vrijdag 15 februari 2013

Deze week zag ik (nummertje eh eh ben even de tel kwijt....)

nou op de valreep nog een 'deze week zag ik-je'






Deze week zag ik: Valentijnsdag op veel blogs voorbij komen!


En deze week zag ik: de wasstraat van binnen (je weet wel met die enge flappers tegen je raam! van die mega roterende borstels en dat 'droogwieltje wat recht op je af komt en net op tijd omhoog gaat! Fiew!)



De andere 'deze week zag ik' deelnemers kun je in de paginabalk linksboven vinden!


Gegroet.

19 opmerkingen:

  1. Ik vond het als kind altijd superspannend om in de auto door de wasstraat te gaan!
    Weer even helemaal in het jeugdsentiment hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh-cool-je bent in de auto blijven zitten-ben benieuwd of zoonlief erbij was...
    Lijkt me super spannend. Mooi weekend-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker weer een schone auto! Rijdt toch altijd een stuk lekkerder, fijn weekend, lieve groet Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja fascinerend altijd weer die autowasstraat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik blijf altijd in de auto zitten, vind het zo leuk dat al die borstels op me afkomen! Ze kunnen mij lekker toch niet natmaken na na na na na na!
    Je moet maar op het idee komen om hier foto's van te maken... subliem!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf die wasstraat, en eet smakelijk vanavond ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vind het altijd een beetje het "attractiepark" gevoel zo een wasstraat hihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vindt Siem zeker spannend die wasstraat of niet? Geen Valentijdscadeau voor jou begrijp ik? Ik ook niet hoor , wel 2 kaartjes van blogdames :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een lief kaartje daar op de achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk te zien wat jij zag :-)

    Fijn weekend, groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind de wasstraat altijd leuk! Het is een soort van avontuur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gelukkig ben ik niet de enigste die de wasstraat nog steeds leuk vind. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Whaha de wasstraat!
    Enne valentijn? wat is dat ? oh wacht ik had ook iets in de bus dit jaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. haha, ik zie je al gaan in die wasstraat! Heb je hard gegild?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oh wauw! groovy in de wasstraat!
    (onze auto past er helemaal niet in)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hihi ik blijf ook nog steeds in de auto zitten als hij door de wasstraat gaat. Vind het nog steeds zo leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)