zondag 3 februari 2013

blogwerkplek? en post!

Bij Maddy, zag ik als eerste haar blogwerkplekje. Toen bij Nicole, bij Dinaz, Stins, tisvanjikkes. Misschien nog wel meer die ik gemist heb?? Maar ik vond het zo'n leuk ideetje. Dus hierbij ook mijn blog werkplekje. Ahum het is wel een beetje een troepje hoor.....


Maar goed hier besteed ik heel wat uurtjes achter de computer. De computer staat ingebouwd in de oude piano die ik een jaar geleden kocht bij de kringloop, ik schreef er hier al eens over. De piano had ik natuurlijk gekocht met de bedoeling om op te laten knappen en daarna getalenteerd pianiste te worden....... aja niet helemaal gelukt dus. Maar ik vind het zo gezellig staan, een piano in de kamer (en ook handig om dingen bovenop te zetten). Dus alle hamertjes (zo heet dat toch?) eruit gehaald en computerscherm erin. Links zit ook nog de scanner verborgen. En onder achter het voorpaneel zit de computer zelf en de versterker. Het is ook echt wel een ideale werkhoogte moet ik zeggen, je zit in een goede houding te computeren. De snaren zitten er nog steeds, dus ik kan nog wel harp spelen als ik behoefte heb aan een muzikale pauze!
Het enige nadeel van deze werkplek is dat die een beetje magnetisch is voor rommeltjes.......
 Maar ach ik ben dol op rommeltjes, knutsels en frutsels (en er kan altijd nog meer bij hoor).

Ik wil jullie ook nog even laten zien wat ik (en Siem) van Susan hebben gekregen. U weet wel deze knutsel frutsels engelen mevrouw ;)
Ze maakte voor Siem een portemonneetje van een melk(?) pak en een oud stripboek. Hoe grappig! Op foto is het niet zo goed te zien helaas. En een Sjors & Sjimmie sleutelhanger, een lief papieren engeltje en een hele berg zelfgemaakte enveloppen. Dus ik kan weer even vooruit hiermee. Thanx Susan!



Wie het trouwens ook leuk vind om haar blogplek te laten???? Gaat uw gang! Ik ben best benieuwd......

51 opmerkingen:

  1. Wat origineel, om een oude piano als computerplek om te bouwen! :-) Misschien laat ik mijn plek nog zien, eerst opruimen/schoonmaken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, wat gaaf, je computer in een piano! Enne, leuke post gekregen joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniaal, deze week worden alle piano's in alle kringwinkels verkocht, dat kan niet anders!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf je pianocomputer kast, ziet er zo gezellig uit. Mijn plek is de moeite niet waard haha, die laat ik echt niet zien. Nou ja misschien als ik eerst 2 weken heb opgeruimd.
    Enne.... ik kreeg ook deze post van Susan, want ook Christian had zo een portemonneetje gewonnen, yeah, leuk hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig zo'n piano-computer/werkplek/rommelmagneet! En wat een lieve post!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij hebt wel een heel aparte blog plek ... heel erg leuk bedacht ... en die gedachten over een piano ... ik heb ze ook zou dolgraag leren spelen maar ik heb dus echt geen plek voor een piano ... en ik ben ook niet echt muzikaal en misschien nog wel het belangrijkst .. ik heb al zoveel hobby's ...

    Fijne zondag ... groetssss Ger@

    BeantwoordenVerwijderen
  7. owwwwwwwwwwww dit is enorm leuk zo een werkplek...en ik hou ook van van rommeltjes her en der ☺

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed idee! In plaats van sonates blogjes :-)...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat jij ook je plekkie hebt laten zien aan ons! Die troepjes? Ach, die horen erbij toch? Ik hou niet zo van dat cleane, het moet lekker leefbaar zijn. Die piano is wel multifunctioneel zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh die oude piano ja... wat leuk!! Mijn blogplek is niet fotoproof, moet nodig een likje verf hier en het bureau is helemaal afgebladderd (is dat dan niet ook weer hip?) maar super leuk idee. Zal eraan meedoen, maar nog even geduld!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat eens super gezellige werkplek, ik hou er van.
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk idee! Mijn blogplek is op de bank met mijn laptop op schoot....niet heel spannend dus om te laten zien...liefst in pyjama...:)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Altijd leuk om iemand z'n werk- of blogplek te zien. Mijne is meestal een rommeltje, omdat er eigenlijk altijd wel projecten rond slingeren. Ik durf er nooit zo goed een foto van te maken.. Ik hou van chaos op de tafel :P Mijn werktafel staat in de huiskamer, achter een muurtje, waar ik net mee kan loeren naar de vt, rommelig, maar heel gezellig dat wel!
    Groetjes Josine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ontzettend leuk!
    Die van mij ga ik misschien ook nog een keer laten zien. Het is gewoon aan de eettafel, maar die is ook best leuk om te laten zien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk idee van die piano! Mijn blogwerkplek staat hier: http://hethuisvanroosenbeer.blogspot.nl/2012/05/home-sweet-home-8.html

    Groetjes, Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig zeg, een piano omgebouwd tot computerplek, vind het heel origineel en het staat ook errug leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tof gedaan, met je piano! en zo gezellig, liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mijn plek staat erop!
    Dat gezegd hebbende: mijn complimenten voor je piano-bureau, echt cool, had 't al eens gezien, maar het blijft cool! En cadeautjes per post zijn de beste!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Haha, ik blog altijd op de bank, met grote berenpantoffels aan, roze krulspelden in mijn haar, een blauw/witte bolletjes trui en mijn favoriete knalgele joggingbroek. O ja, een een groen (geheel op natuurlijke basis) maskertje op, kan gelijk mij huid even bijtanken... En de witte poedel van mijn tante met zijn roze strik in zijn haar en diamanten halsband om ligt dan gezellig links naast mij en rechts mijn dienblaadje met chocolaatjes en een advocaatje met slagroom.
    Klopt het een beetje met wat je had voorgesteld?
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bedoel, wat is gekker...bloggen achter een piano of zoals ik dat doe...
      Mmmm...ik geloof dat je mij maar niet al te serieus moet nemen vandaag!

      Verwijderen
  20. Wauw, mooie werkplek! Een hele echte computer inbouw kast-met harp!
    Ik ken iemand die van haar oude piano een heel buffet achtig iets heeft gemaakt...
    Doe je de klep open dan staan er allemaal drankflessen en glaasjes... leuk voor een feestje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heb je een ontzettend leuke blogwerkplek! Ik ben jaloers, ik zet met de laptop meestal waar het toevallig uit komt...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je blijft een heerlijk origineel mensch!
    Wie kan er nu zeggen dat ie blogt vanuit (of vanaf? haha) zijn piano!??

    Ook ik zet de laptop willekeurig neer, in bed, op de bank, op tafel.
    Nee, nog niet op de wc...haha.

    Zie ik daar nu toevallig mijn kaart nog staan? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Maar wel een héééééééél leuk troepje toch!? Fijne blogplek, maar ik ga toch de inhoud van mijn piano laten zitten denk ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een gave blog-werkplek heb je zeg! In een piano... Hoe verzin je het. Zo tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nu heb ik er een beeld bij wanneer ik een bericht van jou krijg! Al pingelend stuur je zo'n bericht het web op! Welk deuntje speel je dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ohw, daar zit jij altijd!! Wat een fijn plekje!!
    En die piano, die is zooooooo gaaf!!!!
    Enne, volgende keer wel weer reageren op Jikke's slaapfoto's hoor! Ze was hevig teleurgesteld. 'Maar mama, ik ben toch speciaal voor Merula zo lief gaan slapen?'...............;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh, dat durf ik echt niet op de blog te zetten, het is er altijd veel te rommelig :) want ik deel dit nog met mijn partner.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik kom via via bij je terecht en zie gelijk de meest waanzinnige blogplek ooit!!!! Zal de mijne ook eens laten zien, DE keukentafel met bovenop tante Til (de roze laptop) en meestal wel 1 of 2 poezen, heel gezellig.
    X Esther (Espiratie.blogspot)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Schitterend! (ik zou meteen wensen dat ik ook plaats had voor een piano)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een super-origineel plekje, echt leuk om zo'n oude piano te gebruiken om er een moderne computer in te zetten! Ik word er blij van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuk computerplekje. Ik zal morgen mijn maandag blog werkplekje laten zien, De andere dagen is het meestal met de laptop op schoot op de bank. Dat is niet zo heel interessant.

    En wat een leuke post heb je van Susan gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een ontzettend gaaf idee, die piano!! Echt super leuk! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hahaha, zo heb ik nog nooit eerder een piano gebruikt zien worden. Super cool! Daar valt mijn werkplekje bij in t niet hoor, maar zal m zeker een dezer dagen eens gaan posten. Leuk idee!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik vind jouw blogplek wel gezellig! Juist met die rommeltjes.
    Ik heb nog geen vaste blogplek, dat bloggen van mij gaat tussen verhuisdozen in hè

    BeantwoordenVerwijderen
  35. wauw wat gaaf zo in de piano! Mijn blogplek is daar waar het uitkomt, maar meestal met mijn laptop midden op tafel tussen alle hobby rommel...

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Super coole werkplek en gelukkig je houdt ook van chaosjes. Da's nou net de reden waarom ik mijn echte werkplek NIET laat zien-CHAOS. Het liefst zit aan de eetkamertafel met zicht op hond en tuin-hoe burgerlijk. Veel plezier met je fijne post en een mooie week-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik zit op dit moment op de bank met de laptop op schoot, dan is jouw blogwerkplek toch wel een stuk origineler. ;)

    De post die je hebt ontvangen is echt ontzettend gaaf! Enne nu heb dankzij jou weer weer een nieuwe blog erbij om te volgen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een originele werkplek. Ik zou voor die snaren desnoods een groot memobord maken en dan niets meer aan doen! Helemaal top zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Dit is wel een bijzonder leuk blogplekje! Zit ik aan m´n eettafel naast een dooie narcis! leuk blog volg je met plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Heerlijk, lijkt me een superfijne werkplek!!!!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Moehahahaha, ik moet altijd zo hard om jouw lachen!
    Is jouw buurman ook een lekker ding? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Stinkend rijk en heul hoogbejaard!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Haha! Hoe verzin je het...Maar een piano in je kamer is inderdaad altijd goed!
    Enjoy!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat origineel!!! En werkplek ingebouwd in een oude piano van de kringloop. Ik zeg briljant!!!

    Liefs Lisanne
    lisannevandeklift.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  45. confronterend dit :-$. Ja echt balen en wat een gedoe maar ja is niet anders, nu lekker priegelen op de mobiel. Ben weg van de piano!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. confronterend dit :-$. Ja echt balen en wat een gedoe maar ja is niet anders, nu lekker priegelen op de mobiel. Ben weg van de piano!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. super blog plekje heb je!!!
    Dus hier worden jou hilarische verhalen bedacht :-)
    enne het antwoord is ja :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  48. dat zal ik volgende week even uittesten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  49. En steeds als ik hier ben, denk ik... Ik moet meer andermans blogs bijhouden. Vooral deze!
    Tof idee... Computer in piano!
    Leuk je ooit in de rechtbank te ontmoeten. Wel ff zeggen dat jij het bent he?!

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)