag mee voor pakketje !

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Haha wat geweldig leuk gedaan zeg! Dikke proficiat met jullie volgers! Ik doe heeeeeeeeel graag mee voor pakketje nummer 2! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat een geweldig leuk idee, ik zag het bij miss Creatuurtje (hier was ik al volger). Ik ben meteen volger geworden bij jou. Graag doe ik mee, het linkje staat inmiddels al op mijn blog. Groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Jouw blog kende ik nog niet, maar nu dus wel via Miss Creatuurtje! Wat leuk om zo samen een Give Away te doen, ik doe graag mee (voor pakketje 1). En ik zal binnenkort je blog eens doorsnuffelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wat hebben jullie dat samen leuk bedacht zeg en zo prachtig getekend...super origineel!! Ik kom ook via Trui hier terecht en volger geworden, ik kende je blog nog helemaal niet (schaam)...maar nu dus wel:-) Beide pakketjes zijn heel erg leuk, maar ik ben het meest fan van pakketje nummer 2! Ik ga een linkje plaatsen!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ook hier wil ik graag mijn kans wagen voor pakket nr 1.
    Volgen deed ik nog niet, maar daar is nu verandering in gekomen :)
    Een linkje plaatsen, dat gaat nu direct gebeuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ooh wij volgen je ook (ik kende u nog niet) wij doen mee voor pakket nr. 1
    Ook plaatsen we een linkje op ons blogje.
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wow super! Ik wil graag pakketje 1 winnen. Reclame volgt op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Wat een ontzettend leuk idee om zoiets samen te doen. Ik doe graag mee voor pakketje 1. Beide pakketjes zijn erg leuk, maar ik heb net de poppetjes bij je gekocht, dus dan is dat kettinkje erg leuk (zal mijn dochter het zeker mee eens zijn). Ik ga gauw eens op de blog van onze zuiderburen kijken. Veel groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Hoi,hoi,
    Ik kon het niet laten de ketting heb ik inmiddels bij je besteld, dus ik zou heel graag pakketje 2 winnen.
    Groetjes Ikke

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Oh my god, geweldig idee!! Ik doe graag mee met pakketje 1 en bij deze wil ik ook nog zeggen (niet om te slijmen maar gemeend:) jullie zijn beide schatjespatatjes!
    Enne: proficiat!!!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Oh wow! Wat gaaf! Je hebt er weer een volgEr bij want deze kende ik nog niet! Van harte met zoveel volgers! Ik doe graag mee en ga voor pakketje 1! Die vind ik zo leuk! Ik heb momenteel ook een give away vanwege mijn een jarig bestaan... Liefs Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Amai, ge zijt een schone zotte dame (ofzo ;)
    Vertaling: grapjassen die jullie zijn,
    dit is leuk bedacht.
    Ik volg jullie beiden al en duim mee voor pakketje 1.

    Enjoy all the attention :)

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Ik heb je gevonden bij Miss Creatuurtje, leuke blog heb je, ik ben gelijk een volger geworden. Bij deze wil ik dan ook een kansje wagen voor deze superleuke give away ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jeetje, dat ik je leuke blog nu pas gevonden heb! Gauw een nieuwe volger heb je er nu bij. En niet alleen omdat ik graag pakketje 2 wil winnen hoor. Ik kom voortaan regelmatig bij je langs. Gezellig.
      Ik ga nog wel even een link op mijn blog plaatsen naar deze give-away.
      Tot blogs. En doe de groeten aan Trui. ;-)

      Verwijderen
  65. Haha, wat een geweldige tekeningen, echt hilarisch! Enne ik doe graag mee, heel graag zelfs! Ehhh...kan eigenlijk niet kiezen, dus even met mijn ogen dicht...pakketje 1!
    enne gefeliciteerd, zal ik een tompouce opsturen om het te vieren ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Haha wat een leuke give-away, en wat een leuke en originele introductie ervan! Ik doe natuurlijk, ook graag mee en wel voor pakketje 1!!! Spannend... afwachten nu...... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Zo leuk!! Dat stripje is hilarisch ;-) ik wil ook nog graag meedoen voor pakketje 1. Een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Geweldig leuk idee hebben jullie samen. Kom hier via miss Creatuurtje. Doe graag mee maar ben helaas niet de enige zie ik, boehoe. Ga voor pakketje 2. Nu duimen!!!! En... je hebt er een volgertje bij hoor, op naar de 300!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Hoi, ik heb me meteen lid gemaakt van je blog op advies van "miss creatuurtje" die ik al geruime tijd ken en volg. Ga reclame voor je maken op mijn blog natuurlijk voor jou en de miss.
    Bij deze schrijf ik me dan ook graag in voor de give-away die jullie doen, welk pakketje er opgestuurd wordt blijft gelijk, ik laat de keuze aan jullie over...
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Wat een ontzettend leuke strip en leuke samenwerking!
    Ik doe graag mee voor pakketje 2! Op naar de 300 ;)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Hallo,ik ben op je blog beland via Rita Janssen en ik moet zeggen je blog is prachtig,gefeliciteerd.Wat een mooie give away ,ik waag ook mijn kans en het pakketje is gelijk.Ik heb mij volger gemaakt.Dank U en groetjes marie-claire

    BeantwoordenVerwijderen
  72. dankzij miss creatuurtje hare kant op deze blog geraakt en wat zag ik al leuke dingen. Ik kom je zeker volgen! En wagen onze kans voor de give-away

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Ben net volger geworden - ik doe zeker mee, wat een mooie give away - het liefst voor pakketje 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Helemaal gemist, maar doe heel graag mee voor pakketje nummer twee!
    (maak je extra kans als het rijmt?) Groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Ook aan de Nederlandse zijde kom ik heel graag mijn gokje wagen hoor!
    Ik doe graag mee voor nummer 2! Gefeliciteerd met alle volgers!!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Tof, ik doe graag mee voor pakketje 1 en zal ook nog wat reclame maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Oh leuk idee zo met zijn tweetjes !! en natuurlijk doe ik mee, mijn voorkeur gaat naar pakketje nr.1
    en nog veel succes en op naar de 300!!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Wow, 200 al! En ik ben fan, dus natuurlijk doe ik mee (voor pakketje twee). Nu eens even een blik werpen bij je 'belgische wederhelft')

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Wauw!! Hoe ik die nou heb kunnen missen... En het stripje is zooooo gaaf!!! Kun je die ook winnen ;-)
    Ik doe erg graag mee voor pakketje twee, holladiejee!!!
    Ik vind het een superidee van jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Superleuk dit! Ik doe graag mee voor pakketje 1!!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  81. superleuk, die strip, gezellig zo.
    Ik doe graag mee voor pakketje 2!!

    groetjes Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Wat leuk nu ontdek ik via Trui weer een leuk blog en van harte met je 200 volgers(ws al veel meer)ik ben er nu ook eentje van en ik ga voor pakketje 2 omdat zoals ik bij Trui al zei ik die popjes zoooo leuk vind!!!Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Pakketje 2 is geweldig (1 ook maar voorkeur ligt bij 2). Werd geattendeerd door andere blogster via mail. Zo leuk al die positieve berichtjes. Geweldig.
    Ik ga je zeker volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Wat leuk!

    Greaag pakketje 2!

    Vriendelijke groet en fijn weekend allemaal!
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Ik doe graag mee !!! Voor pakketje twee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Hola, dat heb je ervan als je te weinig blogs leest,dan zou je dit toch zomaar bijna missen! Wat een toffe give away, dames! En van harte met de over de 200 volgers natuurlijk! Ik ga een linkje zetten op mijn blog en miss creatuurtje volgen, dat deed ik volgens mij nog niet (soms kan ik het niet meer bijhouden...).En wat een prachtige pakketjes!!! Nummer 1 is wel mijn ding! By the way, wie heeft die gave strip getekend!! Superleuk!
    Dames, succes met de hieruit voorvloeiende werkzaamheden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Wat een leuk idee om het samen te doen!
    Ik doe mee voor pakketje 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Wat leuk! Ik doe graag mee voor pakketje 2 :-) En proficiat met de vele volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Wauw ... wat een super give away ... ik doe heel graag mee voor pakketje nr 2!!

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Heel leuk, je blog.Ik volg je al een tijdje, samen met nog een aantal anderen, heel creatief ook ;-) Voor mij graag het eerste pakketje.

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Ama waauw! Helemaal onder de indruk dan die schone pakketjes. Werkelijk waar, ik vind meedoen alvast dik de moeite, zonder voorkeur voor pakket. Laat ons zeggen: als ik als winnaar uit de bus zou komen, dan mag je me verrassen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Ik doe mee voor pakketje 1! Geweeeeeeeeeeeeeldig vind ik die!
    Gefeliciteerd met je over de 200 volgers!!
    Bij mij duurt dat nog wel even, maar ik kijk er naar uit!!!
    Ik zal ook een linkje op mijn blog plaatsen!

    Liefs flo

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Wauw, wat een mooie give aways! En wat een reacties, ik ben altijd al blij dat ik 7 of 8 reacties heb. Ik volg je nu, leuke blog, superleuke spulletjes;)

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Op naar de 300!
    Moeilijke keuze, maar toch pakketje 1...

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Oef, gelukkig nog op tijd. Wat een leuke give-away. Ik maak graag een kansje, pakket 1 is mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  96. heb lang nagedacht maar het word pakket 1 waar ik voor ga meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Bij Misscreatuurtje las ik heel lang mee, maar door haar linkje kom ik jouw blog tegen en daar neem ik straks even tijd voor om die wat door te nemen. Wat ben jij ook creatief! De strip is echt tof gedaan zeg: jij met je paardenstaart en Trui met haar stekkerkopje :)
    Schrok me als amateur-pianist wel een breuk toen ik zag hoe jouw arme piano toegetakeld werd. Brrr... wat een mishandeling. Maar stiekem moet ik toegeven dat het toch wel grappig is met dat computerscherm erin.
    Ik ben volgertje geworden en aangezien ik niet kon kiezen, en Trui de gouden tip gaf, heb ik bij haar voor pakketje 2 gekozen en doe ik bij jou heel graag mee voor pakketje 1. Zo is het getob en de vertwijfeling netjes opgelost ;)
    'n vrolijke groet,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Alleen nog maar door naar pakketje 1 te kijken, word ik zo blij...

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Leuk ik ga volgen en doe graag mee voor pakketje 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  100. oh waw! ik ga linken, volgen en hopen op winst van pakje 1

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Hahaha.. GEWELDIG, die strip!!
    Jaah, ik doe graag mee, voor pakketje 2 ..

    Volger zijn ->check!
    Reactie hier ->check!
    Reactie daar ->check! en volgen...yep
    Linkje op blog ->check!

    Rest mij alleen nog maar duimen draaien.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Via Miss creatuurtje ben ik op jouw blog uitgekomen. Ik waag graag mijn kans voor pakket 2!
    Nu mezelf ook nog even aanmelden via haar blog....dubbel kans:)))

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Weer een nieuwe volger erbij. En dan waag ik graag mijn kans voor pakketje 2 (dan kan het Menina-tasje van mijn to-do lijstje geschrapt worden)...

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Leuke give away! Ik zet even een berichtje op mijn blogje.
    Enne ik ding graag mee voor pakketje 1. Duimen maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Also I would like sign up for this super candy.
    I like 1#.
    hugs
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Hahaha lachen die strip! Gefeliciteerd met zoveel volgers!!!
    Ik geloof dat ik nog op tijd ben om mee te doen met deze gave give-away!
    Ik doe graag mee voor pakketje 2 en zal een linkje plaatsen!!!
    Fijne dag x

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Zoo hee dat zijn veel reacties! Ik was helemaal vergeten een berichtje achter te laten... Ik doe heel graag mee! Voor pakketje 1 als dat zou kunnen. Het was moeilijk kiezen hoor.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Ben ik nog op tijd??? ;)
    If so, pakketje 2! Leuk gedaan meiden!

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)