donderdag 7 februari 2013

deze week zag ik (nummer sekstiåtte) Noors voor nummer 68

Deze week zag ik:

...... dat er bij de buren was ingebroken. Ze waren niet thuis. Slot uit de voordeur gesloopt en huis overhoop gehaald op zoek naar geld.

Maar ja dat is eigenlijk helemaal niet zo leuk om te melden hier.......
Zal ik dan maar gewoon de foto's laten zien van de leuke post die ik kreeg? Daar word iedereen toch altijd wel blij van toch? 
Ik deed een swapje met Thea. En kreeg dit moois:




En ik werd ook Blij verrast door Gina. Ik schreef er al eens eerder over hier. De onbekende mevrouw die mij zo af en toe leuks stuurt. En post die je niet verwacht is stiekem nog leuker! Maar ik moest wel lachen omdat ik al wel een mailtje van Gina had gehad omdat ze vergeten was om postzegels te plakken op de envelop. Toen ik thuis kwam bleek dat de envelop ondanks dat er geen postzegels op zaten toch gewoon bij mij in de brievenbus was beland. 
Ha! Lekker puh Post NL!







Deze week zag ik is iedere vrijdag een blik op de afgelopen week. Kijk voor alle andere deelnemers links boven in de 'deze week zag ik' pagina.

Fijn weekend alvast. Ik moet eerst nog kindjes gaan schminken op school straks ivm carnaval....... Ik had al 'ja' gezegd toen ik later pas bedacht dat ik dan natuurlijk ook verkleed moet komen. Zucht. Ik vind carnaval eigenlijk niet zo leuk. Maar goed mezelf straks toch maar in dat indianen pak hijsen...... uch

26 opmerkingen:

  1. De post verdient genoeg aan ons hè, dus dat mag wel een keer. Je hebt echt leuke post ontvangen!
    ow en die inbraak, waardeloos dat soort dingen hè :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw mooie pakketjes zeg! Ik plak weleens stiekem een postzegel minder op de envelop. Het komt gewoon altijd aan! Enne, wordt het nu niet meer donker of licht in Noorwegen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Getverderrie wat vervelend zo'n inbraak. Het idee dat ze aan je spullen hebben gezeten, bah.
    Leuk dat ik door het lezen weer iets nieuws heb geleerd van je: een swapje hahaha wat een ontzettend leuk woord!
    Wat bijzonder dat iemand je post stuurt toch? Fijn weekend alvast Merula!
    Groetjes Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat voor leuks allemaal in je brievenbus!!
    Die inbraak bij de buren is helemaal niet zo leuk :( Lijkt wel of ieder dorp/gemeente/stad met dezelfde plaag te maken heeft... Ook hier is het dagelijkse kost geworden terwijl zo'n dingen hier vroeger maar zelden es voorkwamen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niets zo leuk als mooie post-het maakt je dag! En best scarry-inbrekers bij de buren-wij hebben dat 2 maal meegemaakt in de grote stad-tijdens de EK. Ze weten gewoon hoe of wat. Let dan ook op met de Carnaval. En ook ik vind Carnaval niet leuk-eigenlijk helemaal NIX. En elk jaar moet ik met de peuters-ik doe al gek genoeg het hele jaar rond. Volgend jaar neem ik vrij-dat zeg ik al jaren! Maar schminken is wel leuk-succes met je idianen-rol-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha, alaaf zullen we dan maar zeggen he. Hier kwam net de hele basisschool van om de hoek al verkleed in de jaarlijkse optocht voorbij lopen. Vanachter het raam toch gezellig om naar te kijken!

    Fijne post heb je gekregen, om heel blij van te worden.

    Carnaval ze Hiawatha ;)

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke post, maar wat ontzettend naar voor de buren, wie doet nou zoiets! Anyway, ik ga er vanuit dat je inmiddels als indiaan een toffe carnavalsdag aan het beleven bent? Ik heb zelf ook niks met carnaval, maar goed met kids op een katholieke basisschool ontkom je er niet aan. En wat ik dan wel weer leuk vind is om voor de kinderen een verkleedpak te maken! Ze zijn nu ook lekker feest aan het vieren op school, en straks ga ik lekker kijken naar hun optredens! Maak er een mooie dag van. PS: de zon schijnt, bij jouw ook? heerlijk! Groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat naar voor je buren.... wel mooi post zeg. In Utrecht is carnival niet zo groot (volgens mij! and what do I know??) dus success met schminken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellige post en gratis bezorgd nog wel, haha! Ik moet zo meteen om 12 uur ook gaan schmincken, alleen mijn eigen meisje dan... die stond vanochtend al om 6 uur naast mijn bed te springen. Ben ook niet zo van carnaval... Maar toch: alaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. He gats, lijkt me vreselijk als er ingebroken is bij jezelf of bij een bekende... Anyway, wel super leuke post! En wat een geluk dat hij toch binnen is gekomen ondanks dat er geen postzegel op zat. Misschien houden de posterijen wel een lijstje bij waar alle dames op genoteerd staan die af en toe wel een postzegel-technische-meevaller mogen krijgen omdat ze ontzettend veel post versturen en ontvangen ;) (heb een rijke fantasie haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Verschrikkelijk als ze zomaar naast jouw huis inbreken! En gelukkig was het niet bij jou. Leuke post om te ontvangen, die swaps.
    Succes met je verkleed- en schminkpartij, ik ben ook geen carnavalfan.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke post! Hier is het carnavals technisch gelukkig nogal rustig...Ik vind er niks an!
    Fijn weekend en alaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo dat was een volle brievenbus! en wat naar voor je buren, ga hier zo ook maar weer eens even extra goed checken of onze sloten nog goed zijn :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat naar voor je buren en ook zo dichtbij ineens. Mooie spulletjes heb je gekregen. Krijgen we nog een foto te zien van jou in indianen outfit?

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Owww leuke post heb je gehad zeg, enjoy it.
    En wat enorm vervelend zeg voor je buren , maar ook voor jou toch behoorlijk rot om te zien..zo dichtbij.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wij vieren carnaval volgende week, laatste dag voor de voorjaarsvakantie. ik mag als heks :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hahahahaha wel een foto van jou in indianenpak natuurlijk hihi,
    je hebt weer veel moois gekregen :-)

    fijn weekeinde,
    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Haha, fijn carnaval vieren! En hé, wat naar van dat inbreken... Wel fijne post gehad! Hopelijk krijg je deze week ook mijn pakketje aan - als ik het eindelijk eens op de post ga doen... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie post heb je gehad! Je hebt het ook zo leuk op de foto gezet. Schminken is wel leuk, ach en een beetje Indiaantje spelen... kun je nog even wat van je jeugd herleven misschien?? Het scheelt al een stuk dat je niet de enige bent die er zot bij zal lopen, hihi! Veel plezier toch maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Als ik dat zo zie... denk dat ze verkeerd zaten ;) ze waren volgens mij op die pakjes uit!
    Neeeeeh.. grapje (kan dat al...?). Dat was zeker wel even schrikken, om het slot zo toegetakeld te zien. Wel een geluk dat ze niet thuis waren, maar je krijgt er toch de kriebels van.
    De post daarentegen (mét mazzeltje van de postNL, ha!) dat is toch een gezellig begin van het weekend.

    Nog een hele fijne zondag!
    (en eigenlijk wacht ik nu natuurlijk op de indianen-foto :D )

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke spulletjes, vooral die jaren ('20?) foto, een soort zigeunerkindje-met-traan ;) Wat ik me afvraag: hoe bewaar je dat soort kleine spulletjes op een goede manier? Bij mij zou het een puinzooi worden. Stal je ze mooi uit?

    Sterkte met carnaval!! ;) Ik ben er ook niet van, maar ik kom dan ook niet uit het Zuiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. echte post in je echte brievenbus blijft toch het fijnste wat er is....:-)
    xxSas

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heerlijk vrolijk al die post die je krijgt!
    Dat warmt je wat op in deze koude carnavalsvakantie toch?
    Ik vind carnaval ook helemaal niks hoor, inderdaad de kleuters op school wel leuk en mooi als ze nog zo klein zijn maar dan houdt het op hoor ook voor mijn tienerkids overigens.
    De een is op de schaatsban en de ander gewoon aan het bijverdienen.
    Ben je inmiddels indiaan af?
    Wel lief zo'n schminck moeder hoor wat zouden we zonder jullie moeten?
    Fijne week
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Deze week zag ik je mooie blogplek en genoot van je foto, ik had het al eens gezien maar het blijft leuk, echt Merula. X

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)