vrijdag 29 maart 2013

deze week zag ik ( número dos setenta) dat is nummer 72 in het Spaans






deze week zag ik:

Vrolijke lente post! Ik had namelijk de give away gewonnen van Mamanon. Een vrolijke envelop met allerlei gezellige paasversiersels, pompoms,  buttons, een strijkappli-dinges en een leuk freubel zelf je vogelhuisje. Gewoon van die lekkere blij maak dingetjes dus!

wist je dat een paastak gewoon aan de muur kan blijven hangen met goede washi tape?


En blij maak dingetjes waren ook echt wel even nodig he met al die kou! Siem en ik vervelen ons binnen en ik ben echt wel klaar met m'n winterjas, vind hem iedere dag minder leuk worden.... Sjaal, muts en wanten zijn ook stom.
Ik moet zeggen dat ik ook nog niet echt in de paassferen zit hoor . Een vriendinnetje en ik organiseren ieder jaar onze traditionele paaspicknick (al zo'n 7 jaar nu!). Maar ja de vooruitzichten zijn nou niet echt heel erg eh picknickig. Eens even bedenken wat we hier nou mee moeten gaan doen dus.

Maar goed hier binnen in huis is het al wel paasig versierd mede namens Mamanon! Nogmaals dank voor je give away die ik mocht ontvangen en ook voor het leuks dat je over mij schreef :)
En oja nog een grapig ietsje. er zaten ook een soort van plastic hoesjes bij met paasafbeeldingen erop. Ik wist eigenlijk niet zo goed wat het was (links op de foto). Maar man wist te vertellen dat dat plastic smelthoesjes waren om een ei te versieren. Als je het om een ei doet en dan warm maakt, smelt het helemaal strak eromheen. Nooit geweten en ook nooit van gehoord!

Kijk voor alle andere 'deze week zag ik' deelnemers links boven in de pagina balk.

Fijne pasen!

29 opmerkingen:

  1. Hihi, gewoon hele muur beplakken met die paastakken, versieren, verwarming op standje heet, kussens op de grond met een gezellig kleedje, schoentjes uit en genieten van een heerlijke picknick in huis ;)

    Fijn paasweekend!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wilde je ook die tip geven. Juffrouw X had er laatst een leuk blogpostje over. KLEedje op de grodn, verwarming wat hoger , zomers muziekje op en doen alsof het heel war, is HIHI

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gezellige paastakken heb je gemaakt..... fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer eens wat anders zo'n gezellige paastak op de muur Merula! Misschien een leuk iglootje bouwen buiten voor de paaspicknick :-), lieve groet Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke paaspost! Gaaf idee, zo'n tak aan de muur, staat echt paaserig!
    Fijne Pasen en succes met jullie picknick! (het sneeuwt hier weer, as we speak...) :( Doe maar lekker binnen, zou ik zeggen, paasbrunch!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Picknicken lekker binnen met de kachel aan......ook hartstikke leuk! Vandaag heb ik sneeuw op mijn verjaardag....ik had teenslipper-weer besteld :(
    xxSas

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk presentje heb je ontvangen! Fijne pasen! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Niets leuker dan blijmaak-post !! En wat gaaf dat je die tak gewoon tegen de muur hebt geplakt haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ahhh nu weet ik dat ook weer si, plak tak tegen de muur :-) Maar wel vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog één dag om een paastak te vinden... Goeie tip! En bijzonder dat jouw man zoiets weet haha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gezellige tak! Ben benieuwd hoe lang de tape het gaat uithouden, leuke test :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die tak aan de muur ziet er super gezellig uit!
    Vrolijk Pasen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oja, er hangen een paar kleurrijke poppetjes van jou in onze paastak ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo cool die smeltplastiek! ('t is trouwens setenta y dos, als je helemaal juist wil zijn ;-) ) Fijn paaspakketje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gaaf zo'n paastak aan de muur!! Geniet van het lange weekend, liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk zo die tak aan de muur!!!!!

    Hele fijne paasdagen meis ... ben benieuwd hoe en wat je met de picknic gaat doen hihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een heerlijk winpakket! Leuk zeg, die paastak aan de muur!
    Ik ben dit K..weer ook helemaal zat! Op dit moment hebben we hier een mega sneeuwbui, bah bah bah!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een heel cool idee-die paastak tegen de muur. Dan moet je wel hele goede washi-tape hebben want sommige blijken FLUT. En fijne verwennerij. En ook hier ben ik het weer zat. IK wil s'morgens de deur open en buiten binnen halen. Ben benieuwd of je picknick door gaat?! Leuke paasdagen gewenst-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Haha, grappig dat je die smelthoesjes niet kent, daar freubelen we al jaren mee! Leuk he? Echt zo'n wow-effect als het dan netjes om het ei sluit! Vrolijke paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk die paastak zo aan de muur. Fijne paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat grappig die smelthoesjes. Had ik ook nog nooit van gehoord. Je paastak ziek er prachtig uit.

    Fijne Pasen.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Kijk, zo met washitape is een paastak wél heel leuk! Waarom ben ik daar niet opgekomen?? ;)
    Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een witte pasen buiten en binnen lente. Picknick rondom een knapperend vuurtje? In ieder geval fijne dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Grappig idee die tak aan de muur enzo vrolijk versiert!
    Eierhoesjes jaaaa....zo dacht ik er ook over toen ik ze ooit eens kreeg, wat is dit in hemelsnaam?
    Childeren blijf ik leuker vinden voor de kids maar helaas kun je de eieren dan soms niet meer opeten ..so what.
    Het zonnetje schijnt zoals beloofd, ben benieuwd of jullie in een plekje uit de wind toch kunnen genieten van jullie picknick vandaag.
    liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik bedoel natuurlijk schilderen/verven haha

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hey wat een leuk stukje heb je geschreven en wat een leuk tak heb je ervan gemaakt! Veel knutselplezier met je vogelhuisje in elkaar zitten, laat je het resultaat zien? Veel liefs en bedankt dat je mee hebt gedaan aan mijn give away! xxx Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuke paastak zo! En grappig van die smelthoesjes, ook nog nooit van gehoord!

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)