dinsdag 26 februari 2013

paniek?

sssssst zachtjes doen hoor. Man is aan het nadenken enzo. Schijnbaar heb ik gisteravond iets verkeerd gedaan met de computer. Awel ik heb gewoon per ongeluk op het stroom-uit knopje gedrukt terwijl die aan het opstarten was. Gewoon gaan slapen want ik had niet het idee dat ik iets heel erg verkeerds had gedaan. Nou mis dus. Computer was gecrasht en deed niets meer vanmorgen. Oei oei. En nu is man dus al z'n hele vrije dag bezig om dit te fixen..... 

En ik geloof dat het inmiddels wel aardig gaat lukken hoor! Er zijn op dit moment nog wel wat dingetjes kwijt. Maar het werkt allemaal in ieder geval weer. Fiew da's best een beetje schrikken.
Dus voor nu hou ik het even kort (op trouwe iphone) en ga weer even aan man vragen of die misschien nog iets te drinken wil en vertellen hoe knap en slim en lief die is!
Als het hier de komende tijd zeer stil is heeft man gefaald ;)


30 opmerkingen:

  1. Oef, erg hoor. Hoe deden we het ooit vroeger zonder computer hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oef hoop je snel weer uitgebreid te lezen.....ook voor manlief :)
    X Esther (Espiratie.blogspot)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou da's wel even schrikken maar wel fijn dat jou man er verstand van heeft! Die van mij heeft dat niet :-). Ik hoop voor je dat alles weer snel in orde is en we weer leuke berichtjes van je lezen. Liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ai ai Gelukkig heb je een knappe, lieve, slimme, aardige man die dat voor je kan fixen enne goed verwennen helpt zeker, ik hoop dat het hem gelukt is, niets erger dan op hol geslagen computers wah!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geef hem maar veel lekkere dingetjes bij het drinken, je weet liefde gaat door de maag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als ie dat kan oplossen is ie inderdaad slim;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als het stil blijft heeft manlief niet gefaald hoor :-) Híj heeft tenslotte niet aan dat knopje gezeten! Als het hem lukt is hij wél superslim, dat mag hij best weten!
    Wens hem maar veel geduld.
    Groetjes, Machteld.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi ik ben het helemaal eens met machteld anoniempje. Hihihi moest wel lachen om je laatste opmerking. Whahaha gek lief mens :). Knuff!

      Verwijderen
  8. oei...maar dat komt vast wel goed, ik vertrouw op je man. X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oooooeiiiii hoop dat het allemaal goed gaat komen!
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Succes. Ik heb gelukkig hier een eigen ICT-er in huis. Is ook wel nodig met zo'n digibeet als ik.
    En, aanvaard hij de kopjes koffie en versgeperste jus?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Owjee dat is wel even ellendig als de computer nu stuk is. Aan de andere kant hou je dan waarschijnlijk wel zeeën van tijd over voor andere dingen ;-P

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha, ik moet zo lachen! Dat is hier ook altijd zo. Als de computer crasht wordt er gelijk naar mij gekeken: wat heb je weer allemaal gedaan?? Uhhh niks??! Hoezo? En dan inderdaad de adem inhouden als hij aan het repareren slaat.... hopelijk lukt het!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hihihi errug .... nouja t komt vast allemaaal welw eer goed toch?
    (ik doe t ook wel eens gewoon op t aan/uitknoppie, is dat dus werkelijk ehmm niet goed... zal me voortaan inhouden en braafjes afsluiten klikken)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oeps.... zou zo iets van hier kunnen zijn....
    Ik hoef maar naar een computer te kijken en hij crasht... Lang leve de handige mannen ;-) !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oei, maar gelukkig heb jij wel zo'n slimme Bob de Bouwer man die het weer kan maken! (dat mag ik allemaal zelf doen, maar ik doe het wel met vloeken erbij) Met een lekker koekje bij de thee is hij zo klaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Succes met je pc-problemen, hopelijk krijgen jullie het gefixt! Afwachten weer, het is allemaal leuk en mooi zolang het werkt niet?
    Groetjes, rita.
    We zien je wel weer verschijnen, of niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Onee, en arme man :p
    Wens hem maar veel succes met deze klus ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Tussendoor nog een nekmassage, koffie zoals hij hem het liefste heeft en heel, heeeel vaak fluisteren dat ie zoooo knap is, dat ie dat allemaal kan maken. Ik duim voor het herstel!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ooooh,....
    Zo herkenbaar dat de man het weer moet fixen, van computers snap ik alleen iets als ze gewoon doen wat ik wil ;-)
    Ik ga duimen hoor dat je snel weer van alles kan plaatsen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. O boy o boy.... Er zullen wel wat woordjes gezegd zijn....;(

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Las volgens mij ergens anders dat Man succesvol was :D Ta Da!!

    Technologie he.. zoveel kennis en mogelijkheden, maar één klein mini knopje indrukken (ja. oké, toevállig tijdens het opstarten..) en die hele technologie is nergens meer!

    ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Toitoi aan man! Komt vast goed! Toch ingewikkeld, ben ook blij met zo'n techneut als vriend die alle lastige technologische probleempjes zo kan oplossen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oei...en nu maar hopen dat het goed komt...
    Hetkomtgoedhetkomtgoedhetkomtgoedikgeloofinjemanhetkomtgoedhetkomtgoed!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoe... mannen kunnen toch niet falen??? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hi Merula! I'm started a interntionel snailmail activity in my blog. This activity only for blogger of blogspot. Are you want to join? If you want join, ıt' here;

    http://delikitap.blogspot.com/2013/02/postcard-kardesligi-etkinligi.html

    Love from İstanbul in Turkey!!! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)