dinsdag 19 februari 2013

tadaa 2


Jeetje wat waren jullie nieuwsgierig!!!!! 
Slapenloze nachten hoor, whoehaha!
Maar wat zat er nou toch onder de 'tadaa'?
(wij noemen dat ding hier in huis een tadaa.....)

 Maar jullie dachten dus dat er misschien een taartje onder zou zitten (met serpentine?)? Of dat ik er huisdieren onder zou verstoppen (een hele dag!? jeetje....). Of iets als een gerecycled indianenpakje (ehm?), een nieuwe camera, labeltjes, of zelfs een echo van aankomende spruit (nee nee dat zou absoluut niet de bedoeling zijn! heb handen al vol aan 1). Nope geen haakwerkje of goocheltruc, geen masker en ook geen nieuwe gefabriceerde malletjes, maar jullie komen wel in de buurt! 
Een feestvarken (oei oei bijna) 
Iets zelf gefreubeld wellicht met feestelijke beestigheden (jaja beestig-heden en geen bezig-heden, 
(ik heb altijd zo'n lol om woord grapjes!).

En ja jullie hadden gelijk inderdaad iets voor in m'n winkeltje. :)

Ik presenteer jullie de nieuwe collectie:



********* feestbeesten! ***********



of 'party animals' 
(maar dan moet ik altijd aan die kale gabbers boink boink muziek denken...)

Maar goed 'feestbeesten' dus. Feestelijke beestelijke kaarsjes houders, leuk voor bovenop je verjaardagstaartje of cupcake. 
Of sfeervol voor op de kast. Gezellig bij een ontbijtje op bed en zo kan ik nog wel even door gaan hoor!




en ja dit is een tapir....



te koop in de merulala winkel.
www.merulala.nl



En ik weet niet hoe ze dat geraden heeft, maar ambela, had dus echt
'feestbeesten' geraden!
Hoe vind je die? Het was overigens ook helemaal niet de bedoeling dat iemand het echt zou raden eigenlijk.... moet ik me weer aan m'n woord houden en naar het postkantoor gaan. Ambele stuur je me even je adres op dan (merula at home punt nl)?

En alle andere, ik heb erg moeten lachen om jullie nieuwsgierigheid!

40 opmerkingen:

  1. Ambela kent haar zelf en zet nieuwe spulletjes ook meteen in de winkel. Merula deed dat ook. Dus was het niet zo moeilijk om onder het kopje nieuw te kijken. Haha! Ik had ook kunnen zeggen dat ik helderziend was , dat was misschien leuker geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. P.S de eervolle vermelding is genoeg , iedereen weet nu dat ik heel slim ben. Bespaar jezelf het postkantoor! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha super leuk! En ook geweldig gepresenteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, lol, vooral de reacties hierboven! Leuke feestbeesten :)

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe verzin je het toch steeds weer? feestbeesten, hoe leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahahaha, geweldig; wat een idee!!!
    Good for you, Ambela!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh wat gaaf,ik vind het bijna jammer dat mijn kids hier te groot voor zijn,ha,ha....;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, nee, dat had ik niet kunnen raden! Wat zijn ze leuk!
    En jouw vrolijke hoofd ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hahahaha wat een lol! Zeker nu we weten hoe Ambela aan de oplossing komt! Maarrrr...wat een leuke beesten heb je er van gemaakt. Je kunt er volgens mij ook wel een pen in doen. Multifunctioneel! Lieve groeten Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ohhhhh :-) leuk( sprak de van nieuwsgierigheid geknapte vrouwe silliesullie)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je feestbeesten zijn cool!!
    Hoera voor jou en de feestbeesten!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. W a U w!!!!!! Ik vind ze echt TE leuk. Kan dat? iets te leuk vinden?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh ze zijn weer leuk! Ik ben groot fan van je werk! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo leuk voor op een taart of op de kast! Zat ik er net naast met mijn feestvarken!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, wat zijn ze leuk!!! Dat had ik nooit geraden, heb ik ook niet dus. Knap van Ambele!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk, het was het wachten waard................hoop dat je er veel van verkoopt. X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hee, maar dit is toch gewoon een hele goeie goocheltruc! Je hebt super leuke feestbeesten in elkaar gegoocheld! Ik vind ze echt geniaal weer!
    Jij bent een leuke!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. En hebben ze echt geen last van dat gaatje in hun rug? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ze zijn leuk!!!
    Maar minstens zo leuk vind ik de 'tadaa' hihihi, herkenbaar :)
    Zo heet bij mij bijvoorbeeld zo'n houder voor een rol tape om dozen mee dicht te plakken een 'ieieieieieiep'! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Merula,
    Ik denk ik pak een bakje koffie, laat het koekje liggen, want ik ga bij Merula overheerlijk taart zo zien.whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
    Maar wat een leuke spullen heb je voor in je winkel zeg!!
    Ik was echt benieuwd whaaaaaaaaaaaaaaaaa.
    Lieve groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat zullen die gefeest hebben onder die kap hihihihi
    Zijn wel heeeeeel leuk hoor!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat zijn nog eens superleuke feestbeesten. Hier houden wij altijd feesten zonder beesten, lekker vegetarisch ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ze zijn leuk! Dat had ik nooit bedacht... Vrolijke boel zal het geweest zijn onder die Tadaa!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heee wat leuk zijn ze! Vooral die tapir!
    En ja Merula, ik heb een knalroze poepschepje! En ook nog bij de kringloopwinkel gevonden zeg ik je! Voor 10 cent! Ja, dan maakt het mij niet uit of er al andere poepjes mee geschept zijn....

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh wat leuk! Ik kreeg er vorig jaar ééntje in't goud op een cupecakeje van een vriendin :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk zijn ze zeg (vooral die tapir, die heb ik dus echt nog nooit in t plastic gevonden)! Ben er toevallig nu zelf ook mee bezig, helaas alleen huis-tuin-en-keukenvee (en n verdwaalde olifant).
    Ik zag dat je n 'give-away-lijstje' hebt, mag ik er ook op? Kijk maar eens bij www.miafaa-met-keintjes.blogspot.com, zelfgemaakt en getest!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Haha, die Ambela. Leuke dingen heb je gemaakt voor je shop !

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Héhé wat een leuke diertjes heb je gemaakt,dat had ik nog nooit gezien.Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Haha leuk hoor!!
    En ook jij bedankt voor de super leuke spulletjes!
    Ik ga het morgen op mijn blog zetten :-)

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)