vrijdag 8 maart 2013

deze week zag ik.... (數量70) dat is Chinees voor nummer 70

Deze week zag ik: de stellage boven de tafel en aan de lampen weer versierd worden met paasdingen!
Joehoe.






Tijdens het in elkaar zetten van dit blogje dacht ik dat het misschien ook wel grappig was om te laten zien hoe de paasversiersels er vorig jaar hier uit zagen. Dus heb die foto erbij gekocht.... en kijk eens.....


oeps! Dat ziet er toch wel bijna helemaal hetzelfde uit...... Ik zou eigenlijk iedere keer wel flitsend nieuw en verfrissend willen zijn, maar haha nee hoor ik ben gewoon een suffe saaie muts! Die jaar na jaar blij kan worden van dezelfde dingen.


39 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er heerlijk vrolijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vrolijk gezicht, die paaslampen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. rituelen zijn prettig!
    En waarom iets wat goed is veranderen?! MOOI!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik word er helemaal PAAS-BLIJ van....:)))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Maar dit jaar hangen er spulletjes uit de Merula-shop in! Da's toch een groot verschil!! Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. owww wat sweet zeg, zeer gezellig
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoor! Lekker vrolijk.
    Enne, volgens mij ben jij niet echt het type saaie muts ;-)
    Fijn weekend!
    Liefs, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er echt super uit! Maakt toch niet uit als het er elk jaar het zelfde uit ziet? Ik ben ook elk jaar weer dolgelukkig met dezelfde versierde kerstboom als het jaar er voor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Complimenten voor die stalen constructie zo, super handig! En waarom veranderen als het helemaal leuk is? Het ziet er geweldig uit zo! LIefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi hoor :-) ik word ook blij van dezelfde dinge (erg voorspelbaar!)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oo wauw wat super vrolijk,echt heel erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er weer paasbest uit! En waarom leuke dingen veranderen??

    BeantwoordenVerwijderen
  13. vindingrijk.. zo'n rooster op de lampen
    ik vind het toppie !!!

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat super vrolijk!! ik vind het juist leuk om die bekende dingen weer te zien, zo ook bij de kerstboom optuigen. Gewoon elkaar jaar iets erbij, een bonte verzameling :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijke creatie enne niks saais aan haha
    xe

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er weer blits uit-en wat is mis met hetzelfde? Fijn dat je zo tevreden bent-ik vraag mister om onze mega echte hazelaar struik te snoeien morgen. Ik wil ik ook Paas-vrolijkheid. Mooi weekend-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou, dat valt wel mee, hoor.
    Het staat héél gezellig boven je tafel....

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Niks saai, continuïteit noemen we dat :). Laat de sneeuw maar komen dit weekend, jij hebt de paashaas al binnengehaald.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat is juist tof (en profijtig!). Het ziet er geweldig uit: genieten maar!
    liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ziet er gezellig uit! Gave lampen trouwens :D
    Ennuh niks saai, het was gewoon erg goed versierd!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Erg mooi! Ook al was het vorige jaar bijna hetzelfde... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het hangt er ook maar heel kort, mag best weer hetzelfde zijn, super vrolijk toch! Wordt een stijve nek na Pasen van steeds omhoog te kijken :-) Btw, zag een paar schoenen aan een verkeersbord hangen vandaag ... jammer genoeg mijn fototoestel niet bij (huhh??)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind het prachtig! Daar zou ik ook vrolijk van worden! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Echt heel leuk zo'n systeem boven de tafel! Het ziet er zo vrolijk uit! Jammer dat hier niet eens de lamp blijft hangen, laat staan zo'n systeem.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ik dacht al, dit heb ik meer gezien...........maar nog steeds leuk ! X

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik vind het juist leuk om elk jaar dezelfde versieringen tevoorschijn te halen, dat is het mooie van dit soort ritueeltjes. En die zijn bij jou wel heel vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Aha, dus vorig jaar wel stiekem met een snoeischaartje de Efteling in geweest en dit jaar bij de buren?

    BeantwoordenVerwijderen
  28. ohhh, zo'n vrolijke kleuren! ik doe nooit wat met pasen maar misschien moet ik dit jaar iets gaan doen:-)
    nummer 70 is kip kerry ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Jaahh gezellig die paasversiering! Zo heb je binnen toch een lentegevoel.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  30. nou suffe saaie muts.... het ziet er prachtig uit ! Heel gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Zo toch de paastakken kunnen scoren. Ziet er super uit en niks dufs saais aan. Gekke muts! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Dit is veel leuker dan paastakken gewoon in een vaas, echt super gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Aaahw, hetzelfde als vorig jaar of niet, ik vind ze heel gezellig staan!
    Paas-stellages, hoe kom je er op :)

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)